AndroidHealthClinic

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt

Bezoekers in dit topic

Subaru impreza gtt 'Stars25'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Honda civic 96 met 230 WHP
1.6 vtec blok turbo erop geschroefd
onderstel aangepast
ecu aangepast.
alles aangepast.
 
Overigens vind ik de ultieme BB bak een hardcore military issue Hummer. Dus niet zo een nichten H3 maar een echte military issue.Is helaas bijna niet aan te komen. Gaan allemaal de schredder in omdat de us government niet aansprakelijk wil worden gesteld als er ongelukken gebeuren met army surplus voertuigen.
 
*****1M verwijderd -> privacy*****
 
Laatst bewerkt:
Dit is mijn auto maar dan in het wit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een Toyota Starlet uit 1987 (bijna oldtimer) die ik een dikke 4 jaar geleden cadeau gekregen heb van mijn tante. In het begin vond ik hem absoluut niet mooi en zag ik hem als een tijdelijke oplossing voor max 6 maand. Maar omdat ik geen geld heb (omdat ik niet werk) rijd ik er nu 4 jaar later nog steeds mee rond en ik moet zeggen dat ik door de jaren heen er echt van gaan houden ben. Vind dat die auto mij typeert en ben zeker van plan de 100 000km er mee te halen (heb er nu slechts 51 000).
 
Dit is mijn auto maar dan in het wit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een Toyota Starlet uit 1987 (bijna oldtimer) die ik een dikke 4 jaar geleden cadeau gekregen heb van mijn tante. In het begin vond ik hem absoluut niet mooi en zag ik hem als een tijdelijke oplossing voor max 6 maand. Maar omdat ik geen geld heb (omdat ik niet werk) rijd ik er nu 4 jaar later nog steeds mee rond en ik moet zeggen dat ik door de jaren heen er echt van gaan houden ben. Vind dat die auto mij typeert en ben zeker van plan de 100 000km er mee te halen (heb er nu slechts 51 000).

in het wit is hij waarschijnlijk nog mooier;)
 
Lexus LS 400 4.0 staat al in de garage van me pa nu nog wachten tot ik 18 word ( bijna )

Motorinhoud:3.969 cc
Aantal cilinders:8
Vermogen:285 pk
Koppel:398 nm / 4100 tpm
Turbo:Nee
Topsnelheid:250 km/u
Acceleratie 0-100:6,9 sec
Aandrijving:Achterwielaandrijving



Auto is dan wel half van me vader kan er dus niet als een gek mee scheuren :)
 
Heb ik zelf nog mee gereden in de E36, maar ging het niet over nieuwe BMW's? ;)
Geef mij gewoon gelijk, is makkelijker voor iedereen :D


wie zegt dat het over de nieuwe bmw's gaat ???.
amai als jij altijd gelijk moet hebben .
 
Lexus LS 400 4.0 staat al in de garage van me pa nu nog wachten tot ik 18 word ( bijna )

Motorinhoud:3.969 cc
Aantal cilinders:8
Vermogen:285 pk
Koppel:398 nm / 4100 tpm
Turbo:Nee
Topsnelheid:250 km/u
Acceleratie 0-100:6,9 sec
Aandrijving:Achterwielaandrijving



Auto is dan wel half van me vader kan er dus niet als een gek mee scheuren :)


Nice man, toen ik 18 werd kreeg ik deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en deze van mn moeder:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb ik zelf nog mee gereden in de E36, maar ging het niet over nieuwe BMW's? ;)
Geef mij gewoon gelijk, is makkelijker voor iedereen :D

gelijkgeven doe ik nooit :D

oud of nieuw maakt niet uit:p
 
was op de oudere bezig
juist gezegt dat er bij de laatste nieuwe al 1600cc's bestaan ook

Welke dan?
Modellen die in 2012 uitkomen ofzo? Want momenteel ligt er zowel in de 1- als in de 3-reeks geen 1600.
 
Heb m'n rijbewijs nog niet maar in de garage staat dit beest al op me te wachten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit is mijn auto maar dan in het wit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een Toyota Starlet uit 1987 (bijna oldtimer) die ik een dikke 4 jaar geleden cadeau gekregen heb van mijn tante. In het begin vond ik hem absoluut niet mooi en zag ik hem als een tijdelijke oplossing voor max 6 maand. Maar omdat ik geen geld heb (omdat ik niet werk) rijd ik er nu 4 jaar later nog steeds mee rond en ik moet zeggen dat ik door de jaren heen er echt van gaan houden ben. Vind dat die auto mij typeert en ben zeker van plan de 100 000km er mee te halen (heb er nu slechts 51 000).

Al veel problemen mee gehad?
 
Back
Naar boven