AndroidHealthClinic

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

Altijd wat te lullen jullie heeft niks met bob hop kop te maken hier in deze topic draait het om de lengte;).

:orly:

Bob Sapp is een professionele vechter en vecht tegen een professionele vechter. Daar komt wel wat meer bij kijken dan alleen lengte.
 
:orly:

Bob Sapp is een professionele vechter en vecht tegen een professionele vechter. Daar komt wel wat meer bij kijken dan alleen lengte.

Volgens mij moet je mijn vorige post nog een keer lezen?
Anders leer ik je wel wat een kleine allemaal kan doen;)
 
Als beide ongetrainde vechters waren wint 9 vd 10x de langere.
 
Als beide ongetrainde vechters waren wint 9 vd 10x de langere.

gaan we weer. Hoop dat je een keer nock out geslagen wordt door een ongetrainde midget en ik jou dan tegenkom op straat.
 
Meen je niet!! :eek:
Dat was mn laatste hoop en enige reden dat ik nog geen zelfmoord had gepleegd!
edit; is die 30-jaar-groeispurt wel real life?

NotSureIfSerious.jpg
 
gaan we weer. Hoop dat je een keer nock out geslagen wordt door een ongetrainde midget en ik jou dan tegenkom op straat.

Nah, ik ben niet agressief ingesteld. Ik los het wel op met woorden en anders loop ik weg om hun een vernedering te besparen.
 
Nah, ik ben niet agressief ingesteld. Ik los het wel op met woorden en anders loop ik weg om hun een vernedering te besparen.

zeker zeker bigboy je hebt een koekje verdient vanme!!
 
Nah, ik ben niet agressief ingesteld. Ik los het wel op met woorden en anders loop ik weg om hun een vernedering te besparen.

spreekt voor zich, je ziet gewoon dat de big boys vaak een stuk relaxer zijn in het uitgaansleven, beetje lachen en plezier maken. Terwijl manlets vaker een gevecht uitlokken, , compensatiegedrag imo.
de meeste problemen die ik met het uitgaan hebben gehad zijn daar bijna altijd op terug te brengen
 
spreekt voor zich, je ziet gewoon dat de big boys vaak een stuk relaxer zijn in het uitgaansleven, beetje lachen en plezier maken. Terwijl manlets vaker een gevecht uitlokken, , compensatiegedrag imo.
de meeste problemen die ik met het uitgaan hebben gehad zijn daar bijna altijd op terug te brengen

hehe true, maar dan hebben mocro's 't ook in hun genen om klein te zijn :p
 
Keyboard gangsters!!
 
spreekt voor zich, je ziet gewoon dat de big boys vaak een stuk relaxer zijn in het uitgaansleven, beetje lachen en plezier maken. Terwijl manlets vaker een gevecht uitlokken, , compensatiegedrag imo.
de meeste problemen die ik met het uitgaan hebben gehad zijn daar bijna altijd op terug te brengen
Funny cause it's true.
 
Denk dat ik het maar opgeef. Is zinloos hier :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja, ik ben zwaar emotioneel geraakt. Ik ga nu in een hoekje huilen en misschien zelfmoord plegen.
 
Ja, ik ben zwaar emotioneel geraakt. Ik ga nu in een hoekje huilen en misschien zelfmoord plegen.

Ik vind dat woopy wint in iedere discussie, hij doet gewoon een poespress of een boks-squat
 
Lengte is overrated... Een maat van me is 1.90 en ik ben 1.78 maar hij springt nog niet half zo hoog als mij haha... +1.85 oogt ook gwn klungelig...

ja als je 60 kg weegt. Als jij naast me staat dwarf ik jou instant, manlet haha
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ben zwaar emotioneel geraakt. Ik ga nu in een hoekje huilen en misschien zelfmoord plegen.
Nou, zo erg moet je het je nu ook weer niet aantrekken.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 00:26 ----------

ja als je 60 kg weegt. Als jij naast me staat dwarf ik jou instant, manlet haha
:roflol:
 
Conclussie:lang zijn is beter, mooier, handiger, je bent sterker en meer chicks.


Topic kan wel close denk ik
 
Back
Naar boven