AndroidHealthClinic

Ik ging naar de badkamer en

Bezoekers in dit topic

Aah gadverdamme die duim. Moest uiteindelijk ook geampututeerd worden zeker?

aangezien je al necrose ziet in het weefsel is die kans bestaande. Vleesetende bacterie.
 
het lijkt wel of die vent zelf langzaam in een spin aan het veranderen is:eek:
 

Leek het op hehehe

OT:

iedere morgen IEDERE morgen als ik naar de scheur loop hangt er zo onzichtbaar web precies op oog-haar hoogte.

Ik weet gewoon dat hij er zal hangen maar meestal ben ik net wakker en zo stom om door te lopen.... Waar dat web hangt heb ik 10x met de hoge druk reiniger alles schoon gemaakt om die @&*%@& spinnen weg te halen maar iedere morgen weer hangt er weer zo gvd'se spiderman net.

Haat aan spinnen
 
Leek het op hehehe

OT:

iedere morgen IEDERE morgen als ik naar de scheur loop hangt er zo onzichtbaar web precies op oog-haar hoogte.

Ik weet gewoon dat hij er zal hangen maar meestal ben ik net wakker en zo stom om door te lopen.... Waar dat web hangt heb ik 10x met de hoge druk reiniger alles schoon gemaakt om die @&*%@& spinnen weg te halen maar iedere morgen weer hangt er weer zo gvd'se spiderman net.

Haat aan spinnen
als een spin 1x ergens een web heeft gemaakt zal het altijd op die plaats opnieuw een web maken, dus zolang je de spinnen niet afmaakt heeft het geen nut om de webben te vernietigen:)
 
als een spin 1x ergens een web heeft gemaakt zal het altijd op die plaats opnieuw een web maken, dus zolang je de spinnen niet afmaakt heeft het geen nut om de webben te vernietigen:)

Zal wel moeten anders kan ik er niet door, en die hoerenbeesten zijn nergens te vinden. Heb echt de halve schuur met de hoge druk reiniger bewerkt maar die t**fus beesten blijven maar komen.
 
Die Bear Grylis is ook echt niet goed he.. Wat een gek.
 
Wees blij dat er spinnen zijn. Ze vangen je muggen op ha ha!
 
Vandaag zonder deken geslapen en zit helemaal onder muggenbulten fcking irritant
 
Liever 4 spinnen dan muggen in m'n slaapkamer, van die spinnen heb ik geen last....
 
spinnen eet je idd op in je slaap (srs) komt omdat spinnen op vocht afkomen, veel mensen slapen met hun mond open, dan kruipt de spin erin en slik je hem als lichamelijk reflex door.
 
spinnen eet je idd op in je slaap (srs) komt omdat spinnen op vocht afkomen, veel mensen slapen met hun mond open, dan kruipt de spin erin en slik je hem als lichamelijk reflex door.

Hijkan ook via je luchtholte naar je hersens kruipen dan gaat die daar kamperen. Het schijnt dat hij dan mee kan kijken met je
 
Back
Naar boven