AndroidHealthClinic

Ik ging naar de badkamer en

Bezoekers in dit topic

Je eet toch ook een x aantal spinnen per jaar in je slaap?
 
Kan je meteen je hele huis platbranden, er zitten makkelijk 1500 of meer spinnetjes in elk huis, de meesten goed verstopt. :)

Net zoals we elk jaar 3 spinnetjes op eten in onze slaap ofzo iets....

Scary shit...

Maar ik denk dat het bij beide hier gaat om erg kleine spinnetjes incl. poten, 1x tot 2x de grootte van een mier ( althans, dat hoop ik ).

Moet er niet aandenken dat ik 's morgens een keer wakker word en zo'n spin in mijn mond heb hangen als die van de OP.
 
gwn met je blote hand doden.
 
Je eet toch ook een x aantal spinnen per jaar in je slaap?

Zal wss wel in je hele leven zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 18:16 ----------

Als ik genoeg geld bij elkaar heb ga ik bij de eskimo's wonen...
Geen spinnen te vinden en elke dag verse vis vangen :meal:

Weet niet waarom, maar ik moet hier gewoon keihard om lachen:roflol::roflol::roflol:
 
Kan je meteen je hele huis platbranden, er zitten makkelijk 1500 of meer spinnetjes in elk huis, de meesten goed verstopt. :)

Ik vermoed dat je bedoelt in de muren dan? Anders: I call bullshit

das zoals dat gerucht dat je elke nacht wat spinnen opeet. Bullcrap
 
Moet er niet aandenken dat ik 's morgens een keer wakker word en zo'n spin in mijn mond heb hangen als die van de OP.

Zal niet snel gebeuren, maar met wat pech geef je zo'n grijze lieverd een lekker sappige knauw in zn lichaampje ;)

Ooit moest ik voor vakantiewerk vroeg opstaan (half 6 :rolleyes:). Ga versuft op de rand van mijn bed zitten. Voel iets kriebelen op mijn linkerschouder, dus ik veeg er eens over. Vliegt er zo'n dikke lelijker ****er als in de openingspost van mijn schouder :roflol:. Beest kroop direct terug mijn bed in tussen de lakens.
Ben niet meer even terug gaan liggen :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


EEEEEK een spin om men scherm !! :O
 
Ik zou helemaal gek worden en rennen naar de stofzuiger
 
Dat je spinnen zou eten 's nachts is inderdaad onzin, kun je zelf toch ook wel nagaan... Iemand die ooit resten van spinnen in z'n bakkes gevonden heeft na een nachtje slapen?
 
Moeten er dan resten in je mond zijn? Ik slik altijd alles door hoor ;)
 
Wat dacht je van deze?
earth-graphics-200_1080291a.jpg

female-nephila-clavipes-golden-silk-orb-weaver-2.jpg

489796972_5a6435af88.jpg

Brotip: probeer ze niet te vangen, haal je blaffer boven & pomp het leeg op het beest!

Dit zijn wielwebspinnen, ik heb er enkele jaren geleden er enkele gehad, los in de kamer.
 
Het het altijd grappig gevonden waarom mensen bang zijn van spinnen. Ookal ben ik er zelf niet zo 'zot' van , het is te verklaren. Stamt af van de caveman periode.
 
Het het altijd grappig gevonden waarom mensen bang zijn van spinnen. Ookal ben ik er zelf niet zo 'zot' van , het is te verklaren. Stamt af van de caveman periode.

aten we toen geen spinnen?
 
Dit zijn wielwebspinnen, ik heb er enkele jaren geleden er enkele gehad, los in de kamer.

In Australie dan?

Als ik daar zou wonen zou ik investeren in een episch ventilatiesysteem zodat ik nooit ramen moet openzetten :p
 
Back
Naar boven