Fitness Seller

Nieuw horloge. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pokerladron

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
5.523
Waardering
476
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Hoi dbbrs ik heb nu al 3 jaar geen horloge meer en wil er weer eens een gaan kopen. Ik wil er maximaal €400 aan besteden. Ik vond zelf deze erg mooi,

http://www.horlogeloods.nl/horloges/heren/armani/collection/ar0673/

Weet iemand of de horloges van Armani een beetje goede kwaltijd zijn? Ik heb wel een paar broeken van armani en die zijn erg goed maar horloges is natuurlijk weer een hele andere tak. Of misschien iemand anders nog tips voor een goed horloge ook welkom natuurlijk.
 
Hoi dbbrs ik heb nu al 3 jaar geen horloge meer en wil er weer eens een gaan kopen. Ik wil er maximaal €400 aan besteden. Ik vond zelf deze erg mooi,

http://www.horlogeloods.nl/horloges/heren/armani/collection/ar0673/

Weet iemand of de horloges van Armani een beetje goede kwaltijd zijn? Ik heb wel een paar broeken van armani en die zijn erg goed maar horloges is natuurlijk weer een hele andere tak. Of misschien iemand anders nog tips voor een goed horloge ook welkom natuurlijk.

Ik heb zelf een horloge van armani en vind de kwaliteit goed. Hij is ondertussen wat minder doordat ik m paar keer op een betonnen vloer heb laten vallen maar als ik weer een nieuwe zou kopen dan wordt dat van het zelfde merk.
 
Ik kan aan dezelfde komen identieke kwaliteit, 80 euro .
 
Je moet eens kijken naar de Armani Meccanico editie's.
 
Smaak verschilt uiteraard, maar ik ben van plan om dit horloge aan te schaffen:

10186277-seiko-premier-kinetic-perpetual-calendar-snp023p1.jpg
 
Als je gewoon ff doorspaart dan zit je met een budget rond de 1000, en damn dan gaat er een wereld voor je open! Maar het is natuurlijk maar net wat je wilt!
 

Die word het !
...niet.


---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 13:55 ----------

Als je gewoon ff doorspaart dan zit je met een budget rond de 1000, en damn dan gaat er een wereld voor je open! Maar het is natuurlijk maar net wat je wilt!

Heb ik wel over nagedacht. Ik denk dat ik nog 1 maand wacht dan is het mijn verjaardag.
 
ga voor een 2dehandse uboat !
 
ik zou voor een seiko gaan dan!!
 
brotip: op je gsm staat ook een klok;)
 
Back
Naar boven