AndroidHealthClinic

bodylab pre workout pro - Bodylab

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen Bodylab Pre Workout
    - Top Pre Workout
    - Zeer sterke formule
    - Direct meer kracht
    - Direct meer energie
    - Elke training explosieve pomps
    - Presteren tot de allerlaatste minuut van je training
    - Elk ingrediënt hoog gedoseerd
    - Scherpst geprijsde pre workout formule!
    - Lekkere sinaasappel smaak
    - Doseer naar jouw behoefte
    - Maar liefst 50 maatscheppen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? de smaak valt goed mee en is vergelijkbaar met de smaak van Crack(revolutions)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1ste training: 2 maatscheppen 2de training: 3 maatscheppen (30 min voor training)
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodylab.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? samplepack
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 27.90 EUR
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? geen twijfel mogelijk, het werkt zeer goed voor mij en het is zeer betaalbaar dus waarom niet?

Mijn review:

voor mij persoonlijk (en ik benadruk persoonlijk omdat het over een pre-workout product gaat) deed de pre workout pro van bodylab alles wat het moest doen:
1. het gaf me extra energie (meer dan met de andere preworkouts die ik al heb gebruikt die daar en boven nog eens duurder waren)
2. het zorgt voor een bevorderde pomp, de pomp kickt wel iets later in als bij andere producten maar is zeker niet minder aangenaam of sterk.
3. het geeft een goede concentratie, die kickt ook iets later in als bij andere producten maar opnieuw niet minder goed.
4. geen aftercrash ervaren maar daar heb ik tot nu toe eigenlijk nog nooit echt last van gehad.
5. in tegenstelling tot de andere preworkouts die ik heb gebruikt had ik van de pre workout pro geen slaapproblemen en dat is voor mij vrij belangrijk.
6. het gaf me geen nerveus, over de top energiek gevoel wat ik zelf als positief beschouw maar misschien zijn er mensen die dat juist wel willen?

daar bij komt nog eens dat het zeer prijsbewust is en dat wil iedereen toch?
het moet niet inboeten aan kwaliteit t.o.v. duurdere merk pre workouts vind ik.

ik ben blij dat het goed heeft uitgepakt want ik moet zeggen dat ik op het begin een klein beetje twijfels had, maar bodylab doet het maar weer: top product voor top prijs.

Ik hoop dat de review hulpzaam is en voor verdere vragen mag je altijd reageren.

preworkout.jpg
 
Ik test hem vanavond wel ff uit, 60gram uiteraard.

Vandaag om 1:00 gaan slapen en 6:00 weer wekker :(, dus zal die pre-workout wel nodig hebben.

Ben echt benieuwd! Zal me bevindingen hier posten
 
heb hem ook binnen, zit te twijfelen over de dosis, is het heftig spul?
bij jack3d nam ik laatst 3 scheppen en ging ik bad. normaal neem ik 2 scheppen jack3d.

ik test hem maandag en dan zal ik mijn mening erover laten horen!
 
heb hem ook binnen, zit te twijfelen over de dosis, is het heftig spul?
bij jack3d nam ik laatst 3 scheppen en ging ik bad. normaal neem ik 2 scheppen jack3d.

ik test hem maandag en dan zal ik mijn mening erover laten horen!

Als je 2 scheppen jack3d neemt dan is 60 gr wel een mooie test.

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 16:21 ----------

Ik test hem vanavond wel ff uit, 60gram uiteraard.

Vandaag om 1:00 gaan slapen en 6:00 weer wekker :(, dus zal die pre-workout wel nodig hebben.

Ben echt benieuwd! Zal me bevindingen hier posten

Dat is een kort nachtje, succes met de training!
 
Even snel nog een vraagje, ik ga rond 8uur trainen. Hoelaat is de beste tijd om die 60gram te pakken? 15-30-45-60minuten voor training?
 
Ik heb het ook binnen, thanks. :thumbs: In verband met ziekte verwacht ik pas zondag of maandag te trainen, en zoals gewoonlijk ga ik er een recensie over schrijven.
 
Laatst bewerkt:
Oke, heb dus net getraind en zal even updaten:

Had 60gram 30-45min voor training ingenomen, kreeg al lekker gevoel naar 15min echt zin en opgewekt om te trainen.

