Fitness Seller

Shocking News Dochter belt moeder tijdens aanval beer

Bezoekers in dit topic

Weg van de overblijfselen? Gewoon het bos in, dat is waar ze horen, niet waar de mens zich moet moeien. Eigen schuld, dikke bult. Moeder beschermt gewoon haar welpjes in haar eigen f**king territorium en wordt daarvoor nu afgemaakt...

En een pitbull moet leren om in een mensenomgeving zich te gedragen. Lukt dat niet, dan moet hij inderdaad worden afgemaakt omdat er voor hem geen plaats is in de samenleving. Een beer hoort in de natuur en heeft dus nooit geleerd om met mensen om te gaan. Maak hem er dan ook niet voor af, het is niet dat de andere beren nu een lesje geleerd hebben ofzo :mad:

beren niet afschieten omdat ze niet geleerd hebben om geen mensen op te eten :roflol:

who ****ing cares, gewoon kapotschieten en laten zien wie bovenaan de voedselketen staat.
 
beren niet afschieten omdat ze niet geleerd hebben om geen mensen op te eten :roflol:

who ****ing cares, gewoon kapotschieten en laten zien wie bovenaan de voedselketen staat.

Je bent een idioot.
 
Later belde Olga een tweede keer. “Mama, de beer is terug. En ze heeft haar drie welpjes meegebracht. Ze zijn me… aan het opeten!”
hier ging ik helemaal stuk:roflol: echt zo'n ":fuu:"-moment:roflol:
 
Kijk Igor, een beer. Leuk voor op de foto!
Aaah, en ze heeft ook kleine beertjes, wat schattig!
Ah kijk, nu gaat die ook nog eens rechtop staan. Dat zullen leuke kerst-foto's worden!
 
  • Like
Waarderingen: TGA
misschien hadden ze wel zin in een berehap pinda, who knows!
 
Olga Moskalyova was samen met haar stiefvader Igor op kampeervakantie in Oost-Siberië


:roflol:
 
Duidelijk geval van "Nobody steals our chicks...... and lives" (Duke Nukem voice)
 
Waarom begrijpt niemand dat deze dieren mensenvlees hebben geproefd en dus een groot gevaar zijn voor andere mensen in de omgeving. Beren zijn over het algemeen wat mensen betreft erg schuw tenzij ze uitgehongerd zijn of bijv. voedsel ruiken. Daarom moet je ook al je voedsel bereiden en opeten op een plek minstens 200 meter van je kamp vandaan.

Klinkt heel lullig dat ze dood zijn geschoten want tis natuurlijk hun territorium enzo maarja, we zijn mensen hè en we vinden dat we het recht hebben om zelf te bepalen of een dier leeft of sterft
 
Ik durf wedden dat jij zo iemand bent die wel dagelijks wat kip, rund en varken naar binnen smokkelt, en dat is dan weer wel ok?

Natuurlijk, maar het feit dat wij, mensen, die dieren opeten doet hier niets terzake. Dat is zoals je zelf al aanhaalde normaal, aangezien wij nu eenmaal aan de top van de voedselketen staan. Wat is het nut van deze beren neer te schieten? Ik betwijfel of de jagers de beren mee naar huis hebben genomen om ze op te eten...
 
Als je gaat kamperen en eten gaat klaarmaken in een gebied waar je van zou moeten weten dat er beren leven ben je gewoon een ongelooflijke dwaas die het verdient om opgevreten te worden, zeg maar Darwin Award welverdiend. Dat die beesten dan dood moeten omdat de mens blijkbaar een soort gevoel van wraak heeft is anno 2011 werkelijk te triest voor woorden. Het enige wat hier op zijn plaats is, is schaamte over de eigen soort.
 
Waarom begrijpt niemand dat deze dieren mensenvlees hebben geproefd en dus een groot gevaar zijn voor andere mensen in de omgeving. Beren zijn over het algemeen wat mensen betreft erg schuw tenzij ze uitgehongerd zijn of bijv. voedsel ruiken. Daarom moet je ook al je voedsel bereiden en opeten op een plek minstens 200 meter van je kamp vandaan.

Klinkt heel lullig dat ze dood zijn geschoten want tis natuurlijk hun territorium enzo maarja, we zijn mensen hè en we vinden dat we het recht hebben om zelf te bepalen of een dier leeft of sterft

bump
 
ja vind het wel vreemd idd dat die beesten ook gelijk moeten worden afgeschoten.
die beesten weten ook niet beter.
 
Laat dit een lesje zijn voor dierliefhebbers , de mens is nu eenmaal de sterkste dus mag hij elk ander dier doden zolang je kan... Moest een beer een geweer hebben zou hij echt niet aan mensenrechten denken hoor...

Het is eenmaal wetten van de natuur.
 
Natuurlijk, maar het feit dat wij, mensen, die dieren opeten doet hier niets terzake. Dat is zoals je zelf al aanhaalde normaal, aangezien wij nu eenmaal aan de top van de voedselketen staan. Wat is het nut van deze beren neer te schieten? Ik betwijfel of de jagers de beren mee naar huis hebben genomen om ze op te eten...

uit veiligheid en uit respect naar de families van de overledenen toe, mochr mijn kind opgegeten worden door een beer zou ik hem zelf eigenhandig mollen.

de vergelijking met andere dieren was gericht op de hypocrisie die menen vertonen tav dieren, dat men gaat liggen huilen voor drie individuele dieren terwijl dagelijks miljoenen dieren binnen Belgie en Nederland alleen geslacht worden na het meest miserabele leven te hebben geleid.,
 
ja vind het wel vreemd idd dat die beesten ook gelijk moeten worden afgeschoten.
die beesten weten ook niet beter.

Ik zou ze martelen ipv neerschieten... Waarom dood het dier een tweede hij had waarschijnlijk genoeg met de man.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 15:36 ----------

uit veiligheid en uit respect naar de families van de overledenen toe, mochr mijn kind opgegeten worden door een beer zou ik hem zelf eigenhandig mollen.

de vergelijking met andere dieren was gericht op de hypocrisie die menen vertonen tav dieren, dat men gaat liggen huilen voor drie individuele dieren terwijl dagelijks miljoenen dieren binnen Belgie en Nederland alleen geslacht worden na het meest miserabele leven te hebben geleid.,


Inderdaad dan willen ze ook nog het beste stukje vlees in de slager...

En dan beginnen zagen over dierenrechten.

Mens is nu eenmaal de heerser.
 
Back
Naar boven