Fitness Seller

Vraag rippetoe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DonnieDon

Novice
Lid geworden
18 aug 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Hey,

Ik wil graag rippetoe gaan doen maar kan ivm last van onderrug (door roaccutane) geen deadlifts doen

Kan ik hetzelfde idee doen alleen voor bench en squat en paar alternatieve oefeningen of moet ik bijvoorbeeld gaan splitten?

Alvast bedankt.
 
Nee kan niet. Deadlifts zijn in dat programma niet te vervangen.
 
je kreeg last van je rug door een geneesmiddel?
 
niet zo janken en gewoon deadliften
 
idd ga gwn deadliften!
 
niet zo janken en gewoon deadliften

+1, Onnozele gedachte ook dat je niet zou kunnen deadliften als je "last van je rug" hebt. Ernstige blessures, oke, maar maak je onderrugspieren gewoon sterker door juist wél te gaan deadliften. En met andere onderrugoefeningen als assistance.
 
+1, Onnozele gedachte ook dat je niet zou kunnen deadliften als je "last van je rug" hebt. Ernstige blessures, oke, maar maak je onderrugspieren gewoon sterker door juist wél te gaan deadliften. En met andere onderrugoefeningen als assistance.

Die staat.
 
versterk je onderrug dan maar door te deadliften.
 
+1, Onnozele gedachte ook dat je niet zou kunnen deadliften als je "last van je rug" hebt. Ernstige blessures, oke, maar maak je onderrugspieren gewoon sterker door juist wél te gaan deadliften. En met andere onderrugoefeningen als assistance.

Mijn onderugsspieren zijn niet "slap" ik krijg scherpe pijn bij spanning op rug door bijwerkingen van het medicijn, deadlifts zijn gewoon geen optie (zeg niet dat jij het wel zou kunnen das gelul) graag serieuse suggesties over wat ik wel kan doen.
 
Heb je zoveel puisten, kerel? ;)

Tja, alles wat op deadliften lijkt zal ook wel zeer doen, dus suggesties zijn er niet. Lukt de bovenrug wel?
 
Dosis verlagen? glucosamine + visolie erbij en voldoende drinken, vervolgens deadliften. Komt voornamelijk door de uitdroging die last van je rug. Het belang van deads in dit programma is al benadrukt.
 
missch ook biergist erbij pakken? eig zou je dat sowieso moete pakken
 
Dosis verlagen? glucosamine + visolie erbij en voldoende drinken, vervolgens deadliften. Komt voornamelijk door de uitdroging die last van je rug. Het belang van deads in dit programma is al benadrukt.

Denk niet dat het daardoor overgaat, ga wel 4 maanden splitten tot kuur is afgelopen en dan aan rippetoe heeft geen haast wou alleen weten of ik op een andere manier kon doen, maar is het principe van laag beginnen en elke week opbouwen zodat je over je max gaat beter dan op je max trainen tot je meer kunt?
 
Denk niet dat het daardoor overgaat, ga wel 4 maanden splitten tot kuur is afgelopen en dan aan rippetoe heeft geen haast wou alleen weten of ik op een andere manier kon doen, maar is het principe van laag beginnen en elke week opbouwen zodat je over je max gaat beter dan op je max trainen tot je meer kunt?
Ja, als je op je max begint ga je veel sneller een plateau bereiken!
 
Back
Naar boven