XXL Nutrition

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

Je ziet in dit topic dan ook bijna echt alleen maar lange kerels die al 1.80-90 zijn en geen massa hebben die lopen te janken over een lengte zoals 1,65 omdat ze dan dat kleine beetje ''trots'' wat ze hebben ook al verliezen.
En dan heb je ook nog de soort die doen alsof kleinere mensen een ondergeschikte soort zijn :roflol: Dan is dat wel een hele slappe trol of je bent zelf niet helemaal 100%.

Het gaat hier toch even niet om wel of geen massa, het gaat er gewoon om wat een idealere lengte is voor een man, vanuit vrouwelijk én mannelijk oogpunt. En dat is gewoon géén 1.65. Dat sommigen er absoluut geen problemen mee hebben vind ik goed van ze, dat is beter dan de rest van je leven jammeren en klagen over waarom je niet wat langer bent, maar ik ben iig blij dat ik niet zo klein ben. En daar zal iedereen van rond mijn lengte het mee eens zijn.

Er zullen zat mannen van 1.60-1.70 wel liever willen dat ze wat langer waren, andersom is dit vrij nihil.

Dat is mijn punt.
 
1m90, zelfs als 1m90 skinny faggot ben je nog niet onder de indruk van de buffste manlets. No Offence

+1
Buffe manlets ogen amper groot voor 1,90ers zou je ernaast staan.. :o No offence fcourse
 
zou het liefst ergens tussen 1.75 en 1.85 zijn.
1.90 vind ik veel te lang, vind ik geen gezicht. Als je nou stevig gebouwd bent ok.
Maar ja als je 1.90 bent en je ziet eruit als sjaak enn ook nog skinny bent, zou dit alleen nog deze kanten nog sterker maken.
 
Ik ben 1,88 en zeker niet mager gebouwd..

Vrouwen vinden langere mannen ook gewoon mooier lijkt mij
Ik krijg bijv veel complimenten over m'n lengte door meisjes..

Okey buff is altijd nice maar als je lang en buff bent is dat wel winning
 
Laatst bewerkt:
Ik weet altijd waar ik ben op drukke plekken :trollface:
 
Ik ben 1,88 en zeker niet mager gebouwd..

Vrouwen vinden langere mannen ook gewoon mooier lijkt mij
Ik krijg bijv veel complimenten over m'n lengte door meisjes..

Okey buff is altijd nice maar als je lang en buff bent is dat wel winning

Ze vinden het 'mooier' omdat ze zo genetisch geprogrammeerd zijn , net zoals wij bv graag grotere borsten zien wat een teken van vruchtbaarheid is. Lengte bij mannen is ook zoiets , vroeger (caveman periode) was lengte belangrijk. Intimidatie , dominantie. Zo kon de grote alpha male beter z'n vrouwtje en kinderen beschermen en hebben ze kinderen een betere kans om te overleven. (Bv de jongen zal hoogstwaarschijnlijk ook groot zijn waardoor de kans dat hij en z'n nageslacht ook een verbeterde kans hebben om te overleven)

En die voorkeuren zijn niet veranderd net zoals veel andere genetische voorkeuren en emoties die afstammen van de caveman periode. Bv afwijzing en andere angsten.
 
Ze vinden het 'mooier' omdat ze zo genetisch geprogrammeerd zijn , net zoals wij bv graag grotere borsten zien wat een teken van vruchtbaarheid is. Lengte bij mannen is ook zoiets , vroeger (caveman periode) was lengte belangrijk. Intimidatie , dominantie. Zo kon de grote alpha male beter z'n vrouwtje en kinderen beschermen en hebben ze kinderen een betere kans om te overleven. (Bv de jongen zal hoogstwaarschijnlijk ook groot zijn waardoor de kans dat hij en z'n nageslacht ook een verbeterde kans hebben om te overleven)

En die voorkeuren zijn niet veranderd net zoals veel andere genetische voorkeuren en emoties die afstammen van de caveman periode. Bv afwijzing en andere angsten.

True.. Het is nog steeds mannelijkheid/vrouwelijkheid waar we naar verlangen..
 
zou het liefst ergens tussen 1.75 en 1.85 zijn.
1.90 vind ik veel te lang, vind ik geen gezicht. Als je nou stevig gebouwd bent ok.
Maar ja als je 1.90 bent en je ziet eruit als sjaak enn ook nog skinny bent, zou dit alleen nog deze kanten nog sterker maken.

