Fitness Seller

Rob S - Ibo - Trickster (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xkocer

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2010
Berichten
1.299
Waardering
64
Lengte
1m85
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Stel dat je mocht kiezen, welke fysiek zou je van deze bovenste drie willen?

Ben benieuwd :d

Edit: ik kies voor de fysiek van trickster.

Pics staat op pagina 2
 
Laatst bewerkt:
in before killy
 
Zyzz doet niet mee :(
 
pfffff moeilijk. gezondheid is toch het belangrijkste. rob S als ik daar gegarandeerd 80jr oud mee kan worden.
maar buiten dat weet ik niet of een rob s fyziek er voor mij zoiezo ooit in zou zitten.

trickster fysiek hopelijk wel haalbaar. ik weet niet wat hij allemaal doet
mijn gezondheid mij dus wel heel belangrijk. maargoed zelf ook niet 200% clean geweest.

als ik op safe speel zou het dan toch ibo fysiek zijn

als ik dingen kwa gezondheid ga relativeren (roken zuipen ghb is ook niet gezond) dan trickster fysiek en keer wedstrijd tot 90kg doen.

nu wil i kgraag een x een eerste wedstrijd proberen maar zal het rond 80 worden denk ik.......................



met gezond/safe doel ik niet alleen op as maar zoiezo met lichter gewicht kan je buiten bb nog zo veel dingen meer en sneller en hoger en verder. en beter voor gewrichten......potje voetballen met mijn zoontje enz
 
Laatst bewerkt:
met gezond/safe doel ik niet alleen op as maar zoiezo met lichter gewicht kan je buiten bb nog zo veel dingen meer en sneller en hoger en verder. en beter voor gewrichten......potje voetballen met mijn zoontje enz

whut en dat kan met hoog gewicht niet?
 
dat is wat ik denk he..no offence. maar ga jij met mij uurtje voetballen of joggen dan?? is voor mij nu nog te doen. fiets trap ik alle wielrenners nog voorbij op stukje van 20km heen en 20km terug maar ik merk wel degelijk verschil met toen ik 80 woog (nu 90)

of op mijn werk op mijn tempo mee lopen trap op en af steeds 25 meter omhoog en 25 naar beneden?

en niet dat je er misschien veel aan hebt maar ver spingen, hoog springen, je hele flexibiliteit bij alles wat je doet........

eigenlijk met alles....
 
in before killy
 
dat is wat ik denk he..no offence. maar ga jij met mij uurtje voetballen of joggen dan?? is voor mij nu nog te doen. fiets trap ik alle wielrenners nog voorbij op stukje van 20km heen en 20km terug maar ik merk wel degelijk verschil met toen ik 80 woog (nu 90)

of op mijn werk op mijn tempo mee lopen trap op en af steeds 25 meter omhoog en 25 naar beneden?

en niet dat je er misschien veel aan hebt maar ver spingen, hoog springen, je hele flexibiliteit bij alles wat je doet........

eigenlijk met alles....

Is natuurlijk wel een verschil tussen een balletje trappen en een uur joggen.
Ik kan met mijn bw (122~kg) nog makkelijk wedstrijden tennissen, maar ja ben wel wat trager dan toen ik 90kg was natuurlijk. Het is maar net wat je liever wilt.
 
dat is wat ik denk he..no offence. maar ga jij met mij uurtje voetballen of joggen dan?? is voor mij nu nog te doen. fiets trap ik alle wielrenners nog voorbij op stukje van 20km heen en 20km terug maar ik merk wel degelijk verschil met toen ik 80 woog (nu 90)

of op mijn werk op mijn tempo mee lopen trap op en af steeds 25 meter omhoog en 25 naar beneden?

en niet dat je er misschien veel aan hebt maar ver spingen, hoog springen, je hele flexibiliteit bij alles wat je doet........

eigenlijk met alles....

Is natuurlijk wel een verschil tussen een balletje trappen en een uur joggen.
Ik kan met mijn bw (122~kg) nog makkelijk wedstrijden tennissen, maar ja ben wel wat trager dan toen ik 90kg was natuurlijk. Het is maar net wat je liever wilt.
dit idd

en ik weet niet wat jij verder doet maar ver springen, hoog springen... wat moet je ermee :P
 
ja ik verwacht als ik ooit minder aan bb/fitness ga doen daar wel ene hoop andere activiteiten voor in de plaats te gaan doen op sportgebied. en de meeste zullen veel meer uithoudingsgericht zijn als mijn bbtrainingen. en daarbij mijn zoontje dus..is nu 3 . heeft energie voor 10. hij zal straks van alles samen willen doen en dan wil ik niet alleen "gespierde" pappa zijn
 
ja ik verwacht als ik ooit minder aan bb/fitness ga doen daar wel ene hoop andere activiteiten voor in de plaats te gaan doen op sportgebied. en de meeste zullen veel meer uithoudingsgericht zijn als mijn bbtrainingen. en daarbij mijn zoontje dus..is nu 3 . heeft energie voor 10. hij zal straks van alles samen willen doen en dan wil ik niet alleen "gespierde" pappa zijn

best te combineren hoor... OK een uur gaan hardlopen ofzo is niet zo handig als je zwaar bent maar de rest kan allemaal prima. en zo niet dan is je conditie gewoon slecht en moet je meer cardio doen
 
Post dan op z'n minst van alle 3 2/3 foto's. Weet alleen hoe Rob S' fysiek eruit ziet en aangezien zijn fyziek meer dan goed is kies ik dus daar voor. (no homo)
 
Back
Naar boven