MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

O M G

The Zyzz saga started again.

:hornyna:
 
lol meer dan 300 stemmen op zyzz
 
Waar zou hij aan gestorven zijn? Hartaanval door steroiden? Of drugs in thailand.... iemand ergens gelezen?
 
Hij leeft.

Is smart, niet was smart:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Ja met zyzz foto we staan in de top 25 dus we winnen een fotoalbum als we niet gediskwalificeerd worden :roflol:
 
See

FAa4l.jpg


Dood, zo dood als een pier.
 
Wtf deze shit was toch dicht ???

De Zyzz'ers hebben dus toch wat meer macht op dit board dan ik had gehoopt :(
 
Big T grote zyzz fan???
 
Tis ook maar een bber zolang we niet slowchatten over zyzz op andere topics is het toch best.. Gezeik altijd.
 
chestbrah :

i have access to my brothers computer and youtube account..and upon searchign through his computer i found THOUSANDS of videos with trolling footage, dancing, gym training and random stuff so what me and the boys are going to do is put a final video up together around 15 minutes in length, it will be called zyzz - the legacy and philray will be doing the editing and we will post the finished video under Azz's youtube account within 4-6 weeks time.

[Link niet meer beschikbaar]

Kan niet wachten op die 15min vid!!!!!!!!!!!!!
Vergeet niet op Zyzz te stemmen, links in me sig. :D Karma als je stemd, zeg ff als je hebt gestemd in dit topic, in een pm, of in een karma bericht :)

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 18:41 ----------

Oja, foto van zowel mij als die van Ruud is nu te vinden op de 1ste pagina van totale stemmen :D K*t die van mij niet meer, later op de avond wel weer :P
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik baal er van dat hij zo jong gestorven is. Ik had 'm stiekem wel willen zien vechten voor een plek op de mr. olympia contest(waarvoor hij zich de komende jaren kapot zou gaan trainen). Zijn verhoudingen waren echt bijna perfect, afgezien van de ietwat hoge traps(mijn mening). Maar zijn persoonlijkheid is natuurlijk het grootste gemis nu.
 
Back
Naar boven