Omdat 1,90ers jou dwarven ja haha ;)
 
Laatst bewerkt:
Je ziet in dit topic dan ook bijna echt alleen maar lange kerels die al 1.80-90 zijn en geen massa hebben die lopen te janken over een lengte zoals 1,65 omdat ze dan dat kleine beetje ''trots'' wat ze hebben ook al verliezen.
En dan heb je ook nog de soort die doen alsof kleinere mensen een ondergeschikte soort zijn :roflol: Dan is dat wel een hele slappe trol of je bent zelf niet helemaal 100%.

Leer er nou maar gewoon mee leven, zelfs toen ik skinny was was ik nog niet onder de indruk van een buffe dwerg van 1,65-1,75 het lijkt gewoon nergens op lang en breed is 10x beter
 
In BB ga je met 1.65-1.75 in de meeste gevallen competitief verder komen dan met 1.90. En genoeg voorbeelden van korte BB zelfs binnen de IFBB. Leer er nou maar mee leven of word basketballer.
 
Leer er nou maar gewoon mee leven, zelfs toen ik skinny was was ik nog niet onder de indruk van een buffe dwerg van 1,65-1,75 het lijkt gewoon nergens op lang en breed is 10x beter
:roflol: Leer er mee leven? Heb je überhaupt mijn andere posts gelezen?
 
1.86 is de ideale lengte.

:slotje:
 
1,65 is gewoon een dwergenlengte wel goed voor je dat je er niet mee zit als ik 1.65 was dan zat ik er namelijk heel erg mee.
Nee -1.45 is dwergenlengte. 1.65 is bijv. het gemiddelde van Japan. Maar dat je je slecht zou voelen als je 1.65 zou zijn zegt wel veel over wat je inhoudelijk te bieden hebt.
 
In BB ga je met 1.65-1.75 in de meeste gevallen competitief verder komen dan met 1.90. En genoeg voorbeelden van korte BB zelfs binnen de IFBB. Leer er nou maar mee leven of word basketballer.
klopt.. kijk maar naar franco columbo, chris dickerson, tom platz, lee priest.. allemaal tussen de 1.65 en 1.70 :D
 
Omdat 1,90ers jou dwarven ja haha ;)

nee beter lezen. Omdat zoals ik al zei des te langer je bent des te extremer en lomper je uitziet als je skinny bent, lomp loopt etc. Als je nou een kerel hebt die een fatsoenlijk bijpassend gewicht en bouw heeft ok, maar daar zijn er ook bar weinig van. Dus ja in de meeste gevallen wordt je er niet aantrekkelijker op.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 01:55 ----------

Ze vinden het 'mooier' omdat ze zo genetisch geprogrammeerd zijn , net zoals wij bv graag grotere borsten zien wat een teken van vruchtbaarheid is. Lengte bij mannen is ook zoiets , vroeger (caveman periode) was lengte belangrijk. Intimidatie , dominantie. Zo kon de grote alpha male beter z'n vrouwtje en kinderen beschermen en hebben ze kinderen een betere kans om te overleven. (Bv de jongen zal hoogstwaarschijnlijk ook groot zijn waardoor de kans dat hij en z'n nageslacht ook een verbeterde kans hebben om te overleven)

En die voorkeuren zijn niet veranderd net zoals veel andere genetische voorkeuren en emoties die afstammen van de caveman periode. Bv afwijzing en andere angsten.

caveman periode heb je het over? Dan wil ik nog wel eens bronnen zien hierover maar volgens mij was de gemiddelde lengte bij mensen vroeger een heel stuk lager. Zelfs in nederland is de gemiddelde lengte vergelijken met paar honderdjaar terug sterk toegenomen laat staan de cave man periode. In de middeleeuwen was de gemiddelde lengte 160cm. Dus je argument gaat in op niets. Er zullen wel uitschieters erin hebben gezeten maar zelfs al waren ze 20cm langer geweest kwamen ze niet verder dan 180cm. Dus theoretisch gezien zouden de vrouwen nu de mannen rond deze lengte het aantrekkelijkst vinden en niet hoe langer hoe beter. Dat heeft opgegeven moment ook zijn keer punt.
 
