XXL Nutrition

Stelling Extreem dun of extreem dik? welke zou je pakken (1 bezoeker)

Welke zou jij pakken?

  • Extreem dun

    Stemmen: 20 32,3%
  • Extreem dik

    Stemmen: 9 14,5%
  • Geen van beide, ik fab rustig verder

    Stemmen: 33 53,2%

  • Totaal stemmers
    62

Bezoekers in dit topic

K*t pol en kansloos.

Maar ga voor de dunne, lekker hard rammuhhh. Bij die dikke is der k*t geblokkeerd door de buik.
 
moet het 1 van die 2 chicks op de pics zijn?

btw: whats next , no arms or no legs
 
Laatst bewerkt:
Ik mis de optie ''zelfmoord''
 
Ik pak wat ik kan krijgen.
 
Dun , lekker keihard schaambeenbonken :D
 
Geen van beiden, maar verplicht kiezen dan niet de zak met botten, dat lijkt me echt horror.
 
Geen van beiden, maar verplicht kiezen dan niet de zak met botten, dat lijkt me echt horror.

maar als je extreem dik kiest leef je hooguit 5-10 jaar verder + diabetes
 
hhhhmm hard choice....
 
Geen van beiden, maar verplicht kiezen dan niet de zak met botten, dat lijkt me echt horror.
maar zij heeft nog een redelijk gezicht.Die dikke heeft een buik waarvan je moet kotsen en een kop waarvan je moet kotsen
 
maar zij heeft nog een redelijk gezicht.Die dikke heeft een buik waarvan je moet kotsen en een kop waarvan je moet kotsen
Licht moet idd wel uit, maar dan heb je tenminste iets zachts ipv levend skelet.
 
Die dunne kun je nog wat van maken op een 5000 kcals dieet. Die dikke daarentegen lijkt me meer uitzichtloos.
 
niet vergeten dat die dunne geen kont + boobs meer heeft en je alleen botten voelt
 
Hoeveel van dit soort kansloze topics gaan er nog komen?
Zou haast zeggen dat het zondag is.
 
nee wtf man, stel ik bang die dunne eh... zou net lijken alsof ik pinokio neem man met steeds in mijn achterhoofd dat ik op elk moment een bot kan horen knakken en breken
 
nee wtf man, stel ik bang die dunne eh... zou net lijken alsof ik pinokio neem man met steeds in mijn achterhoofd dat ik op elk moment een bot kan horen knakken en breken

Mag jij dat wel, van je fysio?
 
Dunne, dan kan ik haar laten bulken en later hitten.
 
Laagste bmi die ik ooit gehad heb was 17.7 :thumbup: Zeker heel goed te doen
 
Back
Naar boven