AndroidHealthClinic

Vruchtbaarheid en zo min mogelijk onderdrukking

Bezoekers in dit topic

Hungy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 dec 2010
Berichten
272
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Heey allemaal,


Ik kuur zelf al een tijdje en ik weet er de effecten van etc, maar ik blijf nog steeds met een vraag en dat is, wat is het minst onderdrukkende AAS? Ik wil vanaf nu mijn systeen zo min mogelijk onderdrukken en ik dacht zelf aan primo of proviron, maar wat is jullie mening?

Ik heb overings ook nog steeds een kinderwens en die wil ik behouden door het rustiger aan te doen vanaf nu...daarom dit vraag.

Groeten
Hungy
 
200mg primo en 250 test per week, 6 weken. 2 weken daarna, 50mg comid per dag voor 10 dagen.

Primo is minst onderdrukkende en een van veiligste. De test is nodig om coïtusuele functies te ondersteunen. En de clomid voor herselbevordering.
 
kan ik dan niet beter sust nemen of prop eigenlijk ivm esters?
 
nee zijn beiden enanthaat esters, dus perfect samen. Daarom maar 6 weken, werkt nog 2 weken door.
 
Cools gaan we nu weer beginnen met die korte kuren? :D
 
Dacht ook tijdelijk onvruchtbaar te zijn na 6 maanden on met tussendoor bridgen, maar niets bleek minder waar. Nu verneem ik ook steeds meer dat ook andere AAS-gebruikers een kind hebben verwerkt terwijl ze on waren...

Primo en Test is een mooie combo, alhoewel ik steeds meer mijn vraagtekens zet bij UG Primo, dat is vaak geen zuivere koffie als je begrijpt wat ik bedoel...

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 08:05 ----------

Cools gaan we nu weer beginnen met die korte kuren? :D

Is hij daar ooit mee gestopt dan BigMack:p
 
Laatst bewerkt:
True, komt ie weer met onderzoek van HIV patiënten:p

Geintje Cools, je bent goede gozer!
 
Ik ken anders een paar flinke HIV-patienten hoor... Ex-bodybuilders die uit financieel oogpunt hebben besloten om hun naalden te delen om zo meer aan Test te kunnen besteden, tja dan vraag je erom :cool:
 
True, komt ie weer met onderzoek van HIV patiënten:p

Geintje Cools, je bent goede gozer!


Haha ja ;) idd enigste bewijs momenteel van onderzoek spijtig genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik las jou topic ook Seeker, maar wat is jou mening hierover, wat denk je dat je de beste kan doen?

Wel zonde ik heb nog van mijn kuurtje 2 vials tren over, maar ik twijfel die te gebruiken...
 
Start je eigen onderzoek:)
 
Ik ken anders een paar flinke HIV-patienten hoor... Ex-bodybuilders die uit financieel oogpunt hebben besloten om hun naalden te delen om zo meer aan Test te kunnen besteden, tja dan vraag je erom :cool:

Dit is toch niet normaal man, een naald kost 30 cent ofzo in de apotheek...
 
Start je eigen onderzoek:)

Eenmaal genezen begin ik normaal terug te studeren ;) En dit is zeker een van de dingen die ik dan ga onderzoeken.
 
Denk niet dat tren je beste optie is als je vruchtbaar wilt blijven...
Primo kun je rustig wat hoger en langer pakken(denk ik)
Als je zeker wilt zijn kun je denk ik het best de a.s. Maar helemaal kunt laten wat het is...
Zie het nut niet van 200primo...bij mij begon het pas bij 600 echt te werken...
Maar ff serieus...wie wil er nou nog kinderen in deze onzekere tijden..
 
Ik las jou topic ook Seeker, maar wat is jou mening hierover, wat denk je dat je de beste kan doen?

Wel zonde ik heb nog van mijn kuurtje 2 vials tren over, maar ik twijfel die te gebruiken...

Ik was bezig met Tren 350mg/week, Mast 350mg/week en Test C 125mg/week, toen is mijn vriendin alsnog zwanger geraakt; vreemd maar waar... Ze is nu 10 weken:D

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 08:23 ----------

Maar ff serieus...wie wil er nou nog kinderen in deze onzekere tijden..

Moslims...
 
Ik was bezig met Tren 350mg/week, Mast 350mg/week en Test C 125mg/week, toen is mijn vriendin alsnog zwanger geraakt; vreemd maar waar... Ze is nu 10 weken:D

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 08:23 ----------



Moslims...

Gefeliciteerd man...
En idd moslims wel...nog n reden om geen kinderen te willen...
Die groeien straks op in n moslim staat...
 
Kinderen krijgen is katabool:cool:
 
Kinderen krijgen is katabool:cool:

Dat is zeker...die kleine meid van mij is ook nog eens n vreet monster...
Kost me elke x n kwart bak van m'n kwark en n halve duitse biefstuk...
Gelukkig heb ik mama uit kunnen leggen dat in die shakes van allerlij toevoegingen zitten die niet gezond zijn voor kids...want eerst koste me het ook nog n kwart van m'n ontbijt...(eiwit shake met brinta)
Ze is 5 en wil later net zo groot en sterk worden als ik...
Heb haar alvast aangemeld voor de wedstrijden over 10 jaar...
Dus tja...snap het eigenlijk ook wel dat je n kinder wens hebt...
 
zou dit niet misschien ene goede combi zijn?

1 t/m 8 proviron 50 mg ed
1 t/m 8 Primo 450 mg ew

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 15:37 ----------

nog een ding trouwens, ik vroeg me af, aangezien proviron niet zeer levertoxisch is, maar nog steeds wel een beetje, wat is de langste periode dat je het zou kunnen nemen?
 
Back
Naar boven