Fitness Seller

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot?

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Epic.
 
Die schoenen kunnen toch niet goed zitten, dat zijn toch gewoon mannelijke hakken??
 
Ik had het over je volledige onvermogen om te begrijpen dat lengte (zelfs voor een klein persoon) voor sommigen gewoon een non-issue is.

Als het een non-issue was zouden ze geen 17 pagina's trachten te verdedigen dat ze evenveel waard zijn als de big boys.
 
niet alleen, dat is toch een verschil. Een blaffende chihuahua schrikt misschien meer af dan een onderdanige pitbull, maar niet meer dan een blaffende pitbull.

True. En bij een gevecht legt een chihuahua het hoogstwaarschijnlijk wel af. Bij mensen hoeft dit absoluut niet het geval te zijn. Meer lengte heeft niet direct voordeel tijdens een gevecht. Het enige voordeel zou kunnen zijn dat je door je lengte je tegenstander intimideert. Bij de meesten (waaronder ik) zal dit niet het geval zijn. Grote mensen kijken inderdaad vaak neer op kleine(re) mensen, maar daar schuilt juist het gevaar door onderschatting.
 
Laatst bewerkt:
Vraag me af hoe de uitslag zou zijn bij bv 1,65m met droomfysiek of 1,90m met droomfysiek.:)
 
Edit: laatmaar
 
Laatst bewerkt:
Vraag me af hoe de uitslag zou zijn bij bv 1,65m met droomfysiek of 1,90m met droomfysiek.:)

moet je geen poll voor open doen, dat weten we allemaal wel diep van binnen :D
 
Tot welke lengte ben je precies een manlet? Tot 1.70 ongeveer?
 
Als het een non-issue was zouden ze geen 17 pagina's trachten te verdedigen dat ze evenveel waard zijn als de big boys.

kerel nu ben je jezelf belachelijk aan het maken:roflol: het gaat niet om hen, het gaat om jou, dat het voor jou een issue is:roflol:
tuurlijk zijn er ook kleintjes die issues hebben met hun lengte, dat is vanzelfsprekend:roflol:
 
fuaaark zou echt geen bouncer willen zijn.
brb wacht zo kleine gast je morgen op met een gun.
gtfo

Ja deze was ongevaarlijk maar toch een klodder op zn shirt gekregen. Ik zou daar helemaal van flippen, kan echt niet tegen dat soort vieze dingen.
 
Als het een non-issue was zouden ze geen 17 pagina's trachten te verdedigen dat ze evenveel waard zijn als de big boys.

Kan je dan even toelichten waarom dat niet zo zou zijn?
 
True. En bij een gevecht legt een chihuahua het hoogstwaarschijnlijk wel af. Bij mensen hoeft dit absoluut niet het geval te zijn. Meer lengte heeft niet direct voordeel tijdens een gevecht. Het enige voordeel zou kunnen zijn dat je door je lengte je tegenstander intimideert. Bij de meesten (waaronder ik) zal dit niet het geval zijn. Grote mensen kijken inderdaad vaak neer op kleine(re) mensen, maar daar schuilt juist het gevaar door onderschatting.

en jij ook al, hij heeft het niet over echt vechten, hij bedoelt de sociale ladder;)
misinterpretaties alom vandaag op dbb...
 
kerel nu ben je jezelf belachelijk aan het maken:roflol: het gaat niet om hen, het gaat om jou, dat het voor jou een issue is:roflol:
tuurlijk zijn er ook kleintjes die issues hebben met hun lengte, dat is vanzelfsprekend:roflol:
Ik heb al redelijke issues met 1.78 :( beschouw mezelf ook als een manlet :(. Morgen even naar gemeentehuis om te kijken of ik misschien nog een centimeter gegroeid ben.
 
Ik heb al redelijke issues met 1.78 :( beschouw mezelf ook als een manlet :(. Morgen even naar gemeentehuis om te kijken of ik misschien nog een centimeter gegroeid ben.

je bent nog jong, komt goed:thumbs:
 
je bent nog jong, komt goed:thumbs:

Ja bijna 21 jaar, ik hoop nog 7 centimeter te groeien tijdens die welgekende 21-jaars-groeispurt. Heb geen zin om te wachten op die groeispurt die je krijgt op je 30e.
:trollface:
 
Ja bijna 21 jaar, ik hoop nog 7 centimeter te groeien tijdens die welgekende 21-jaars-groeispurt. Heb geen zin om te wachten op die groeispurt die je krijgt op je 30e.
:trollface:

dwarf ik je nog steeds:trollface:
 
Als het een non-issue was zouden ze geen 17 pagina's trachten te verdedigen dat ze evenveel waard zijn als de big boys.
Verdedigen? Ik zit deze hele topic al met een grijns achter mijn computertje vanwege het feit dat sommigen doen alsof ze uitverkorene zijn met hun 1,85 meter.
 
Verdedigen? Ik zit deze hele topic al met een grijns achter mijn computertje vanwege het feit dat sommigen doen alsof ze uitverkorene zijn met hun 1,85 meter.

ik zie het volgende topic al aankomen: 'Stelling 1 been en droomfysiek, of 2benige skinny phaggot?'
 
Back
Naar boven