MuscleMeat

Nieuws Helft van voedselhulp Somalië wordt gestolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goh, zijn er nog mensen verbaasd over de topictitel?
 

Nee zelfs jij bent niet zo naief.

7402780-funny-lambs-in-summer-looking-at-the-camera.jpg
 
En toch kan ik me niet aan het idee onttrekken dat er met meer empathie gereageerd zou worden als je blanke mensen op die filmpjes zag.


klopt maar dit is black afrika.
bodemloze put.

in de USA zijn ook weet ik veel mensen dakloos.
reageer ik niet met meer empathie op hoor


wereld is overbevolkt, dus mogen een hoop mensen weg behalven hier natuurlijk u mad?
 
klopt maar dit is black afrika.
bodemloze put.

in de USA zijn ook weet ik veel mensen dakloos.
reageer ik niet met meer empathie op hoor


wereld is overbevolkt, dus mogen een hoop mensen weg behalven hier natuurlijk u mad?

Behalve hier? Ik zie genoeg voorbeelden hier waarbij het ook niet zou misstaan als ze geruimd zouden worden.
 
:roflol:

precies de reden waarom ik niets geef
 
Dekolonisatie is het slechtste wat men overkomen is in Afrika.
 
het is nog waar wat die zegt ook.

ze waren beter af als slaven, toen hadden ze teminsten nog te eten
nu moorden ze elkaar maar beetje uit
 
We moeten complete sportscholen sturen, wat een ecto's.
 
het is nog waar wat die zegt ook.

ze waren beter af als slaven, toen hadden ze teminsten nog te eten
nu moorden ze elkaar maar beetje uit

Ik heb het niet over slavernij. Dat is helemaal niet wat ik bedoelde en daar ben ik ook op tegen. *met uitzondering van werkkampen voor vervelende mocro's e.d. :P

Met een stabiele, democratische (westerse) regering had het er nu heel anders uitgezien. Geboortebeperkingen, irrigatiesystemen, grondstofwinning etc.

Overigens wel zo dat de inheemse bevolking eraan meewerkt en ervan profiteert. Dus niet het zooitje afpakken zoals we dat kennen. Voedselhulp heeft weinig zin, dweilen met de kraan open. Ze hebben daar technologie, kennis en vooral een niet-corrupte regering nodig. Helaas lijkt het daar allemaal veel te laat voor nu.
 
Back
Naar boven