Fitness Seller

Wie zou jij terug tot leven willen brengen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Notorious BIG
 
Michael Jackson
 
Eazy-E fo' sho
 
ja maar die zijn niet historisch onderbouwd en correct, er is nu toch een enorm verschil tussen fictie zoals HP en de Bijbel? allé, ik snap niet dat mensen dit niet zien

Er is geen verschil tussen fictie en fictie, het ene boek is alleen wat ouder.
 
Mezelf wanneer het nodig is.
 
Zyzz, Jezus, Bruce Lee, Michael Jackson, Tupac Shakur, Freddie Mercury, Elvis Presley, Leonardo Da Vinci,

zoveel mensen om te bedenken..:(

Maar vanuit de mensen die ik ken toch wel m'n opa..
 
Bruce Lee, gewoon om nog een keer te kunnen genieten van zijn geweldige kreten op zaterdagavond op de bank
Is er dan ooit een tijd geweest dat hij bij jou thuis demonstraties kwam geven?

Jezus, maaar die heeft niet bestaan.
Bovendien is de fictieve Jezus al herrezen uit de doden. Wat wil je doen, hem nog meer tot leven brengen?

OT: Lauw
 
:haha:

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 19:41 ----------

Wat heeft iedereen met die Zyzz obsessie zeg?
Niet normaal. Je kent 'm niet eens.

Jammer voor hemzelf dat ie nu dood is maar van de verhalen die ik gehoord heb; eigen schuld. Heb er geen medelijden mee.

Als ik nu moest kiezen tussen mijn overleden hond van een halfjaar terug of zyzz... Keuze snel voor mij gemaakt; hond.

Zit iedereen elke avond te fappen op Zyzz ofzo? Zijn ontelbaar meer personen in deze wereld die veel meer bekendheid en respect verdienen dan iemand als Zyzz.
 
opa..4 of 5 ooms komen het eerste in me op. 2 of 3 van die 4 of 5 waren ook de echte gangmakers altijd.

verder weet ik niet zo direct..zullen er nog genoeg zijn.
ja paar oud klasgenoten die zich na stappen doodgereden hebben

en als het om onze sport gaat: 54 jarige mister universe walter van elderen uit breda. kende hem niet zo heel goed maar ook heel erg. zag er top uit die ouwe
 
Niemand ik zie liever bepaalde mensen zo snel mogelijk sterven.
 
Back
Naar boven