XXL Nutrition

Damn ze trollen EricR @ Ellegirl

Bezoekers in dit topic

nice nog een rel, het kan niet op vandaag
 
Best Magnificent,

Mijn vader kijkt ook graag op ellegirl, dat moet van mijn moeder zodat hij zijn vrouwelijke kanten wat meer naar buiten laat komen. Toevallig heet mijn vader "Bart". Ikzelf heet Eric dus wanneer er "Groeten Bart" onder een post staat, dan weet je dat die van mijn vader komt. Als hij overigens een te boze indruk achter laat moet je het gewoon even melden dan zorg ik dat mijn moeder hem er even op aanspreekt!

Groeten Eric
__________________


Telecaster Telecaster is offline
Super ELLEgirl

Geregistreerd: 24 Aug 2008
Berichten: 472
Standaard
Dit is een Eric Reitsma

http://nl-nl.facebook.com/people/Eri...00000567169310




Hier de moeder van Eric.

Ik zou graag willen vragen of Eric een ban kan krijgen op dit verschrikkelijke board. Eric is schizofreen en doet zich vaak als andere mensen voor, met als gevolg dat hij hele dagen achter dit forum zit!!
Hij is hierdoor op zijn werk ontslagen en zijn privéleven leidt hier ook onder. Zou iemand er dus voor kunnen zorgen dat Eric NIET meer op dit forum kan? Alstublieft doe hier wat aan wij zitten thuis met 5 kinderen en Eric is al niet de makkelijkste door zijn aandoening!!!!

Met vriendelijke groeten,

Gerda.

http://forum.ellegirl.nl/member.php?u=90995

Hahahahahaha wtf moeder van Eric?:roflol:
 
Laatst bewerkt:
*haalt de proxy vast uit de kast*
 
Wie is de moeder van Eric?
 
Beste Vinyl,

Bedankt hoor! Leuk dat je het vraagt. De camera die ik gebruikt is van

Merk: ZY zz

Ja over de techiek, die is vrij complex maar over het algemeen is hij wel te doen als je even oefent. De techniek wordt ook wel de "Umirin" techniek genoemd, komt van het spaanse woord umire, dit heb ik alleen toegepast bij de lucht.

Groeten Eric
 
Epiccc!!!!!!!!!!!!
 
De humor is goed..
 
Hahaha ga stuk hier wtf!
Mooi in elkaar gezet vind alleen jammer dat de dames nog niet gaan flippen ze lijken niet echt te willen bijten mmmm.
 
Arme Eric, als troost morgen nog maar een keer op je foto's stemmen :)
 
staat in het topic zelf, ericR weet ervan en keurde het goed en is ook echt Ruud0111 van dit forum
 
Back
Naar boven