Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Shit is getting serious
 
wut

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 20:28 ----------



Zie mijn post, it's just beginning


raar dat er in die ene foto gezocht wordt naar "monigue" en toch als zoekresultaat monique weergeeft ;) photoshop skillz..

hij is dood
 
Kijk dan naar het bewijs op de vorige pg.
hij leeft nog yessssss :)
 
De enige reden dat dit topic niet locked is, omdat admin er aan verdient. En zo zijn er tal van mensen, die verdienen aan zijn dood. Terwijl de fans maar denken dat hij speciaal was. :roflol:
 
raar dat er in die ene foto gezocht wordt naar "monigue" en toch als zoekresultaat monique weergeeft ;) photoshop skillz..

hij is dood

epic facebook unaware.
 
de persoon van de printscreens

Here's my opinion:

CoteDAzur is a troll account created by Zyzz or Alki

Reason:
Join date: Aug 2011
First post : 08-14-2011
Posts :
- All in RIP Zyzz thread
::
 
raar dat er in die ene foto gezocht wordt naar "monigue" en toch als zoekresultaat monique weergeeft ;) photoshop skillz..

hij is dood

Probeer zelf maar es monigue in te vullen in FB, krijg je ook allemaal moniquen ;)
 
Haha kan kloppen. Tis dat ik student ben en aan me banklimiet zit anders was ik nu naar miami gevlogen om dit weekend de clubs van die Monique te checken. 1000000% kans dat Zyzz dat ook rond hant dit weekend.
 
de enige reden dat dit topic niet locked is, omdat admin er aan verdient. En zo zijn er tal van mensen, die verdienen aan zijn dood. Terwijl de fans maar denken dat hij speciaal was. :roflol:

qft :d
 
Interdasting

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 21:01 ----------

De enige reden dat dit topic niet locked is, omdat admin er aan verdient. En zo zijn er tal van mensen, die verdienen aan zijn dood. Terwijl de fans maar denken dat hij speciaal was. :roflol:

Ook mooi dat het topic eerst in H&G stond en toen terug verplaatst werd naar Allerlei zodat mensen zonder account het kunnen zien :roflol: en T de centjes binnen ziet komen
 
Max%2B1.png
 
de persoon van de printscreens

Here's my opinion:

CoteDAzur is a troll account created by Zyzz or Alki

Reason:
Join date: Aug 2011
First post : 08-14-2011
Posts :
- All in RIP Zyzz thread
::

Ik vind hem legit, had ook troll account en deliverde 4000+ chick pics daarmee aan de misc => no way dat zyzz zich daarmee bezig gaat houden, zei ook dat hij zich speciaal voor die thread registreerde
 
sluit het topic gewoon, meer conspiracy theories zijn gewoon respectloos:mad:
 
Ik vind hem legit, had ook troll account en deliverde 4000+ chick pics daarmee aan de misc => no way dat zyzz zich daarmee bezig gaat houden, zei ook dat hij zich speciaal voor die thread registreerde

in publiciteit geldt de regel "smeden wanneer het ijzer heet is", na vandaag is het ijskoud;)
 
Zwijg eens angelus no1 cares.
 
images?q=tbn:ANd9GcQ3AA4KXB6nLH7IRDo7LxSFwgvC7xtB0rLHUWY8VYmsjiofFhuB.jpg


---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 21:13 ----------



Wtf doet deze somalier in zyzz zijn topic.

Dat is Zyzz nu. Hij heeft tegen overgestelde behandeling van Michael Jackson gedaan en hoopt nu dat hij niet meer herkenbaar is. Ook zullen zijn spieren nog beter uitkomen en heeft hij minder risico op huidkanker omdat zonnebank nu overbodig is.
 
Back
Naar boven