Fitness Seller

wat maakt een feest goed, en wat maakt het een flop ?

Bezoekers in dit topic

ik zit alleen nog met 2 dingen, hoe ga ik 700 mensen regelen? lijkt mij dat het een beetje een dooie boel wordt als de zaal erg leeg is.
en hoeveel watt aan speakers zal ik nodig hebben ?

Veel mond op mond reclame werkt het best. En maak gebruik van social media.. Zet je feest ruime tijd van te voren op bijv. Partyflock en Facebook.

Voor de speakers kun je gewoon het beste naar een bedrijf gaan die dat verhuren.. Ken toevallig wel wat mensen.. Google maar es naar: SoundSolutions. Die zorgen dan hele avond voor het geluid en belichting.. En wat goede DJ's heb je ook nodig natuurlijk! :)

Ik kom btw alleen maar op minimal/techno feesten! :p
 
Laatst bewerkt:
M 15j

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

xpadxd.gif


















































































s5gqy0.gif
 
Drank en drugs. (srs)
En als je een zaal huurt, zorg dan dat ze klein is. Als je énorme zaal hebt terwijl er maar 50 mensen zijn, is je feest automatisch een flop. (srs, dat heb ik al genoeg gezien)
 
ter welke gelegenheid is dat feest van je eigenlijk, heer joranr?
 
Waarom wil je dit feest organiseren? Wat voor type mensen wil je uitnodigen? Je weet niet hoe je aan 700 man moet komen dus ik snap niet waarom je dit feest wil geven. Of je doet het uit passie voor muziek, kiest dan het genre waar je van houdt en wat je mensen wil laten horen, regel een goede lineup en ga het promoten.
 
700 man,dan zit je zo aan de 14000 euro,heb jij zoveel geld?
 
Iedereen die ongegeneerd uit zijn dak kan gaan

Dan moet je serieus een minimal/techno feestje organiseren! :cool: Ging vroeger veel naar R&B feestjes, daar was altijd ruzie.. Een aantal jaren later ben ik veel naar house feesten gegaan.. Echt veel zien en gezien worden daar.. Echt allemaal van dat popiejopie volk..

Ga nu sinds ongeveer 3 jaar alleen nog maar naar minimal/techno feesten en daar gaat echt iedereen altijd helemaal los.. Maakt niet uit welke leeftijd, wat voor kleren je draagt, hoe je danst etc.. Niemand die ja raar aan zal staan kijken.. Moet wel zeggen dat vaak wel 80% waus van de drugs is denk ik zo ongeveer! :P
Ook leer je makkelijk mensen kennen op dit soort feestjes.. Komt namelijk vaak hetzelfde publiek op af.. Maakt niet uit of ik in Amsterdam naar zo'n feest ga of in een ander deel van het land, ik kom altijd wel dezelfde mensen tegen.. In sommige tenten kende ik paar jaar terug niemand en nu zo'n beetje de helft wat er rond loopt.. :)
 
700 man ook niet weinig doe gewoon 40 man en dan heel dbb uitnodigen
 
Lekkere wijven
 
Dan moet je serieus een minimal/techno feestje organiseren! :cool: Ging vroeger veel naar R&B feestjes, daar was altijd ruzie.. Een aantal jaren later ben ik veel naar house feesten gegaan.. Echt veel zien en gezien worden daar.. Echt allemaal van dat popiejopie volk..

Ga nu sinds ongeveer 3 jaar alleen nog maar naar minimal/techno feesten en daar gaat echt iedereen altijd helemaal los.. Maakt niet uit welke leeftijd, wat voor kleren je draagt, hoe je danst etc.. Niemand die ja raar aan zal staan kijken.. Moet wel zeggen dat vaak wel 80% waus van de drugs is denk ik zo ongeveer! :P
Ook leer je makkelijk mensen kennen op dit soort feestjes.. Komt namelijk vaak hetzelfde publiek op af.. Maakt niet uit of ik in Amsterdam naar zo'n feest ga of in een ander deel van het land, ik kom altijd wel dezelfde mensen tegen.. In sommige tenten kende ik paar jaar terug niemand en nu zo'n beetje de helft wat er rond loopt.. :)
Volledig mee eens.

Zijn ook vooral mensen die weten wat ze willen qua muziek, en die niet de mainstream leutemeteut volgen.

Drugs speelt ook wel een rol natuurlijk :D
 
Dan moet je serieus een minimal/techno feestje organiseren! :cool: Ging vroeger veel naar R&B feestjes, daar was altijd ruzie.. Een aantal jaren later ben ik veel naar house feesten gegaan.. Echt veel zien en gezien worden daar.. Echt allemaal van dat popiejopie volk..

