XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Ander liedje dat ik zoek:

Ding da ding

Daar loopt marie in haar string

Ik zou haar wel willen klaren

maar dan moet ze eerst ontharen


Enige tekst die ik weet, kan goed van vader abraham zijn, weet ik al niet meer.

:roflol:
Zong die niet over smurfen ipv over nken?
 
Hay m8s if anyone is interested in short animation... here you go :smile:

Collection of short animation showed on a considerable quantity of festivals, received numerous prizes. The best works of animators of different schools & countries.

[Link niet meer beschikbaar],

Zitten er blote wijfe met dikke tieten in?
 
Denk dat het zelfgemaakt is of door een onbekende groep. Makkelijkste is misschien om het filmpje te downloaden en gewoon te cutten en omzetten naar mp3?
zat ik zelf ook al aan te denken , maar het nummer is dan zo kort:o
 
wooww thanks Timmeeh dat was vlug :D
 
wie weet deze? ander taal en dan boem boem pow en dan iets van nandela nog wat en weer boem boem pow, word vaak bij voetbal trucjes gebruikt als muziek. en het is geen black eyed peas

DJ Mummy - nuttin no go so?
 
Weet niet meer hoe liedje gaat maar dit is het clipje:


Een lokale new-kid gaat een ritje maken in zijn oranje uitgebouwde Honda Prelude ( Bassie& Adriaan model). Hij cruised lekker door de stad en groet wat van zijn maten onderweg, iets later stopt hij bij een groot kruis om een gebedje te doen.
Daarna rijdt hij naar een meeting vol met tjoeners waar hij een db-drag wint tegen zijn rivaal (dikke kerel met een kale kop).

Ook draaien in het begin zijn grootouders elkaar ff lekker binnen :roflol:

Is zo'n techno-achtige beat.

Welke slimme jongen hier weet welk liedje ik zoekt??

Karma4life voor de vinder!



Edit: er schiet me net nog iets te binnen. Tijdens die meeting hoor je iemand door de speaker in het Frans de auto's aankondigen voor de showdown.
 
Laatst bewerkt:
Een homofiele gebannde dbb-er vroeg mij aan jullie te vragen welk nummer dit is.. En ik ben nog zo gek om het te doen ook:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven