Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

2q23hpf.gif
 
wtf is dat met die zombie :P kaken en tanden lijken wel heel goed op zyzz
 
http://www.facebook.com/pages/Proof-ZYZZ-is-alive-Viva-la-zyzz/230673446977400

check die screenshots, op die ene zegt hij dat hij op een fake account zit waar hij nu deze week nog met gepost heeft...

ik begin toch sterk te twijfelen, ik heb nog niks van echt bewijs gezien dat hij echt dood is... :( ok ok z'n broer enzo die "zei het" maar ik bedoel het zijn beste vrienden en ze zijn beide heel slim... als ze idd samenwerken met die Alki dude die hen 1miljoen dollar geeft als ze dit kunnen fixen...

ik begin sterk te twijfelen of hij echt wel dood is :)
 
http://www.facebook.com/pages/Proof-ZYZZ-is-alive-Viva-la-zyzz/230673446977400

check die screenshots, op die ene zegt hij dat hij op een fake account zit waar hij nu deze week nog met gepost heeft...

ik begin toch sterk te twijfelen, ik heb nog niks van echt bewijs gezien dat hij echt dood is... :( ok ok z'n broer enzo die "zei het" maar ik bedoel het zijn beste vrienden en ze zijn beide heel slim... als ze idd samenwerken met die Alki dude die hen 1miljoen dollar geeft als ze dit kunnen fixen...

ik begin sterk te twijfelen of hij echt wel dood is :)

Dusss die prijs van die contest is 1miljoen dollarrr?

Nu ik dat weet, weet ik zeker dat zyzz nog leeft en die prijs wilt. Voor 1 miljoen dollar zou iedereen zijn dood faken.
 
Voor 1 miljoen dollar zou iedereen zijn dood faken.

Idd wees maar zeker :)

Ik heb dat gehoord dat het om 1 miljoen zou gaan, eerder las ik 500k... Gohja kweet het niet precies maar in ieder geval hij schijnde die Alki kerel te kennen (die biljonair)...

Als er 20 augustus geen Zyzz bericht online is gekomen dan ga ik het gaan aanvaarden dat hij dood is en deze threads niet meer volgen.

Tot 20 augustus 00.00u ga ik afwachten
 
Wat een gekloot telkens. Ene moment is iedereen er zeker van dat hij wel dood is en het volgende moment is hij springlevend.. :rolleyes:

Wanneer komt er eens hard bewijs?
 
Misschien trollt hij nog steeds na zijn dood?
Dat iedereen verwacht dat hij weer opstaat maar dat het uiteindelijk dan niet zo is
 
Back
Naar boven