Ga nu sinds ongeveer 3 jaar alleen nog maar naar minimal/techno feesten en daar gaat echt iedereen altijd helemaal los.. Maakt niet uit welke leeftijd, wat voor kleren je draagt, hoe je danst etc.. Niemand die ja raar aan zal staan kijken.. Moet wel zeggen dat vaak wel 80% waus van de drugs is denk ik zo ongeveer! :P
Ook leer je makkelijk mensen kennen op dit soort feestjes.. Komt namelijk vaak hetzelfde publiek op af.. Maakt niet uit of ik in Amsterdam naar zo'n feest ga of in een ander deel van het land, ik kom altijd wel dezelfde mensen tegen.. In sommige tenten kende ik paar jaar terug niemand en nu zo'n beetje de helft wat er rond loopt.. :)

Ja idd, op r&b feestjes komen mocro's, op hardcore/hardstyle feesten komen tokkies. Op techno feesten komen mensen voor dope en muziek. Minder coke en speed snuivers, meer pillen en ghb, dus betere sfeer. Over het algemeen vaak wat ouder publiek. Bovendien is techno meer een love it or hate it achtig genre, minder toegankelijk dus minder mensen die aapjes komen kijken of zichzelf graag willen laten zien. Gewoon muziekliefhebbers bij elkaar en beuken.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 14:38 ----------

Maar op drum & bass feesten, dubstep, etc. zie je ook vaak betere sfeer. Je kan gewoon beter de alternatievere feestjes opzoeken. Je weet het vaak ook wel adhv de lokatie van een feestje. In doornroosje nijmegen is het ultiem, in de blue parrot op stratums eind eindhoven minder.

Al moet ik zeggen dat de minimal/techno feestjes nu ook wat meer mainstream worden laatste jaar/jaren, dat je daar ook een ander publiek tegen komt. Bij collabs (chris liebing en speedy j) feestje in de melkweg stikte het van de omhoog gesnoven koorballen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom wil je dit feest organiseren? Wat voor type mensen wil je uitnodigen? Je weet niet hoe je aan 700 man moet komen dus ik snap niet waarom je dit feest wil geven. Of je doet het uit passie voor muziek, kiest dan het genre waar je van houdt en wat je mensen wil laten horen, regel een goede lineup en ga het promoten.
ik wil gwn een feest geven waar iedereen losgaat met goed geluid en een goede lichtshow
700 man,dan zit je zo aan de 14000 euro,heb jij zoveel geld?
er wordt entree betaald tis niet een verjaardags feest ofzo
Dan moet je serieus een minimal/techno feestje organiseren! :cool: Ging vroeger veel naar R&B feestjes, daar was altijd ruzie.. Een aantal jaren later ben ik veel naar house feesten gegaan.. Echt veel zien en gezien worden daar.. Echt allemaal van dat popiejopie volk..

Ga nu sinds ongeveer 3 jaar alleen nog maar naar minimal/techno feesten en daar gaat echt iedereen altijd helemaal los.. Maakt niet uit welke leeftijd, wat voor kleren je draagt, hoe je danst etc.. Niemand die ja raar aan zal staan kijken.. Moet wel zeggen dat vaak wel 80% waus van de drugs is denk ik zo ongeveer! :P
Ook leer je makkelijk mensen kennen op dit soort feestjes.. Komt namelijk vaak hetzelfde publiek op af.. Maakt niet uit of ik in Amsterdam naar zo'n feest ga of in een ander deel van het land, ik kom altijd wel dezelfde mensen tegen.. In sommige tenten kende ik paar jaar terug niemand en nu zo'n beetje de helft wat er rond loopt.. :)
het liefst zou ik mijn feest met dit soort publiek vol hebben, gwn niet van de stijve mensen die alleen maar komen om chicks te regelen.

nog 1 vraag vinden jullie 10 euro entree een goede prijs?
 
Waarom wil je dit feest organiseren? Wat voor type mensen wil je uitnodigen? Je weet niet hoe je aan 700 man moet komen dus ik snap niet waarom je dit feest wil geven. Of je doet het uit passie voor muziek, kiest dan het genre waar je van houdt en wat je mensen wil laten horen, regel een goede lineup en ga het promoten.

Dit. En dan QFT.
 
700 man!! Notsureifsrs.. Kan je beter de Hemkade afhuren bro (srs)
 
700 is echt veel trouwens. Knappe jongen als je dat voor elkaar krijgt :roflol:
 
700 is echt veel trouwens. Knappe jongen als je dat voor elkaar krijgt :roflol:
er zijn hier niet zoveel zalen in amsterdam maar deze was heel goedkoop en groot en mooi, met 200 man heb ik ook al het geld voor goed geluid en lichtshow etc, alleen dan wordt het echt heel saai. als ik 700 mensen kan regelen heb ik genoeg geld om er een mini qlimax van maken. het probleem is (tenminste wat ik denk) is dat als ik op de posters laat zien wat voor geluid en licht gear er is dat ze dan wel komen. maar ik kan dat pas op de posters zetten als ik al zeker ben dat er veel mensen komen.
 
er zijn hier niet zoveel zalen in amsterdam maar deze was heel goedkoop en groot en mooi, met 200 man heb ik ook al het geld voor goed geluid en lichtshow etc, alleen dan wordt het echt heel saai. als ik 700 mensen kan regelen heb ik genoeg geld om er een mini qlimax van maken. het probleem is (tenminste wat ik denk) is dat als ik op de posters laat zien wat voor geluid en licht gear er is dat ze dan wel komen. maar ik kan dat pas op de posters zetten als ik al zeker ben dat er veel mensen komen.

en het doel van dit alles is geld verdienen?
 
en het doel van dit alles is geld verdienen?
nee eerste doel is gwn een goed feest neerzetten. ik ben er zelfs voor bereid verlies te maken. maar als ik winst kan maken is dat natuurlijk mooi meegenomen
 
Muziek, vrouwen en bier maken het feest.
Voorkom vechten, daar heb ik een spuughekel aan.
 
zouden jullie eerder komen als de drank goedkoop is ? (en de entreeprijs is 10 euro)
en zouden jullie eerder vrienden meenemen als je bijv gratis mag komen en 4 gratis bier
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
als je 5 vrienden meeneemt ?
 
Back
Naar boven