AndroidHealthClinic

Equipoise + Deca

Bezoekers in dit topic

TeeCee

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2008
Berichten
1.002
Waardering
29
Heeft iemand hier een kuurverleden mee ?

Na heel wat research blijkt het op de US board toch goed te zijn, qwa resultaten..
Bold zetten mensen meestal rond de 400-600mg
Deca lager 200-400mg
Test is eigen keuze 250 - 750 mg

Meestal laten ze er provi langs lopen tegen vocht
En sommige gevallen nog Tren langs

Voorstanders - tegenstanders .. Let me know, and why :D
 
Wil je massa? wil je cutten?

Fok provi
 
TeeCee, waar denk jij vocht door te krijgen?
 
Wel deca willen gebruiken maar o wee als je vocht vasthoudt.
 
500mg test en 200 - 400 mg deca ? sla je dan geen vocht op ? .. Ik namelijk wel, DAAROM provi

Vocht is persoons gebonden, als je toch zo slim uit de hoek wilt komen, had je dat geweten.
Provi is voor dat vocht tegen te gaan + extra vrije test
Voeding is altijd belangrijkste, maakt het nu uit of ik wil cutten of bulken ?
Ik vroeg naar gebruikers ervaringen en wat mensen er van zouden vinden.
 
500mg test en 200 - 400 mg deca ? sla je dan geen vocht op ? .. Ik namelijk wel, DAAROM provi

Vocht is persoons gebonden, als je toch zo slim uit de hoek wilt komen, had je dat geweten.
Provi is voor dat vocht tegen te gaan + extra vrije test
Voeding is altijd belangrijkste, maakt het nu uit of ik wil cutten of bulken ?
Ik vroeg naar gebruikers ervaringen en wat mensen er van zouden vinden.

Weet niet wie je precies bedoelt maar ikzelf wil met het geven van raad zeker niet slim uit de hoek komen.

Deca, neem aan dat je gaat bulken?
Kun je mij misschien voorzien van je totale dagelijkse calorie-intake en de daarbij behorende KEV percentage?
 
Slim uit de hoek??

Anyway,

Test 750
deca 400
diana/oxy als KS

Bold is zo mild en met deca nutteloos
 
Mack: Als je geen nuttig info hebt, stop dan met posten. Bold is mild en daarom dat ik het juist wil nemen. Extra vascolariteit, meer honger. Het werkt op een andere manier als deca, daarom dat ik deca erlangs wil laten lopen + voor smering van gewrichten en pezen.

Dianabol blaas ik alleen nog extra van op, spul moet ik niet .. daarom trouwens de provi ;-)

Bedoeling van deze topic is juist of mensen er ervaring mee hebben en waarom ze ervoor of ertegen zijn
 
Mack: Als je geen nuttig info hebt, stop dan met posten. Bold is mild en daarom dat ik het juist wil nemen. Extra vascolariteit, meer honger. Het werkt op een andere manier als deca, daarom dat ik deca erlangs wil laten lopen + voor smering van gewrichten en pezen.

Dianabol blaas ik alleen nog extra van op, spul moet ik niet .. daarom trouwens de provi ;-)

Bedoeling van deze topic is juist of mensen er ervaring mee hebben en waarom ze ervoor of ertegen zijn

Geloof dat Deca dat met de verkeerde collagen doet.

Zou je mijn vraag misschien nog kunnen beantwoorden?
 
Bijkomen soieso en altijd rond het vetperc van 10-12% blijven .. Altijd de bedoeling geweest.

Deca is vooral voor m'n schouder, en aangezien deca & bold op andere manieren werken, lijkt het mij een leuk extra'tje
 
Op hoeveel calorieen ga je zo op een dag zitten?
Wat is van die hoeveelheid het percentage aan koolhydraten, eiwitten en vetten?
 
Lijk mij persoonlijk niets...zou eerder aan dk en mast of primo denken als je toch over vocht in zit...
Mast heeft mijn voorkeur ga wegen de prijs hoeveelheid ml's en betere werking(voor mij iig)
Hoeveelste kuur gaat dit worden?
Kuur verleden?
Test lekker hoog zetten...dk op 400...mast ligt er aan...acne gevoelig?
Moet je eerlijk zeggen dat ik nooit bold heb gehad...maar wat ik om me heen heb gezien is het zonde van je tijd/geld...
 
