MuscleMeat

update Michael Kefalianos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
6060008953_9020322cd0_z.jpg

6060008957_54e39d9f4d_z.jpg

6060571246_97604fdcc2_z.jpg
 
iig meer pleasing als Piotrkowicz, hoewel zijn fysiek me ook niet echt aanspreekt on stage tov. de anderen
 
Soms heeft een BB-er zo'n kop die me gewoon niet aanstaat, en alleen daardoor al vind ik de hele fysiek verkloot..

Don't get me wrong, hij is goed bezig, erg buff, top armen en schouders..
Rug ziet er goed uit alles! Dus zeker wel respect don't get me wrong please :)
 
Soms heeft een BB-er zo'n kop die me gewoon niet aanstaat, en alleen daardoor al vind ik de hele fysiek verkloot..

Don't get me wrong, hij is goed bezig, erg buff, top armen en schouders..
Rug ziet er goed uit alles! Dus zeker wel respect don't get me wrong please :)

Ik had je bijna verkeerd begrepen :D
Veel bb'ers hebben gewoon een oude kop, zeker onstage. Kijk maar naar mij, ingevallen bekkie, vermoeid gezichtje en toch proberen te lachen:p:p
 
Ik had je bijna verkeerd begrepen :D
Veel bb'ers hebben gewoon een oude kop, zeker onstage. Kijk maar naar mij, ingevallen bekkie, vermoeid gezichtje en toch proberen te lachen:p:p

Ja opzich is dat nog niet zo erg, ingevallen bekkie komt nu eenmaal bij het lage vetpercentage, en bij de een is dat erger te zien dan bij een ander :)

Trouwens net even jouw foto's bekeken en een top fysiek heb je hoor!

Bij deze man is het meer dat ie zo dom overkomt, als hij gewoon alleen al kijkt zonder dat je hem ziet spreken..
(Yeah I know, is ook een vooroordeel en misschien niet eerlijk... maar je kan nu eenmaal niet iedereen even tof vinden :P)

Ik weet trouwens waardoor het komt, door zijn massive enorme voorhoofd :P
 
het is BODYbuilding.... lekker boeiend wat voor een kop erop staat!
je hoeft er niet mee naar bed tog?? of wil je dat wel, want zo komt het een beetje over nu imo
beoordeel iemand gewoon op zijn fysiek in plaats van af te kraken op uiterlijk.
 
het is BODYbuilding.... lekker boeiend wat voor een kop erop staat!
je hoeft er niet mee naar bed tog?? of wil je dat wel, want zo komt het een beetje over nu imo
beoordeel iemand gewoon op zijn fysiek in plaats van af te kraken op uiterlijk.

Leer is gewoon lezen, kijk eens gewoon naar mijn eerste reactie hier?

Je getuigt niet echt van intelligentie met jouw post, het bewijst meer negatief over jezelf dan positief.
Ik heb ook nergens gezegd dat ie geen goed fysiek heeft toch?

En als jij uit mijn verhaal haalt dat ik met em naar bed wil zou ik toch even langs een psych gaan en uitzoeken of je zelf wel helemaal achter je geaardheid staat..
Beetje kinderachtig wat je nu neerzet.

Leren lezen jochie!
 
Laatst bewerkt:
Heeft een verkeerde verhouding onder en bovenlijf, maar is altijd hard en droog, ook ben ik geen fan van dit soort fysieken, maar op de een of andere manier vind ik het leuk als ie hoogt eindigt, lijkt me een symphatieke kerel.
 
Wat een vertekende foto's trouwens!

2009mro_kefalianos1.jpg


Daar vind ik em er toch goed bijstaan!
(En yeah ik wil ontopic blijven :) genoeg posts gaan de vernieling in om bekvecht gedoe.. klaar mee ;))
 
Hoezo vertekend?Is toch een goeie atleet, heeft alleen te kleine pootjes tov zijn bovenlijf, maar komt altijd in geweldige conditie :)
 
Hoezo vertekend?Is toch een goeie atleet, heeft alleen te kleine pootjes tov zijn bovenlijf, maar komt altijd in geweldige conditie :)

Nou is ook wel zo, alleen iemand als ik die niet veel van em gezien hebben die die eerste 3 foto's zien.. Kijk massa is zeker wel te zien! maar proporties zijn er niet echt uit te halen zo, en een full body pic is dan toch wel interessanter :)

Hey ik probeer me te laten overtuigen :) Maar hij staat er wel goed bij idd! Nu wat groter dan de pic die ik postte hoop ik, 2009 foto.
 
Ja opzich is dat nog niet zo erg, ingevallen bekkie komt nu eenmaal bij het lage vetpercentage, en bij de een is dat erger te zien dan bij een ander :)

Trouwens net even jouw foto's bekeken en een top fysiek heb je hoor!

Bij deze man is het meer dat ie zo dom overkomt, als hij gewoon alleen al kijkt zonder dat je hem ziet spreken..
(Yeah I know, is ook een vooroordeel en misschien niet eerlijk... maar je kan nu eenmaal niet iedereen even tof vinden :P)

Ik weet trouwens waardoor het komt, door zijn massive enorme voorhoofd :P

als ik jou was, zou ik niets meer zeggen,,jezus man!!
 
Hij deed ook the australian GP in 2009 dacht ik, misschien daar effe onder zoeken :)
 
als ik jou was, zou ik niets meer zeggen,,jezus man!!

En als ik jou was, zou ik gewoon goed lezen en dan pas ouwehoeren :) Maar hey! we zijn elkaar niet eh, wat jammer nou! :(
Ik heb mijn eigen mening, en wat jij ervan vind, I don't give a ****. Thanks.

Hij deed ook the australian GP in 2009 dacht ik, misschien daar effe onder zoeken :)

Ja idd! ik zie het, best een beest wel idd!
Toch mijn idee wel een beetje bijgeschaafd :)

Thanks!


06_03.jpg


DIE STEPEN DUDE! WTF! Nice!

06_08.jpg


Loopt zeer goed mee met de big dudes o_O Hoe kan het nou dat ik zo weinig over em gehoord heb :P
Oh well... je kan niet iedereen kennen..
 
Laatst bewerkt:
En als ik jou was, zou ik gewoon goed lezen en dan pas ouwehoeren :) Maar hey! we zijn elkaar niet eh, wat jammer nou! :(
Ik heb mijn eigen mening, en wat jij ervan vind, I don't give a ****. Thanks.


relax gast!!
 
En als ik jou was, zou ik gewoon goed lezen en dan pas ouwehoeren :) Maar hey! we zijn elkaar niet eh, wat jammer nou! :(
Ik heb mijn eigen mening, en wat jij ervan vind, I don't give a ****. Thanks.


relax gast!!

Mijn fout :) Het gebeurd zovaak dat ze iemand bashen om een mening, kan idd wat fel reageren, Mijn excuses! :)
 
Gewoon een verschrikkelijk goed fysiek,maar komt iets te kort op de échte top. my 2cents
 
Vet hoor. Ik was vorige zomer bij zn trainer in de gym die de foto's maakt micheal was net weg pfff
 
Back
Naar boven