Fitness Seller

stan efferding strong mofo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeer sterk!

Je zou alleen verwachten van iemand die 300+ squat dat zijn benen toch wel wat dikker zouden zijn..
Upper body overigens wel nette fysiek voor zo'n powerlifter :)

Respect!
 
Zeer sterk!

Je zou alleen verwachten van iemand die 300+ squat dat zijn benen toch wel wat dikker zouden zijn..
Upper body overigens wel nette fysiek voor zo'n powerlifter :)

Respect!

Efferding is volgens mij best lang dus maybe dat zijn benen iets dunner lijken.
For your information...Stan is een IFBB pro;)
 
The game op achtergrond +1

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 16:11 ----------

Wat is er speciaal asn iron wolfe bar?
 
Zeer sterk!

Je zou alleen verwachten van iemand die 300+ squat dat zijn benen toch wel wat dikker zouden zijn..
Upper body overigens wel nette fysiek voor zo'n powerlifter :)

Respect!

Ik hoop dat je een grap maakt?
 
Zeer sterk!

Je zou alleen verwachten van iemand die 300+ squat dat zijn benen toch wel wat dikker zouden zijn..
Upper body overigens wel nette fysiek voor zo'n powerlifter :)

Respect!

Je kunt toch zien dat zijn onderstel gewoon fragiel gebouwd is? Spieren kun je trainen, aan je botstructuur verander je weinig.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je een grap maakt?

Nee het was geen grap, maar aan die video alleen leek dat er zo op van mijn perspectief (Ik heb nooit veel van em gezien vandaar)
Maar na de reacties die ik na die post las heb ik even beter gekeken op andere bronnen, en zie dat ik er inderdaad naast zit :)

Dus! Rectified :)
 
daar trekt u ogen van open :d
 
1. Benen zijn wel groot.
2. PL style is voor kracht, niet echt voor size, hij was eerst een pl-er dan bb-er. pl-ers squatten meer uit wide stance low bar, niet echt optimaal voor quad growth
3. Voor een pl-er staat hij super droog, stond hij rond de 15% zouden zn benen veel groter ogen.
4. Dude is maar 125kg en best lang
5. Kracht heeft weinig met muscle size te maken, dont believe me? check the lighter classes @ ipf

Age long verschil tussen bb-ers en pl-ers, pl-ers big squats,average legs, bb-ers vice versa, had ik maar die "kleine" legs en die kracht dan bijvoorbeeld branch zijn benen en zn shitty squats and quad tears lol
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: TGA
Enorm sterk.
 
Back
Naar boven