MuscleMeat

Shocking News Dochter belt moeder tijdens aanval beer

Bezoekers in dit topic

ik heb het niet helemaal gelezen, maar na even de tekst te skimmen zie ik overal 200kg+ staan;)

is het gewicht van de beren..... niet het kg voedsel dat ze eten.... :mad::(
 

We_need_to_go_deeper_RE_Blond_Btch_comp-s400x203-120047.jpg
 
Wanneer mag ik jou eens laten schuimbekken van de pijn?

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 16:28 ----------


.

altijd weeer hetzelfde liedje met jouw, ik ga nu ff eric vertellen dat je mij bedreigd met openbaar mishandeling, succes met je kaart eh
 
Eens, ze had beter het huisnummer van de beer kunnen bellen! Dan was die vast en zeker omgekeerd!

Serieus, dat mens was in paniek en belt een veilig iemand, haar moeder! Natuurlijk is dat niet leuk voor die moeder, maar al helemaal niet voor haar zelf!

Kerel zit nu op tapatalk maar karma als ik op mn laptop zit straks, ik stik hier van het lachen xD
 
rip mamabeer en kinderberen :(

en geen rip olga.. moet je maar ni vluchten van beertjes!
 
wie kan meer bankdrukken beer of gorilla
 
"Jagers hebben het beest en haar drie jongen doodgeschoten." Beetje zinloos, laat die dieren gewoon met rust, het is de mens die overal naartoe trekt en zo voor deze problemen zorgt. Waarom moesten deze dieren sterven als het toch al te laat was? Dat ze plots op mensen zouden gaan jagen is natuurlijk BS. Die eten gewoon wat ze kunnen vinden.


Zit wat in natuurlijk... Kans ook dat deze beer anders vaker mensen als hapje ging/gaat zien.
 
Bron? Zo'n kodiak beer is 2/3x zwaarder dan een gorilla.

Iedereen weet toch wel dat een Gorilla zo'n beetje het sterkste dier ter wereld is qua spierkracht?
 
Een gorilla van 180kg vs een beer van 630kg. Epic strength.
 
Een gorilla van 180kg vs een beer van 630kg. Epic strength.

Naast het feit dat gorilla's genetisch veel en veel sterker zijn dan beren, hebben ze een gorilla eens laten testen of hij 1500 kilo kon tillen, hij gooide het voorwerp weg alsof het niets was, dus so much voor je beer van 630 kilo.
 
Mooie titel voor een nieuwe film dan 'Giant Bear versus Colossal Gorilla'. De opvolger van 'Mega Shark versus Giant Octopus'.
 
Mooie titel voor een nieuwe film dan 'Giant Bear versus Colossal Gorilla'. De opvolger van 'Mega Shark versus Giant Octopus'.

Hehe.

Dat is trouwens een vetzak van 300 kilo met een powerlifter vergelijken. Maar die vetzak is zwaarder!

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 19:03 ----------

Jammer dat als je het probeert te zoeken op google, over het sterkste dier op aarde, dat je dan die ****ing bullshit over die k*tkevers en die k*tmieren krijgt, who gives a shit dat een beestje van een vierkante mm zichzelf 1000 keer kan optillen, mn tekkel crushed ze nog zelfs.
 
Naast het feit dat gorilla's genetisch veel en veel sterker zijn dan beren, hebben ze een gorilla eens laten testen of hij 1500 kilo kon tillen, hij gooide het voorwerp weg alsof het niets was, dus so much voor je beer van 630 kilo.

Bron? Beelden?

Jammer dat als je het probeert te zoeken op google, over het sterkste dier op aarde, dat je dan die ****ing bullshit over die k*tkevers en die k*tmieren krijgt, who gives a shit dat een beestje van een vierkante mm zichzelf 1000 keer kan optillen, mn tekkel crushed ze nog zelfs.

Hahahaha :roflol:
 
Naast het feit dat gorilla's genetisch veel en veel sterker zijn dan beren, hebben ze een gorilla eens laten testen of hij 1500 kilo kon tillen, hij gooide het voorwerp weg alsof het niets was, dus so much voor je beer van 630 kilo.

Dat zijn nog de naturels ,ben benieuwd wat zon gorilla in staat is met hoge dosis sterioden en goeie voeding mss soja protein shakes enzo... Natuurlijk moet je hem een beetje trainen he.
 
@ Jorgy,

Ik zal even zoeken als ik uitgepokerd ben :D
 
Back
Naar boven