Laatst bewerkt:


caveman periode heb je het over? Dan wil ik nog wel eens bronnen zien hierover maar volgens mij was de gemiddelde lengte bij mensen vroeger een heel stuk lager. Zelfs in nederland is de gemiddelde lengte vergelijken met paar honderdjaar terug sterk toegenomen laat staan de cave man periode.

Neanderthal Man
Neanderthal Man was an early human that inhabited Europe and Western Asia between 24,000 and 130,000 years ago. This early ancestor had characteristics that indicated adaptations to a cold climate including a relatively large braincase, short robust structure, and large nose. Neanderthal males averaged 1.65 meters (5.5 ft) in height and had heavy bone structure. Females were about 1.53 to 1.57 meters (5 ft to 5 ft, 2-in) tall.


:)
 
nee beter lezen. Omdat zoals ik al zei des te langer je bent des te extremer en lomper je uitziet als je skinny bent, lomp loopt etc. Als je nou een kerel hebt die een fatsoenlijk bijpassend gewicht en bouw heeft ok, maar daar zijn er ook bar weinig van. Dus ja in de meeste gevallen wordt je er niet aantrekkelijker op.

Dat is persoonlijk gebonden de 1 komt wel zo over, de ander niet. Wat ik er wel bij wil zeggen is dat een 1.90er wel moet trainen, als ik naar ouwe foto's kijk schaam ik me wel een beetje voor me ouwe ik, 1.90+ 69 kg. Maar een getrainde 1.90er met een fatsoenlijk gewicht wint het kwa looks alleen al anyday van een ''brede'' dwerg.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 02:07 ----------


---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 01:55 ----------


caveman periode heb je het over? Dan wil ik nog wel eens bronnen zien hierover maar volgens mij was de gemiddelde lengte bij mensen vroeger een heel stuk lager. Zelfs in nederland is de gemiddelde lengte vergelijken met paar honderdjaar terug sterk toegenomen laat staan de cave man periode. In de middeleeuwen was de gemiddelde lengte 160cm. Dus je argument gaat in op niets. Er zullen wel uitschieters erin hebben gezeten maar zelfs al waren ze 20cm langer geweest kwamen ze niet verder dan 180cm. [/B] Dus theoretisch gezien zouden de vrouwen nu de mannen rond deze lengte het aantrekkelijkst vinden en niet hoe langer hoe beter. Dat heeft opgegeven moment ook zijn keer punt. [/B]

waar baseer jij dat op? nergens nee, gewoon duimzuigerij. Waar hij op doelde was hoe groter en sterker/dominanter je overkomt hoe beter dat was in die tijd, wat ook klopt. Trouwens je kan allerlei vrouwen forums erbij pakken en wedde dat vrouwen liever voor mijn lengte kiezen in een man dan jou lengte.
 
Laatst bewerkt:
waar baseer jij dat op? nergens nee, gewoon duimzuigerij. Waar hij op doelde was hoe groter en sterker/dominanter je overkomt hoe beter dat was in die tijd.

Waar ik dat op baseer? Dat veel van die kenmerken, voorkeuren etc uit die periode genetisch zo door zijn gegeven en nu nog steeds voorkomen. Daar basseer ik het op. Oftwel duizenden generaties zien steeds die zelfde patroon terug komen in wat hun aantrekkelijk vinden op gebied van voortplanting en dat nemen ze in hun dna mee en geven dat door. Tenminste als ik uit ga van de verhaal die kerel. Want persoonlijk vind ik lengte echt nergens op slaan op vruchtbaarheid selectie. Het ging vroeger om kracht, snelheid, instinct, jagen etc. en geen een van die factoren heeft direct voordeel met een langere lengte. Dus imo zowieso load of bull.

Trouwens je kan allerlei vrouwen forums erbij pakken en wedde dat vrouwen liever voor mijn lengte kiezen in een man dan jou lengte.
en waar the **** slaat dit op? je hebt wel echt veel moeten compenseren met je lengte of niet? Alsof lengte de enige is die meetelt. Als dat zo was mocht waarschijnlijk meer dan 95% van de mannen in een hoekje zitten huilen.
Ik wil ook een vrouw die cupmaat H heeft en niet meer dan 60kg weegt. Maar dat betekent niet dat een vrouw met een Cup C meteen kansloos is. Infinite factors die belangerijker zijn, en jij zit te pointen steeds naar lengte. Big deal.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven