MuscleMeat

Laptop. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol::roflol:

Sinds ik ubuntu draai wil ik geen windows niet meer !!

Ik vindt ubuntu ook goed zeker hoe je alles kunt tweaken en aanpassen naar eigen wens maar als je een goede antivirus (MSE) installeert en een beetje oppast met wat en hoe je alles installeert en met welke sites je bezoekt , is het een prima OS
 
Ik vindt ubuntu ook goed zeker hoe je alles kunt tweaken en aanpassen naar eigen wens maar als je een goede antivirus (MSE) installeert en een beetje oppast met wat en hoe je alles installeert en met welke sites je bezoekt , is het een prima OS

Antivirus.. linux?


Ik draai zelf al meer dan een jaar primair Ubuntu en kan er prima mee uit de voeten maken na een leerperiode. Ik leer ook dagelijks bij.

Nog dagelijks krijg ik te maken met dingen die onnodig gecompliceerd zijn, maar ik doe ook meer met mn install dan de gemiddelde gebruiker.
Browsen, chatten, tekstverwerken en filmpjes kijken kan iedereen op Ubuntu, is niks moeilijks aan. Maar waarom zou je? Alles werkt prima op Windows en de kans dat alles out of the box werkt en je niet tegen bugs aan loopt is kleiner, ookal crasht Windows vaker.

Toch adviseer ik mensen nooit om linux te runnen, ookal gebruik ik het zelf. Omdat het toch vaak onnodig gecompliceerd is (een van de appeals voor mijzelf :p, vind het wel leuk om OS/software problemen op te lossen), hun gaems werken niet, sommige acties zijn zo counter-intuïtief dat ze de haren uit het hoofd trekken als ze de oplossing uitvinden, en ik heb geen zin om helpdesk te spelen als ze weer eens iets niet snappen.

Het is een prima besturingssysteem, maar wel met een learning curve.
Linux Mint is trouwens meer noob-vriendelijk dan ubuntu.
 
Asus is imo de beste koop onder 1000.
Dell nog nooit gehad, wel gehoord dat mensen vaak gezeik hadden. Bijv dat dell geen usb leest die niet van het werk dell is
 
Heb net een dell xps aangeschaft met een instap i7 processortje, loopt als een zonnetje. 770 euro voor neergelegd.
 



dell.jpg
 
is een notebook neem ik aan? waar gebruik je hem dan voor?
 
is een notebook neem ik aan? waar gebruik je hem dan voor?

jup. Voornamelijk hele lichte taken, maar heb gewoon geen geduld :D.

Voor school moeten er binnenkort nog wat zware programma's gedraaid gaan worden, dat is eigenlijk de hoofdreden.
 
Back
Naar boven