MuscleMeat

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

free

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2010
Berichten
3.003
Waardering
167
Lengte
1m85
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
edit:

mijn vorige zwarte bmw coupé 320cd full option met volledig M3 pakket dat ik hier onder in de post op dbb had gezet en beschreven had, hebben ze over ongeveer een 5 tal maanden voor mijn deur pertotal gereden, dit terwijl hij stil en geparkeerd stond. :-(
ik heb nu een bmw e90 320d met laatste nieuw M3 sportpakket de kleur is zo van da speciaal blauw da ge niet veel ziet.



weet niet of dit al bestaat
ik dacht van wel maar ik vind er niks over terug.

met welke wagen rijden de dbb'ers?
+ plaats 1 of meerdere foto's als je er hebt

specs geven mag ook

mijne: bmw e46 320cd coupé full option
en volledig M-tec sportpaket 2 buitenkant en binnenkant

dit vind ik de leukste opties: xenons, spoiler & sportpakket, ingebouwde gps, lederen sport (kuipstoelen) carbon intereur, M3 zwarte dakhemel
parkeersensoren, opblaasbare zetels met ingebouwde compressor geeft meer steun aan de rug en zeker de onderrug, verlaging M3 origineel 4 cm, sportpompen M3 origineel.

wat gegevens en specs:

kleur zwart metalic
handgeschakelde 6 bak
150 pk
koppel 330 nm
0-100 8.5 sec
aandrijving: achterwiel natuurlijk
breede banden voor 235
breede banden achter 255

Fuel DeliveryCommon rail TransmissionManualGears6 Speed
 
Laatst bewerkt:
Smart ForTwo :o
999cc 3-cylinder 60pk ofzo
Robotische Handbak (5 versnellingen)
0-100 in lang...

Suzuki GSX-650F :D
656cc 4-cylinder
86pk
0-100 ~4.5/5 sec.
 
In before phaggots showing of their tuned bmw.
 
sinds vorige maand audi A3 2.0 TDI firma wagen
 
sinds vorige maand audi A3 2.0 TDI firma wagen

nice

Ik een audi A3 SB Pro line S 1.2 tfsi

verder

Citroen Saxo 1.1 uit 2001 en een Honda CBR600RR uit 2005. Geen zin om alle opties en shit te posten....lui
 
Laatst bewerkt:
Opel Corsa B 1.4
 
Golf 4 TDI met momenteel 240pk en 475Nm

uiterlijk; grotendeels standaard, wolf in schaapskleren gevalletje.
0-100; tussen 6 en 6,5 sec
0-200; geloof dat het iets van 25 sec was (niet zeker)
tussenacceleratie 80-120; 4,5sec

daarnaast me Honda VTR Firestorm met 110pk en 100Nm
 
Laatst bewerkt:
nice

Ik een audi A3 SB Pro line S 1.2 tfsi

verder

Citroen Saxo 1.1 uit 2001 en een Honda CBR600RR uit 2005. Geen zin om alle opties en shit te posten....lui

ook nice, ben ook nog wel van zin een moto te kopen en dan zal het ook een CBR zijn 9/10, een 1000RR in Repsol kleuren zou mooi zijn :p
 
in before lamborghini's en ferrari's
 
Stond deze eerst op 490nm?

ja dat is m, je zult me dan wel kennen van het vw forum of de tdiclub ;)

hij roette me toch iets teveel bij 490Nm dus heb hem iets terug laten zetten
 
Voor de zaak hebben we een RAVje, en in Amerika hebben we een Infinity FX50, daar staat ie bij Charles Glass op zijn terrein, hij vind hem zo mooi dat ie hem heel vaak gaat wassen en poetsen :rolleyes: en dan neemtie hem mee als ie gaat wielrennen....rare man is het ???
 
+1

Waiting for ringking

Heb je hem ook weer, de VAG-slet.

For the record, ik heb momenteel een volledig standaard E36 M3.
Als je gaat zoeken naar bepaalde modellen van BMW, maar ook bijv Mercedes of Audi, zijn deze vaak afgetrapt. Daarom heb ik ook 'maar' anderhalf jaar gezocht naar mijn huidige Bimmer.

Sinds een aantal maanden wil ik graag upgraden naar een E46 M3, ook die zijn schaars als je een goede wil.

Dus hou je vooroordelen even bij je in je Volkswagen A3 Sportslet met 1.2 motor...
 
Heb je hem ook weer, de VAG-slet.

For the record, ik heb momenteel een volledig standaard E36 M3.
Als je gaat zoeken naar bepaalde modellen van BMW, maar ook bijv Mercedes of Audi, zijn deze vaak afgetrapt. Daarom heb ik ook 'maar' anderhalf jaar gezocht naar mijn huidige Bimmer.

Sinds een aantal maanden wil ik graag upgraden naar een E46 M3, ook die zijn schaars als je een goede wil.

Dus hou je vooroordelen even bij je in je Volkswagen A3 Sportslet met 1.2 motor...

:roflol:
 
Back
Naar boven