Toen ik eenmaal begon en me 1e setje ging wel lekker. Ff rust gepakt en 2e setje gepakt, ging iets minder en kreeg duizelig gevoel. Toen ik aan me 3e setje wou beginnen ging hij eigelijk ook nog wel lekker, had nog steeds zin om te trainen en opgewekt gevoel maar begin erg duizelig te worden. Daarna kreeg ik spontaan schijtgevoelens net of je een dikke scheet moest laten, kon me inhouden en merkte dat ik aan de schijt raakte en ben maar ff explosief op de wc gaan zitten.

Nou om eerlijk te zijn, ik heb de grootste hoop gedraaid in heel me leven wtffffffff, kwam er met liters uit wel te verstaan. Heb ff lekker 10minuten zitten bouten en ging bijna van me stokje op die wc. Maar goed, uiteindelijk toch weer gaan fitnissen met weer een normaal gevoel (duizeligheid was weer weg). Deed een verzuringsoefening 15x3 lekker snelle herhalingen, maar duizeligheid kwam weer snel terug en is heel de training daarna gebleven en ik weet niet of het door de pre-workout komt maar heb het gevoel eigelijk nog nooit gehad. Ben net thuis en ben nog steeds niet helemaal 100% recht aan het kijken, lijkt wel of ik in een kermis atractie heb gezeten die ronde schotels en net eruit ben.

Dus, best een negatief effect op me gehad (kan zijn overgevoeligheid) maar weet het zelf ook niet precies.

Dus conclusie:

Opgewekt gevoel is er, maar werd erg duizelig en raakte aan de explosieve fontein schijt....

Sorry voor de negatieve lading voor Bodylab, maar kan er niks van maken.

Dus, voor de mensen die nog moeten gaan gebruiken: ik zou eerst met 20gram beginnen en als dat goed gaat de 2e keer 40gram proberen.

Nou heb ik hier 10minuten over zitten typen dus karma is welkom hehehee.
 
60 Gram is ook wel erg veel, er staat duidelijk op dat je met 20 gram moet beginnen om te kijken hoe je reageert. Iedereen reageert anders op een PWO.
 
60 Gram is ook wel erg veel, er staat duidelijk op dat je met 20 gram moet beginnen om te kijken hoe je reageert. Iedereen reageert anders op een PWO.

Ben echt ziek, hoop dat ik morgen nog naar Decibel kan damn... voel me echt ****ing beroerd en het is te benauwd om nu te gaan pitten. Net ff snel onder koude kraan gehangen voel me echt als een turk op een kkk feest.
 
Oke, heb dus net getraind en zal even updaten:

Had 60gram 30-45min voor training ingenomen, kreeg al lekker gevoel naar 15min echt zin en opgewekt om te trainen.

Toen ik eenmaal begon en me 1e setje ging wel lekker. Ff rust gepakt en 2e setje gepakt, ging iets minder en kreeg duizelig gevoel. Toen ik aan me 3e setje wou beginnen ging hij eigelijk ook nog wel lekker, had nog steeds zin om te trainen en opgewekt gevoel maar begin erg duizelig te worden. Daarna kreeg ik spontaan schijtgevoelens net of je een dikke scheet moest laten, kon me inhouden en merkte dat ik aan de schijt raakte en ben maar ff explosief op de wc gaan zitten.

Nou om eerlijk te zijn, ik heb de grootste hoop gedraaid in heel me leven wtffffffff, kwam er met liters uit wel te verstaan. Heb ff lekker 10minuten zitten bouten en ging bijna van me stokje op die wc. Maar goed, uiteindelijk toch weer gaan fitnissen met weer een normaal gevoel (duizeligheid was weer weg). Deed een verzuringsoefening 15x3 lekker snelle herhalingen, maar duizeligheid kwam weer snel terug en is heel de training daarna gebleven en ik weet niet of het door de pre-workout komt maar heb het gevoel eigelijk nog nooit gehad. Ben net thuis en ben nog steeds niet helemaal 100% recht aan het kijken, lijkt wel of ik in een kermis atractie heb gezeten die ronde schotels en net eruit ben.

