XXL Nutrition

Amazon US (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Romulus

Cool Novice
Lid geworden
5 mrt 2011
Berichten
127
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Heeft iemand wel eens iets besteld van Amazon.com?
Ik wil twee shirts van 18 gulden bestellen en in totaal geeft die aan dat ik 53 dollar moet betalen (nog voor de creditcardbevestiging), denken jullie dat dit het totale bedrag is of moet ik achteraf ook nog wat aan de postbode betalen?
 
We rekenen al een tijdje in euro, maar ja het is mogelijk dat er nog een naheffing komt.
 
Heeft iemand wel eens iets besteld van Amazon.com?
Ik wil twee shirts van 18 gulden bestellen en in totaal geeft die aan dat ik 53 dollar moet betalen (nog voor de creditcardbevestiging), denken jullie dat dit het totale bedrag is of moet ik achteraf ook nog wat aan de postbode betalen?
whut? kom je uit een tijdmachine ofzo?
 
We rekenen al een tijdje in euro, maar ja het is mogelijk dat er nog een naheffing komt.

whut? kom je uit een tijdmachine ofzo?

Hahaa :p
Ik zou hetzelfde product zoeken op Amazon.de, gebruik een vertaler indien nodig, maar zij bieden normaal gezien dezelfde producten aan als Amazon.com maar verschepen uit Duitsland wat sneller gaat :)
 
Heeft iemand wel eens iets besteld van Amazon.com?
Ik wil twee shirts van 18 gulden bestellen en in totaal geeft die aan dat ik 53 dollar moet betalen (nog voor de creditcardbevestiging), denken jullie dat dit het totale bedrag is of moet ik achteraf ook nog wat aan de postbode betalen?

Amazon rekent zelf de hier te betalen BTW alvast door, in principe ben je dus klaar.

Je kan overigens beter bij Amazon.uk bestellen, mochten deze dezelfde artikelen hebben. Gratis verzending en geen kans op heffingen.
 
Het logistiek centrum van Amazon voor Europa ligt volgens mij in Luxemburg.
 
Amazon rekent zelf de hier te betalen BTW alvast door, in principe ben je dus klaar.

Je kan overigens beter bij Amazon.uk bestellen, mochten deze dezelfde artikelen hebben. Gratis verzending en geen kans op heffingen.

.DE is dichter bij huis :p
 
.DE is dichter bij huis :p

DE rekent wel verzendkosten, UK boven de 25 GBP niet. Als het tenminste verkocht wordt door Amazon zelf en niet door een Marketplace-partij.

Overigens berekent COM op deze wijze de heffingen :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kan het ook in Euro weergeven, meestal wel iets slechtere koers dan betalen in dollar via je creditcard. Dit is voor een Kindle, die omgerekend dan inclusief bezorgen en heffingen iets meer dan € 130 kost. Daar komen normaal gesproken geen kosten bij, inklaring is hierdoor ook gelijk geregeld.
 
Laatst bewerkt:
DE rekent wel verzendkosten, UK boven de 25 GBP niet. Als het tenminste verkocht wordt door Amazon zelf en niet door een Marketplace-partij.
Nice, didn't know that :p
Bespaart je ook het vertalen :p
 
Amazon.co.uk had de producten helaas niet :( had al gekeken.
 
Back
Naar boven