MuscleMeat

Robert Piotrkowicz 1.5 WEEKS BEFORE Phoenix Pro 27.08.2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
damn die benen:eek:
 
Sick front lat spread. Hoe oogt best klein, enig idee hoe lang hij is?
 
vindt dit echt geen mooi fysiek
 
Best een knap koppie hoor, 'Holmes'
:D
 
wat een hoofd..

benen zijn echt sick
 
zelfs z'n schedel is ripped
 
vindt dit echt geen mooi fysiek

Ieder zn mening maar ik kan echt niet begrijpen waarom je dit geen mooi fysiek vindt... Ziet er echt top uit, als die een donkerder huidskleurtje had is voor mij perfectie!!
 
die kerel heeft een superfysiek, hij moet gewoon een 100-beurtenkaart in het zonnecenter nemen + sparen voor een nieuw hoofd..
 
die kerel heeft een superfysiek, hij moet gewoon een 100-beurtenkaart in het zonnecenter nemen + sparen voor een nieuw hoofd..

Hoe kun je dat nou zeggen met die tanktop die hij draagt,ik denk dat hij wat scherpte mist,echt droog vind ik hem niet ogen voor 1,5 weeks out en het zal misschien aan de lichtinval liggen maar symetrisch valt het ook tegen vind ik (voor een pro!)
 
Hoe kun je dat nou zeggen met die tanktop die hij draagt,ik denk dat hij wat scherpte mist,echt droog vind ik hem niet ogen voor 1,5 weeks out en het zal misschien aan de lichtinval liggen maar symetrisch valt het ook tegen vind ik (voor een pro!)

qua symmetrie gaat het al snel tegenvallen als er gewoon teveel massa op zit (tov zijn lengte) vind ik.

vind m op deze foto wel goed uitzien trouwens

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jo ieder zn mening he mensen daarom ik wou gewoon weten waarom mensen dit niet pleasing vinden en @arnold1975 ik heb meer als alleen deze foto's van hem gezien!!
Gr
 
Jullie praten poep

Dat is het?geen onderbouwing?ik heb namelijk een mening maar sta absoluut open voor die van jou ;)

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 13:19 ----------

Jo ieder zn mening he mensen daarom ik wou gewoon weten waarom mensen dit niet pleasing vinden en @arnold1975 ik heb meer als alleen deze foto's van hem gezien!!
Gr

Ok man,ben benieuwd hoe hij er straks werkelijk bijstaat dan,thanks.
 
Back
Naar boven