Dus, best een negatief effect op me gehad (kan zijn overgevoeligheid) maar weet het zelf ook niet precies.

Dus conclusie:

Opgewekt gevoel is er, maar werd erg duizelig en raakte aan de explosieve fontein schijt....

Sorry voor de negatieve lading voor Bodylab, maar kan er niks van maken.

Dus, voor de mensen die nog moeten gaan gebruiken: ik zou eerst met 20gram beginnen en als dat goed gaat de 2e keer 40gram proberen.

Nou heb ik hier 10minuten over zitten typen dus karma is welkom hehehee.

Beetje stom om meteen met 60 gr te beginnen dan. Ligt niet aan de product maar aan jouw stomiteit.
 
Laatst bewerkt:
Beetje stom om meteen met 20 gr te beginnen dan. Ligt niet aan de product maar aan jouw stomiteit.

Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk, ik had gewoon met 20gram moeten beginnen.

Heb eerder samples geprobeerd en met 20 gram begonnen wat niet zoveel doet, zit meestal wel aan de 2-3 scoops.

Denk dat het een combinatie is van te weinig slaap, en teveel bewogen. Heb vannacht 5uur hooguit geslapen en vanaf vanmorgen 6:00 - 15:00 gewerkt (intensief). Maarja, opgewekt gevoel was er in ieder geval hehehe
 
Hmmm. Ben blij dit te lezen, zodat ik wat rustiger begin morgen. Hoewel, de meeste pwos zijn natuurlijk in grote lijnen gelijk.
Hoe is je tolerantie? Afgelopen weken steady pre workout genomen?

Wel heb ik af en toe dezelfde ervaring gehad met no xplode en noxipro. Ook door vermoeidheid, zware training of al niet topfit zijn.
Een pwo neemt vermoeidheid niet Echt weg natuurlijk. Het is eerder een boost voor wanneer je je wel goed voelt. Hoe minder je je vantevoren voelt hoe harder het je lichaam aanpakt.
 
Afgelopen weken 40gram pre-workout gepakt iedere training en ging wel lekker.

Moet zeggen dat de pomp nu nog super aanwezig is, maar door een combinatie van ben ik echt een kotsmisselijk gevoel nu.

Drink nu extra veel water om me vocht aan te vullen, maar zal me nu niet verbazen dat ik morgenvroeg onder de 80kg weeg. geloof het of niet heb echt als een fontein op het toilet gezeten.
 
Ik was niet topfit vanochtend, zeg maar gerust wat brak. Ontbeten met 90gr brinta, whey en melk.
Iers meer dan een uur later gaan trainen, borst/biceps.
Ondanks brakheid toch een goed herstel tussen dd sets in en na een half uur ook een goeie pomp.
Energieboost niet echt gemerkt, werd alleen niet moe. Tolerantie is momenteel ook behoorlijk.
Al met al vrij subtiel maar daar houd ik wel van.
Klachten zoals vorige poster omschreef niet ervaren.

Dosis was 40gr.
 
Hebben jullie nog last van een crash gehad na de tijd?
 
Hier geen crash, prima eetlust ook. Pomp bleef eenpaar uren aanwezig.
 
Heb de gratis sample vandaag ontvangen, bedankt Bodylab! Ik laat mijn mening nog weten.
 
Heb net (15 min geleden) 25 gram ingenomen, voel nog niks qua tintelingen en ben ook (nog) niet opgefokt. Ik laat straks wel weten hoe de training is gegaan
 
Zo heb het uitgetest, er was telkens de drang om door te gaan en merkte ook dat ik (veel) minder snel moe werd dan normaal. Had ook helemaal niet het gevoel dat ik opgefokt was en had ook helemaal geen crash.

Enigste nadeel is, dat me scheten echt dodelijk zijn nu... :eek:
 
Dank je wel voor je positieve review!

De eerste 25 mensen die zich aanmelden via dit topic krijgen een gratis sample om eventueel hun ervaring te delen! :)

Laat even weten dat je mee wilt doen en we sturen je een PM voor het toesturen van de samples!

die wil ik ook wel es testen
 
Back
Naar boven