XXL Nutrition

Mager/dun (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dylan77

Novice
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Hey, ik ben een jongen van 20 jaar. Ik ben vrij dun, magertjes, ik zal zowat 1.80 lang zijn en ik weeg maar 60 kg. Ik kom nooit iets bij, ondanks wat ik eet. Ik ben al bij de dokter geweest omdat ik dacht dat het misschien een klier was die te snel werkte, te snelle stofwisseling enzo, hij zei van niet. Weet iemand wat het kan zijn? Waardoor kom je aan in gewicht/massa? :)
 
Eten. Post eens wat je naar binnen schuift op een dag.
 
Je bent een blanke WoW nerd die alleen chips en cola naar binnen gooit, succes met het switchen naar een normaal eetgewoonte!
 
Mensen die zeggen dat ze veel eten maar nooit aankomen eten 9 van de 10 keer helemaal niet zoveel als ze denken. De makkelijkste manier om dit te veranderen is door vaker te gaan eten.
- ontbijt
- tussendoor
- lunch
- tussendoor
- avondeten
- noten+kwark

Bij tussendoor kun je van alles invullen, ligt er maar net aan wat je nog nodig hebt aan voedingsstoffen en kcal.
 
Meer eten..

was eerst ook 1.86 @ 60 kg. Begon toen met normaal eten (in ieder geval wat hier als normaal wordt gezien), binnen 2 maanden 10 kg erbij. (ging ook wel van iets van 2000 naar 5000 kcal opeens :P, maar goed sowieso kom je wel aan als je begint met boven behoefte te eten).
 
Eten zul je, 6x per dag jezelf bijna volproppen. Maakt niet uit wat nu zolang je ook maar genoeg eiwitten binnen krijgt.
 
zelfde probleem :D Je bent niet alleen
 
Hey, ik ben een jongen van 20 jaar. Ik ben vrij dun, magertjes, ik zal zowat 1.80 lang zijn en ik weeg maar 60 kg. Ik kom nooit iets bij, ondanks wat ik eet. Ik ben al bij de dokter geweest omdat ik dacht dat het misschien een klier was die te snel werkte, te snelle stofwisseling enzo, hij zei van niet. Weet iemand wat het kan zijn? Waardoor kom je aan in gewicht/massa? :)

yeah right, doe je het toch niet goed.

Mensen die zeggen dat ze veel eten maar nooit aankomen eten 9 van de 10 keer helemaal niet zoveel als ze denken. De makkelijkste manier om dit te veranderen is door vaker te gaan eten.
- ontbijt
- tussendoor
- lunch
- tussendoor
- avondeten
- noten+kwark

Bij tussendoor kun je van alles invullen, ligt er maar net aan wat je nog nodig hebt aan voedingsstoffen en kcal.

+1
 
lol @ naar de dokter gaan.
wat als hij had gezegd dat je schildklier wel snel werkte? had jeo ok veel moeten gaan eten toch?
nu dus ook. gewoon eten!
 
Eet ze kerel dr is niks mis met je schildklier dr is alleen iets mis in je hoofd. Je denkt dat ej veel eet maar in werkelijkheid it je HOOGSTENS op 2500 kcal per dag (;
 
lees de stickys! staat genoeg info overin
 
Mensen die zeggen dat ze veel eten maar nooit aankomen eten 9 van de 10 keer helemaal niet zoveel als ze denken. De makkelijkste manier om dit te veranderen is door vaker te gaan eten.
- ontbijt
- tussendoor
- lunch
- tussendoor
- avondeten
- noten+kwark

Bij tussendoor kun je van alles invullen, ligt er maar net aan wat je nog nodig hebt aan voedingsstoffen en kcal.
++++
Op zn minst al het tweede nieuwe topic over dit thema vanavond. In het andere topic was ook eten gewoon het probleem!

Schrijf idd eens op wat je op een gemiddelde dag eet.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven