MuscleMeat

Fatburner - hoeveel kilo vet afgevallen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ButchMcDick

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
1 jul 2011
Berichten
5.429
Waardering
1.152
Lengte
1m79
Ben benieuwd naar hoeveel kilo vet jullie hebben verloren bij het gebruik van een fatburner en in welke tijdsperiode. Deel hier uw ervaringen!

Ik ben sinds gisteren weer begonnen met een fatburner, al had ik gezworen om het niet meer te gaan gebruiken i.v.m. hartkloppingen, angstklachten en een sombere stemming dat ik ervan krijg. :eek:
Tot nu toe gaat het goed, wel een wat verhoogde hartslag maar dat is part of the game. Hopelijk blijft dit zo. :)
 
Laatst bewerkt:
Even zien 120 Cal per dag delen op 3500 = 29 ... dus misschien wel een pond per maand (iets minder vanwege 2 a 3 refeeds per week, dus eerder een pond per 2 maanden ... ?)
 
Even zien 120 Cal per dag delen op 3500 = 29 ... dus misschien wel een pond per maand (iets minder vanwege 2 a 3 refeeds per week, dus eerder een pond per 2 maanden ... ?)

Totaal onnodig dus, beter 120 kcal minder eten imo.
 
120kcal meer honger
 
Totaal onnodig dus, beter 120 kcal minder eten imo.

Niet als je al op 1500-1750 Cal/dag zit :)

15 minuten fietsen is ook 120 Cal trouwens.
 
wazzup heb jij enig idee hoeveel cal je extra verbrand als je ephedrine toevoegd.
 
Lastige vraag om aan te geven hoeveel vet je verbrand dmv een burner, is van zoveel factoren afhankelijk, maar ik heb er redelijk wat gebruikt, de een was effectiever dan de ander:

RX6, zeer effectief, heeft mij in een cut dieet veel sneller doen afvallen dan zonder burner. Ook totaal geen hongergevoel en een zeer energiek gevoel. BPI heeft nog een burner, RoxyLean, echter vind ik RX6 veel beter. Ik nam 2 caps per dag.

Tested Burner, net als RX6 zeer effectief, af en toe wel erg heftig qua energie/focus vond ik..
 
wazzup heb jij enig idee hoeveel cal je extra verbrand als je ephedrine toevoegd.

Geen benul. Heb het nog nooit gebruikt (nou 1 keer 1 pilletje) Deed efedrine niet een stijging van 5% of zo (van BMR) (90 Cal bij een BMR van 1800 ?)
 
kan wel kloppen dnp 60% clen 10% efedrine idd rond de 5%.
 
Back
Naar boven