Laatst bewerkt:
Kwa vocht maakt het werkelijk helemaal niets uit welke roid je toedient.
Voeding is hetgeen waar het om draait.
 
Stond er tijdje geleden niet op ergogenics dat er een bber was die dood was gegaan door combo van deca bold??? iets met bloed dar dikker word,dus dichtslibbende aderen zit nu helaas op telefoon dus kan geen linkje gevwn
 
Laatst bewerkt:
Stond er tijdje geleden niet op ergogenics dat er een bber was die dood was gegaan door combo van deca bold??? iets met bloed dar dikker word,dus dichtslibbende aderen zit nu helaas op telefoon dus kan geen linkje gevwn

Met zo goed als alle anabolen steroiden word je bloed stroperiger.
Dat komt omdat het aantal rode bloedcellen vermeerdert.
 
Kwa vocht maakt het werkelijk helemaal niets uit welke roid je toedient.
Voeding is hetgeen waar het om draait.

Das niet waar...ja voeding is HEEL belangrijk...maar probeer jij maar eens n dboll dk test kuur en dan tren mast test...zelfde voeding...zul je zien dat je echt zo ****ing veel meer vocht vast gaat houden op de eerste!!!
 
Das niet waar...ja voeding is HEEL belangrijk...maar probeer jij maar eens n dboll dk test kuur en dan tren mast test...zelfde voeding...zul je zien dat je echt zo ****ing veel meer vocht vast gaat houden op de eerste!!!

Kerel, ik zal je het nog mooier vertellen.
Ik zit momenteel in een tren-only kuur, heb een week geleden 2 weken vakantie gehad en veel koolhydraten naar binnen gewerkt terwijl ik normaal gesproken een keto dieet volg. Ik ben in 14 dagen tijd 13 kilo aangekomen. 99% is vocht, ben nu de afgelopen week weer strikt in mijn keto geweest en speelde het klaar om van die 13 kilo er weer 8 te verliezen, vocht.
Zoals je misschien weet aromatiseert tren niet en zorgt ook niet voor een oestrogeen-verhoging.
Koolhydraten zijn de boosdoener als het om vocht betreft.
Je lichaam gaat meer vocht vasthouden naarmate je meer koolhydraten gaat eten. De reden hiervoor is omdat je lichaam de koolhydraten alvast gaat voorwerken zodat ze wat gemakkelijker verteert en opgenomen kunnen worden. Hoe meer koolhydraten, deste meer vocht je lichaam gaat vasthouden.
Dat deca voor vocht zorgt is misschien wel waar maar is slechts in kleine mate. Ja, oestrogeen zorgt voor vocht-retentie alleen niet in de hoeveelheid waarover wij het hebben. Dat doet de voeding. Er is niemand die deca in een cutkuur gebruikt, enkel maar tijdens bulk, dit geldt overigens ook voor dianabol. Mag je drie keer raden welke macro-nutrienten tijdens een bulk flink worden opgevoerd, juist, de koolhydraten. En daarom de vocht-retentie.
Het maakt werkelijk niet uit welke steroide je toedient. Eet je veel koolhydraten zul je daardoor vocht gaan vasthouden.
 
Mijn beurt...
Zit al tijdje op
Mast tren test...
Neem 4dagen dboll(had ik nog liggen en wilde ff iets voller worden en word er altijd erg vrolijk en opgewekt van)
Na 4dAgen was ik 3kg aangekomen op de zelfde voeding...en had ik meteen weer n bollere kop...
Dus het is allebij belangrijk...
Maar onderschat de werking van anabolen nooit!!!
Ik heb trouwens Ge cut op dk...
Zette 250test 200dk 500primo...ging redelijk...verloor geen kilo's maar wel wat vet...
Mast tren test gaat stukken beter moet ik zeggen...
 
Back
Naar boven