Fitness Seller

Rob S - Ibo - Trickster (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben wel fan van tricksters fysiek.
 
ibo in contestshape;)
 
pfffff moeilijk. gezondheid is toch het belangrijkste. rob S als ik daar gegarandeerd 80jr oud mee kan worden.
maar buiten dat weet ik niet of een rob s fyziek er voor mij zoiezo ooit in zou zitten.

trickster fysiek hopelijk wel haalbaar. ik weet niet wat hij allemaal doet
mijn gezondheid mij dus wel heel belangrijk. maargoed zelf ook niet 200% clean geweest.

als ik op safe speel zou het dan toch ibo fysiek zijn

als ik dingen kwa gezondheid ga relativeren (roken zuipen ghb is ook niet gezond) dan trickster fysiek en keer wedstrijd tot 90kg doen.

nu wil i kgraag een x een eerste wedstrijd proberen maar zal het rond 80 worden denk ik.......................



met gezond/safe doel ik niet alleen op as maar zoiezo met lichter gewicht kan je buiten bb nog zo veel dingen meer en sneller en hoger en verder. en beter voor gewrichten......potje voetballen met mijn zoontje enz

je praat alsof je nu wel een 80 jaar garantie hebt :rolleyes:
 
Ibo uiteraard.
 
je praat alsof je nu wel een 80 jaar garantie hebt :rolleyes:

hehe nee ...dat is het vervelende en daarom relativeren ik dingen ook wel eens. je leeft maar 1 x en morgen rijdt er misschien iemand frontaal op je met 100+ kmph en ben je hartstikke dood
ik wou even uitleggen hoe ik tot mijn keuze kom. puur op fysiek dus Rob S.
80 jaar gezond is wel mijn streven btw:D en dan over and OUT:p
 
Vind ze alle 3 niks :trollface:
 
waarom staat seeker er niet bij dan
staat nu op 114 met 7% volgens mij
 
Waarom staat mack10 er niet bij ik heb van bronnen vernomen dat hij makkelijk de contest had kunnen winnen
 
volgens mij had mack wel geweldige stats maar met rob S en seeker meten...ik weet het niet. pics van mack?????!!!!!!
 
volgens mij had mack wel geweldige stats maar met rob S en seeker meten...ik weet het niet. pics van mack?????!!!!!!

Mack stelt niet zoveel voor, toen ik bij robbie kwam trainen vroeg hij om een handtekening.
Dus hoppa: killy op zijn pecs geschreven en aai over de bol en weggestuurd.
 
Mack stelt niet zoveel voor, toen ik bij robbie kwam trainen vroeg hij om een handtekening.
Dus hoppa: killy op zijn pecs geschreven en aai over de bol en weggestuurd.

:D

ik kies jou Killy
 
Rob. S duidelijk.

Van Ibo te skinny en Trickster is te klein (althans lijkt zo op de foto)
 
Back
Naar boven