XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Is die nou dood ofwa?

calm-down.jpg
 
ik bel zyzz wel ff op
 
Hmmm weird , op DBB hebben ze pics van zyzz en chestbrah (met z'n nieuwe tattoo) zo via een webiste laten analyzeren en bij zyzz is alles normaal maar bij chestbrah staat die tattoo gekleurd wat wijst op gephotoshopped...
 
wtf? :p ben ik de enige die niet meer kan volgen?
 
Snap er niks meer van brah
 
is die monique nu fake? en wat zie je nou op die foto's van die tattoo??
 
Echt een soap dit


Dit moet verfilmt worde
 
Mensen die me even kunnen inlichten wie Zyzz is?? Ik kom net terug van vakantie, en ik lees een hele commotie over Zyzz... Who the **** is Zyzz ???
 
Mensen die me even kunnen inlichten wie Zyzz is?? Ik kom net terug van vakantie, en ik lees een hele commotie over Zyzz... Who the **** is Zyzz ???

Zyzz leeft nog. Hij is voornamelijk actief op het Ellegirl forum. :)
 
Nog steeds open?
 
Ik vind het wel raar dat Alki als redelijk goede vriend van zyzz niet even een berichtje de wereld in helpt dat hij niets met zyzz zijn dood te maken heeft. Hij weet heus wel dat veel mensen zeggen dat hij aan het trollen is. Hij zou dit zo kunnen ongedaan maken. En kom nou niet met hij krijgt meer hits want zyzz was alleen onder bodybuilding forums een figuur veder kent niemand die jongen. En een week extra hits kan ik me wat bij voorstellen maar 2 weken vind ik wel raar om niet eens even een r.i.p. neer te zetten. En als die dat al wel gedaan heeft please correct me want ik heb geen zin om 200+ paginas terug te lezen :P
 
jep idd, heb gehoord dat ie vandaag naar decibel outdoor komt :trollface:
 
Back
Naar boven