AndroidHealthClinic

Ik ging naar de badkamer en (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
damn die camel spin Ö
 
Dit is echt wel een topic waard op DBB :thumb:
Goed bezig :rolleyes:
 
Spinnen zijn chill ze killen muggen.
 
heb ze eens gefrituurd gegeten in turkije. Zit niet veel smaak in. Wel proteiiiiins


ps: dit is een scary spin, niet een ****ing huisspin die je ziet. Als dit mijn voet zou aanvallen zag mijn broek 5 kleuren.
Smerig beest :(
Er is trouwens wel een reden om geen spinnen op te pakken behalve omdat ze er smerig uit zien. We gaan dan wel niet dood maar check de link maar. Sommige soorten zijn niet totaal onschuldig :p
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=6815
 
Gisteren wilde ik zo'n ah beesie oppakken die als speelgoed voor de katten rondslingerd en net toen ik hem bijna had zag ik dat er zo'n grote huisspin langs lag.
Ik schrok me rond :o
Maar hij was al door de katten te grazen genomen en leefde dus niet meer :)

Heb hem wel met een stofzuiger verwijderd, ik weet het....... beta :o
 
Ik ben ****ing bang voor spinnen, problem?
 
Ik ben ****ing bang voor spinnen, problem?

me2 bro,

images?q=tbn:ANd9GcSm3TWls6eBo_1xEDQOgQJxEbcK8tIzodfzrBzASQsYqqmUlq8o.png
 
Heb nog 2 weken een tarantula gehad, zalig beest. Alleen wou het op een gegeven moment niet meer eten en stierf. No id why.

Ook geen hit bij de ladies moet ik zeggen :roflol:
 
Dus je hebt een euro gevonden? nice man
 
Wtf!!, ik wist niet eens dat er hier in België zo'n grote spinnen leven. Toen ik vorige week eens in de tuin wandelde en plotseling oog in oog stond met een kruisspin gilde ik het al uit, moet er niet aan denken dat ik ooit een spin van dit kaliber irl zou aantreffen.
 
heb ze eens gefrituurd gegeten in turkije. Zit niet veel smaak in. Wel proteiiiiins


Waar in turkije heb ze nooit zien verkopen eigenlijk zit ook niet in het cultuur mis je niet van land :p?
 
Waar in turkije heb ze nooit zien verkopen eigenlijk zit ook niet in het cultuur mis je niet van land :p?

een speciaal restaurant, lang geleden. Kusadasi.

Aangezien ik toen maar een jaar of 11 was kan het goed zijn dat mijn pa me iets heeft wijsgemaakt.
 
Heb 't altijd wel fascinerende beesten gevonden... Dat ze zo'n flinke web konden maken, die ogen op een rijtje en al die poten waarmee ze overal aan vast kunnen kleven.

Heb eens in een reptielen winkel gewerkt met van die dikke harige vogelspinnen en tarantula's.
Ze doen niks maar durfde mijn hand nooit in die terrarium te steken. Vieze dingen.
 
damn zo'n camel spider is wel een angstaanjagend beest en die wonden :s

niet voor gevoelige zielen

Camel+Spider.jpg
 
Back
Naar boven