MuscleMeat

Nieuws Helft van voedselhulp Somalië wordt gestolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lork

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
4.272
Waardering
404
Lengte
1m78
Massa
99kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uit een onderzoek van persagentschap AP blijkt dat het Wereldvoedselprogramma in Somalië met malafide zakenmannen werkt die een deel van de hulp verkopen. De Verenigde Naties hebben een onderzoek ingesteld.

Duizenden zakken voedselhulp worden te koop aangeboden op markten, niet ver van de kampen in Somalië waar de vluchtelingen honger lijden. Het persagentschap AP trof grote voorraden voedsel aan waarop stempels staan van het Wereldvoedselprogramma (WFP), de Amerikaanse ontwikkelingsorganisatie USAID en de Japanse regering.

Op niet minder dan acht plaatsen in de hoofdstad Mogadishu heeft AP gezien dat voedselhulp werd verkocht. Maïs, graan en een speciaal soort pindakaas om stervende kinderen er bovenop te helpen, konden in bulk of in kleine voorraden in de winkeltjes worden gekocht.

Bron: Nieuwsblad.be


Ik vind het een mooie les. :D

Europa rekt 27.8 miljoen euro uit voor noodhulp. Plus de enkele miljoenen van andere landen, haha die negers zijn er stinkend rijk nu :roflol:
 
Die vervloekte piraatjes ook!
Pirates_Eating_Royalty_Free_Clipart_Picture_081027-052355-879042.jpg
 
Speciaal soort pindakaas, nice. Waar te krijgen?
 
beetje grof mooie les, want het is nog altijd de arme normale bevolking die blijft lijden
 
Mooi rokje hebt die vrind aan.
 
die voedsel zijn toch voor mensen die honger hebben ?

die andere stelen het en verkopen het en ze worden rijk, uiteindelijk wordt het voedsel toch opgegeten zie het punt niet
 
die voedsel zijn toch voor mensen die honger hebben ?

die andere stelen het en verkopen het en ze worden rijk, uiteindelijk wordt het voedsel toch opgegeten zie het punt niet

Are you for real?
 
****, ik ga maar in somalie bben ,veel goedkoper :p
 
De andere helf komt dus nog steeds bij de bevolking aan.

Maar goed, was wel te verwachten in die corrupte bende, ben blij dat ik niets heb gegeven (behalve wat de overheid van mijn belasting stuurt dan)
 
Ik walg zo ontzettend van corruptie.
 
Allah zal ze straffen.
 
Dus omdat.dit gebeurt maar niets meer geven en de bevolking laten creperen?
 
Dus omdat.dit gebeurt maar niets meer geven en de bevolking laten creperen?


yep :trollface:

Somalië word gerunt door een terroristische organisatie
dus indirect hebben we vele miljoenen gegeven aan hun

en dat is niet goed voor onze war on oil... uuhm terror

en der zijn veelste veel mensen op deze aarde, en aangezien het gemiddelde gezin in somalie 6 kinderen heb.
vind ik het niet zo gek dat ze niet te vreten hebben

stel, heel nederland neemt iedere generatie 6 kinderen. hebben we hier ook geen vreten meer straks (heel overdreven)
 
Laatst bewerkt:
Je vergeet de vruchtbaarheid van het land wel ;) Het groeit niet overal zoals hier.
 
Probleem is gewoon dat het land corrupt,overbevolkt en onopgeleid is. Ik denk wel dat je somalie wel vruchtbaar krijgt met de juiste investeringen op de juiste plaats.

Eerst dit probleem hard (laten) aanpakken en dan pas investeren. Nu heerst er vooral een ieder voor zich menaliteit en dat kan je zeker niet verhelpen met wat potten pindakaas klakkeloos te sturen.
 
somalie was geloof ik 1 van de meest ontvruchtbare stukken land op aarde :lol:
 
En toch kan ik me niet aan het idee onttrekken dat er met meer empathie gereageerd zou worden als je blanke mensen op die filmpjes zag.
 
Back
Naar boven