MuscleMeat

bijna-dood ervaring

Bezoekers in dit topic

Angelus

Gargantuan Beast
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
31.441
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Heeft er 1 van jullie al eens ooit een bijna-dood ervaring gehad? (en ik bedoel hier niet de gay spirituele crap mee)

Een bijna-dood ervaring in de zin van dat je ontiegelijk veel geluk hebt gehad of je was eraan geweest.
Denk in de aard van: je staat midden op straat en een kind schiet een bal tegen je harses, waardoor je net naar achter vliegt en gered wordt van overreden te worden door de aankomende bus die je niet gezien had.
 
met de motor onderuit gegaan met 120, in mijn vlucht ook nog wat wegborden meegenomen, de motor blijkbaar niet op me gehad, en vlak langs een dikke eik.

ik werd wakker in de greppel met de motor 20cm naast me.

afgekomen met enkel een gekneusd been,
maar mentaal sta ik wel even iets anders in het leven dan ervoor, je beseft je dan pas hoe snel het ineens voorbij kan zijn en wie je allemaal achter moet laten...
Kan merken dat ik veel meer kan genieten van de welbekende kleine dingen in het leven.
 
Laatst bewerkt:
ja, ik stond midden op straat en een kind schiet een bal tegen mijn harses, waardoor ik net naar achter vlieg en gered wordt van overreden te worden door de aankomende bus die ik niet gezien had.
__________________
 
ja, ik stond midden op straat en een kind schiet een bal tegen mijn harses, waardoor ik net naar achter vlieg en gered wordt van overreden te worden door de aankomende bus die ik niet gezien had.
__________________

:roflol:
 
ja, ik stond midden op straat en een kind schiet een bal tegen mijn harses, waardoor ik net naar achter vlieg en gered wordt van overreden te worden door de aankomende bus die ik niet gezien had.
__________________

1 internetz 4 u sir:)
 
ja, ik stond midden op straat en een kind schiet een bal tegen mijn harses, waardoor ik net naar achter vlieg en gered wordt van overreden te worden door de aankomende bus die ik niet gezien had.
__________________

:)
 
Ooit wouden we met het gezin naar phuket voor kerstmis. Omdat vliegtuig volgeboekt was (buiten enkele k*t-datums na) plannen op de lange baan geschoven. Heeft ons een potentiële duik in de tsunami bespaart :D
 
ja ik reed eens met de bus en plots schiet er een kerel voor die een bal tegen zijn harses had gekregen van een spelend kind. Kreeg bijna een hartaanval
 
Bovenverdieping van ons huis was een keer in brand, brand ontstond op de kamer waar ik en mijn broer sliepen (we waren toen 5 en 6-7 jaar oud of zo), nog uit de kamer gekomen en toen nog mijn moeder wakker gemaakt die in de kamer ernaast lag te slapen. Haar haren waren deels verbrand terwijl ze van de trap afliep, brand was al goed aan het fikken dus. ;p
 
Frontale botsing met een tractor. Ben uitgestapt zonder ook maar ergens last van te hebben. Mijn auto miste onder andere wat wielen en wat motoronderdelen.

Mijn rijstijl is er drastisch door veranderd.
 
Ja, van achter aangereden door een vrachtwagen toen ik stilstond met de motor.

Eigenlijk niet veranderd erdoor. Omdat het niet mijn schuld was.
 
Met de motor, moest wijd gaan in een bocht omdat er grint lag, reed wel wat te hard, maar omdat ik wijd ging toch ~50cm naast een brugleuning gezeten met +- 100km/u... paar honderd meter verderop even een half uurtje zitten uitpuffen... Rij tegenwoordig een stuk rustiger op straat...
 
kruispunt antwerpen zuid. Ik stap op gemak over van kant singel naar kant station. Groen voor mij.

Ik kijk toevallig links. Vrachtwagen die naar mij rushed, nog 50 meter van me. Ik weet niet waarom maar zet (gelukkig) 2 stappen terug. Vrachtwagen vliegt voor mijn neus tegen 70(or something) per uur voorbij.

Pants were brown...

Ander met kerel met blaffer op fuif.
 
Laatst bewerkt:
ja, ik stond midden op straat en een kind schiet een bal tegen mijn harses, waardoor ik net naar achter vlieg en gered wordt van overreden te worden door de aankomende bus die ik niet gezien had.
__________________

Dat is toevallig, want ik stond midden op straat en een kind schiet een bal tegen mijn harses, waardoor ik net naar achter vlieg en gered wordt van overreden te worden door de aankomende bus die ik niet gezien had.
 
ja ik reed eens met de bus en plots schiet er een kerel voor die een bal tegen zijn harses had gekregen van een spelend kind. Kreeg bijna een hartaanval

hahahaha epic :roflol:
 
Wel veel motor rijders hier opeens :roflol:

Pics btw
153bkgo.jpg

i6jurc.jpg


Ik lag onder de tank, vrachtwagen reed op mijn kenteken en kwam tot stilstand tot mijn zadel. 10cm verder en ik was dood.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed slecht uit man... Rijd je nog?
 
Ik reed met de fiets op het fietspad, handen niet aan het stuur. Mijn ene voet gleed van mijn pedaal aangezien het geregend had. Ik val van mijn fiets met mijn hoofd op de baan, een aanrijdende auto kon mijn hoofd maar net ontwijken :o
 
Back
Naar boven