AndroidHealthClinic

Mahatma

Bezoekers in dit topic

In een serieus topic beetje spammen en een vrouwelijke member voor lul zetten
 
Hey! Kijk is wie er gebanned is. Onze vriend Mpowerrrr ehh Mahatma. Goed nieuws! Hopelijk een permban voor die knuppel.

Wie proost mee :klink:

IK! Wat een mongool was dat.
 
Hey! Kijk is wie er gebanned is. Onze vriend Mpowerrrr ehh Mahatma. Goed nieuws! Hopelijk een permban voor die knuppel.

Wie proost mee :klink:
:clap:Nu wachten op de permban!
 
Welke topic was dat dan? Ik vond Mahatma wel een leuke knul
 
Come at me bro
 
Mahmata is mpowerrr? :roflol:

Wat een ongelooflijke idioot is dat.
 
Wie was Mpower?
 
nooit problemen mee gehad, maar ja ik kom met iedereen wel overeen.

ik dacht wel wtf ik zit hier al een jaar op dbb en hij nog maar een maand en hij heeft ongeveer evenveel posts als ik ..... hoe kan da.:rolleyes:

hij kon juist wel goed overdrijven vond ik met zijn 300 a 400g havermout per maaltijd enzo.:D

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 12:19 ----------

Wie was Mpower?

kende ik ook niet
 
Rug was ook een kloon account van hem als ik het goed heb.
 
In een serieus topic beetje spammen en een vrouwelijke member voor lul zetten

Lol en wat voor vrouwelijke member, die kon zichzelf anders prima voor lul zetten daar had ze mahatma niet voor nodig hoor.
Anyway the saga continues at BR wat een irritante *** zeg.
 
Ik weet wel welk topic dat was
 
Lol en wat voor vrouwelijke member, die kon zichzelf anders prima voor lul zetten daar had ze mahatma niet voor nodig hoor.

Hehe mag je haar niet?
En leg uit?

Btw dit zelfde geintje heeft hij op zijn oude account ook uitgehaald een poosje terug, toen had hij haar uncensored contest pics gepost, had ze nog gezien voor de delete (niet bewaard).
 
Dat was dan op Rug?
 
Was exact 1 jr geleden, nabij vorige contest, dus op m power.
 
Hehe mag je haar niet?
En leg uit?

Btw dit zelfde geintje heeft hij op zijn oude account ook uitgehaald een poosje terug, toen had hij haar uncensored contest pics gepost, had ze nog gezien voor de delete (niet bewaard).
over welke chick gaat het nu? en waren er tetten te zien?
 
Back
Naar boven