AndroidHealthClinic

Tijdelijk verlies (klein) deel gezichtsveld rechteroog tijdens trainen

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat het aan je ogen ligt.
lol'd,

Ziet t er hetxzelfde uit als je zxegmaar op je oog drukt boven aan de neuskant, dan zie je aan de andere kant een donker rondje dat heb ik ook vaak als ik train..
 
Kan zijn door chronische hyperventilatie. In dit geval kan je er niets aan doen.

Dokter.
 
Ik supplementeer een multivitamine en los nog vitamine D en zink, verder eet ik veel vlees (kip, tartaar), vis (schol, zalm, tonijn), rijst, pasta, cashewnoten, groenten (broccoli, bloemkool voornamelijk), sporadisch fruit (ananas, meloen, ...) en eet ik ook frequent eieren (bevatten ook veel vitamine A). Denk dat het niet in m'n dieet zit eerlijk gezegd. :)

Ademhaling zou ik inderdaad wat beter op kunnen letten, heb vaak de neiging om bij de laatste paar 'zware' herhalingen niet helemaal deftig op m'n ademhaling te letten, dit verhoogt natuurlijk de oogdruk.

Waarschijnlijk een te hoge druk, ik heb meestal rode ogen als ik smith bench voor pr. Maar dit trekt dan weer weg na paar minuten.
 
ipv beetje rondvragen aan de semi profs
zou ik anders ff naar de arts gaan.

beter safe then sure,
laat ons ff weten!
misschien geeft de dokter woorden van wijsheid
 
ipv beetje rondvragen aan de semi profs
zou ik anders ff naar de arts gaan.

beter safe then sure,
laat ons ff weten!
misschien geeft de dokter woorden van wijsheid

Klopt, staat ook in m'n startpost he.

lol'd,

Ziet t er hetxzelfde uit als je zxegmaar op je oog drukt boven aan de neuskant, dan zie je aan de andere kant een donker rondje dat heb ik ook vaak als ik train..
Nope.
 
Back
Naar boven