AndroidHealthClinic

Vriendin gaat vreemd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die Nigel doet wel aan thaiboxing:o Dus wss zou 99% van DBB hem niet durven te slaan als het jouw vriendin was

Mja, ik doe aan mensen slaan met honkbalknuppels dus ik heb schijt aan zijn thaiboxingskills
 
Die Nigel doet wel aan thaiboxing:o Dus wss zou 99% van DBB hem niet durven te slaan als het jouw vriendin was
Beetje Krav-maga erin gooien en je hebt al een voorsprong.
 
Haha, Ik had eerst Daphne nog gebangt en gelijk daarna Julia :p daarna Julia houden als gf.
 
ik had daphne gewoon gedumpt en nigel gepaald:trollface:
 
Ik had nigel keihard in zn reet gedoet.... wait wut?
 
Ik had gewoon die neger keihard in zijn poepert gepakt.
 
alsof ik nieteens besta:(
 
Ik had die neger gepaald.. wait wut?
 
Hhahaha komtie komtie: Ik had die neger gewreckt
 
Ik had die Nigel gewoon met Daphne gepaald !
 
klassewijf, eerst een turk en dan een neger.

White trash whore
 
Die Nigel doet wel aan thaiboxing:o Dus wss zou 99% van DBB hem niet durven te slaan als het jouw vriendin was

ook al ben je bas rutten, jezus en superman in 1. Vanachter met een honkbal knuppel, no problemo
 
ook al ben je bas rutten, jezus en superman in 1. Vanachter met een honkbal knuppel, no problemo

triest, not man enough to face him?:rolleyes: zotezien durft DBB die Nigel alleen met een honkbal knuppel te nemen fags
 
ook al ben je bas rutten, jezus en superman in 1. Vanachter met een honkbal knuppel, no problemo

want de hoer die je bedrogen heeft is een paar jaartjes cel + een fikse schadevergoeding waar je heel je leven voor mag werken waard?:scratch:
notsureifsrs.jpg
 
Die Julia ziet er bekend uit.
 
want de hoer die je bedrogen heeft is een paar jaartjes cel + een fikse schadevergoeding waar je heel je leven voor mag werken waard?:scratch:
notsureifsrs.jpg

In Nederland? LOL hooguit 240 uur taakstraf
 
Back
Naar boven