AndroidHealthClinic

Horny Goat Weed - Now Foods

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Horny Goat Weed voor het libido en lichaamsenergie.
    De seksueelstimulerende werking, ter ondersteuning van een gezond en intens coïtusleven.
    Horny Goat Weed wordt gebruikt voor de coïtusuele stimulans/vitaliteit.
    Dit natuurlijke extract wordt gebruikt voor het versterkende effect op het libido, meer uithoudingsvermogen en kan helpen bij verminderde geslachtsdrift.

    -Verbeterde doorbloeding in het mannelijk geslachtsdeel bevordert een natuurlijke erectie.
    -Stimuleert de productie van geslachthormonen
    -Horny Goat Weed geeft ook een aanzienlijke energieboost.

    De werkzame stof Epimedium (Icariine) beinvloedt de aanmaak van lichaamseigen testosteron positief.
    Epimedium (Icariine) lijkt ook de zenuwen in het gehele lichaam te prikkelen, met name die in het genitale gebied. Daarnaast lijkt het natuurlijke extract de bloeddruk te verlagen en de bloedvaten te verwijden. Mogelijk versterkt het eveneens het immuunsysteem.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Minimaal - pilvorm
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 tabletten op een dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, na 22.00 bestellen morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Tijdelijk gebruik.

Mijn review:

Prijs
1 potje bevat 90 tabletten en de prijs daarvan is €14,90. Koop je gelijk 3 potjes dan betaal je €13,30 per potje.

Aanbevolen gebruik
De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid is 1 tablet en bij voorkeur bij de maaltijd innemen.

Werking
Dit product heb ik gekocht omdat ik tijdelijk medicijnen gebruik die het libido om zeep helpt. Ik nam gelijk al 3 tabletten i.p.v. 1 tablet. De eerste week heb ik niks gemerkt van Horny Goat Weed en heb ik de moed maar opgegeven. Pas na een week begon het te werken, met als resultaat een verhoogd libido. Ik heb meer behoefte in coïtus en de erectie is weer normaal.

Ik denk dat de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van 1 tablet per dag te weinig is om goed resultaat te merken. Ga er maar vanuit dat je 3 tabletten nodig hebt. Dat betekent dat je met 1 potje een maand mee kan doen.

Het is geen magische pil, maar onder 'omstandigheden' (bij het ouder worden, stress, medicijnen gebruik noem maar op) kan het een steun(tje) in de rug geven. :)

Ik zou zeggen een aanrader.

Cijfer: 8

image_012.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmm misschien interessant om het na mijn kuur te gebruiken..
 
Ter informatie: Bij Body en Fitshop is het vaak uitverkocht (zoals nu), dus wees er snel bij als die voorradig is. Maar je kunt dit product ook kopen bij XXLNutrition voor dezelfde prijs.
 
Laatst bewerkt:
Ter informatie: Bij Body en Fitshop is het vaak uitverkocht (zoals nu), dus wees er snel bij als die voorradig is. Maar je kunt dit product ook kopen bij XXLNutrition voor dezelfde prijs.

Hmm wordt afwachten. Ik koop alleen bij b&f :)
 
Back
Naar boven