AndroidHealthClinic

Ik ging naar de badkamer en (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het het altijd grappig gevonden waarom mensen bang zijn van spinnen. Ookal ben ik er zelf niet zo 'zot' van , het is te verklaren. Stamt af van de caveman periode.

inderdaad instinct om te overleven daarom zijn we ook zot op vet eten omdat kcal rijk is enzo meeste kans hebben om te overleven.
 
Ik had precies het zelfde soort vorige week onder me parasol zitten, echt een wtf moment.
 
earth-graphics-200_1080291a.jpg


???

wtf :eek:
 
Ik heb wel ergere dingen gezien in de badkamer.....

Welleens gebruikte maandverband/tampons (combo) gezien?

Wtf alleen die geur ga je al kapot van, maar spinnen zijn ook niet mijn favoriet.
 
In Australie dan?

Als ik daar zou wonen zou ik investeren in een episch ventilatiesysteem zodat ik nooit ramen moet openzetten :p

in australie zijn er andere zwaar giftige dingen...

Niettemin twijfel ik er aan om niet naar daar te verhuizen, epic weer, huizen, weinig criminaliteit, ...
 
Gatverdamme, als dat nu geen toeval is!! Wil ik m'n pc afsluiten en zie ik daar vanuit m'n bed onder m'n vensterbank op de muur precies een schaduw van een gigantische spin.:eek: Denk wtf!!, steek het licht aan & idd, gewoon bijna identiek dezelfde spin als in de OP maar dan in het zwart.. Kon gewoon m'n ogen niet geloven. Heb echt nog nooit zo'n spin in heel m'n leven in m'n kamer gehad!!!
Vlug m'n moeder wakker gemaakt en zij verschoot haar ook een bult. M'n ma heeft ze gelukkig vrij gemakkelijk kunnen doden, slapen zal wat anders zijn vrees ik. :o
 
Gatverdamme, als dat nu geen toeval is!! Wil ik m'n pc afsluiten en zie ik daar vanuit m'n bed onder m'n vensterbank op de muur precies een schaduw van een gigantische spin.:eek: Denk wtf!!, steek het licht aan & idd, gewoon bijna identiek dezelfde spin als in de OP maar dan in het zwart.. Kon gewoon m'n ogen niet geloven. Heb echt nog nooit zo'n spin in heel m'n leven in m'n kamer gehad!!!
Vlug m'n moeder wakker gemaakt en zij verschoot haar ook een bult. M'n ma heeft ze gelukkig vrij gemakkelijk kunnen doden, slapen zal wat anders zijn vrees ik. :o
img-set?.jpg

Gvd als ik dat zou doen krijg ik me toch een pak slaag:roflol:
 
Gatverdamme, als dat nu geen toeval is!! Wil ik m'n pc afsluiten en zie ik daar vanuit m'n bed onder m'n vensterbank op de muur precies een schaduw van een gigantische spin.:eek: Denk wtf!!, steek het licht aan & idd, gewoon bijna identiek dezelfde spin als in de OP maar dan in het zwart.. Kon gewoon m'n ogen niet geloven. Heb echt nog nooit zo'n spin in heel m'n leven in m'n kamer gehad!!!
Vlug m'n moeder wakker gemaakt en zij verschoot haar ook een bult. M'n ma heeft ze gelukkig vrij gemakkelijk kunnen doden, slapen zal wat anders zijn vrees ik. :o

8000 posts en nog geen simpele huisspin kunnen doden? :rolleyes:
 
Gatverdamme, als dat nu geen toeval is!! Wil ik m'n pc afsluiten en zie ik daar vanuit m'n bed onder m'n vensterbank op de muur precies een schaduw van een gigantische spin.:eek: Denk wtf!!, steek het licht aan & idd, gewoon bijna identiek dezelfde spin als in de OP maar dan in het zwart.. Kon gewoon m'n ogen niet geloven. Heb echt nog nooit zo'n spin in heel m'n leven in m'n kamer gehad!!!
Vlug m'n moeder wakker gemaakt en zij verschoot haar ook een bult. M'n ma heeft ze gelukkig vrij gemakkelijk kunnen doden, slapen zal wat anders zijn vrees ik. :o
Vlammenwerper uit de kast gehaald neem ik aan? De basterd!
 
Gatverdamme, als dat nu geen toeval is!! Wil ik m'n pc afsluiten en zie ik daar vanuit m'n bed onder m'n vensterbank op de muur precies een schaduw van een gigantische spin.:eek: Denk wtf!!, steek het licht aan & idd, gewoon bijna identiek dezelfde spin als in de OP maar dan in het zwart.. Kon gewoon m'n ogen niet geloven. Heb echt nog nooit zo'n spin in heel m'n leven in m'n kamer gehad!!!
Vlug m'n moeder wakker gemaakt en zij verschoot haar ook een bult. M'n ma heeft ze gelukkig vrij gemakkelijk kunnen doden, slapen zal wat anders zijn vrees ik. :o

Je doet me denken aan me zus(je) :o



Als het true is zou ik echt gaan stoppen met BB. Een groot mannetje (als dat zo is dan ???), met de geest van een vrouw. Ha ha ha!
 
Laatst bewerkt:
Ik zag net ook nog een spin lopen met een 2 euro munt in ze hand. Ik wou hem afpakken maar de spin was redelijk sterk dus we hielden na een paar minuten ff een pauze en ondertussen vroeg ik wat die eigenlijk met die 2 euro munt ging doen, hij zei ik ga boodschapjes voor mijn baby spinnetjes halen anders hebben ze niks te eten. Toen heb ik hem toch maar laten gaan..

True story
 
Je weet zelf toch hoe het voelt als je geen munten hebt voor je winkelkarretje.

Ik heb gisteren nog 4 grote opgezogen met de stofzuiger. Oud huis en elke keer het regent of stormt zijn die ****ers redelijk actief.
 
dyn007_original_500_455_pjpeg_2539015_b81f4652395360e45d86abd4758cb3ef.jpg

dyn007_original_500_375_pjpeg_2539015_4673147440bdea63fa74ca7ce839f7d2.jpg

dyn007_original_500_375_pjpeg_2539015_e8d35e827e7a509be35a76e7ae25091f.jpg

dyn007_original_500_375_pjpeg_2539015_678a57c9238a1a6cc8f2c02b1f263bce.jpg

dyn007_original_500_375_pjpeg_2539015_7ef19cffb5f2621cf027a2d8662fecf6.jpg

De beet van de vioolspin ("brown recluse spider") is dodelijk.
sick dude:O
 
Laatst bewerkt:
Aah gadverdamme die duim. Moest uiteindelijk ook geampututeerd worden zeker?
 
Back
Naar boven