MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik durfde het niet te zeggen, maar ik denk dat je dan in de komende weken wel snel zal groeien met de squat. Ik denk dat je zo door kan schieten naar de 50 kilo, zeker in e smith.

Heb je geen squatrek?
Nee de gym heeft geen squatrek, wel loss bankjes met losse stangen voor de benchpress, incline BP en decline BP, maar geen squatrek.

Als de eigenaar er is zal ik nog eens vragen hoe zwaar die stang in de smith is, want de gewichten zijn nu zonder stang opgeschreven, dus ik zit al in de buurt van de 50kg, maar ik doe geen complete full squat anders zou ik die gewichten niet halen. Maar omdat anders mn knie niet erg blij is doe ik tot net onder parallel. Ik voel mn knie nu nog steeds.


Net ook nog ff met dat huidplooimeter-dingetje in de weer geweest, maar dat is toch ook echt een vak apart dat nauwkeurig meten. Alleen van de suprailiac weet ik zeker dat het 10mm is. Triceps komt mn vriendin ook wel steeds op hetzelfde, maar een op mn been lukt het echt niet. In de gym hoef ik het niet te vragen, want daar werken alleen maar pipo's.
 
Laatst bewerkt:
Geniet van je rustdag :). Hoe bevalt je nieuwe supplementen?? Heb je ook minder last van spierpijn door inname BCAA?
 
Oké dat is geen goed plan altijd goed naar jezelf luisteren.

In de smith zit een stang van ongeveer 20 kilo, maar ik deed de oef in de smith zonder stang net zo zwaar als de oef met stang in de squatrek.
Smith= 60 kilo+ stang 20 kilo= 80 kilo
squatrek= 40 kilo+stang 20 kilo= 60 kilo
Ik de squatrek komen andere spieren aan bod (je core) en je balans.
 
Geniet van je rustdag :). Hoe bevalt je nieuwe supplementen?? Heb je ook minder last van spierpijn door inname BCAA?
De pre-workout power is natuurlijk super, maar dat wist ik al want heb m eerder gebruikt.

Ik merk nog geen verschil qua spierpijn door de BCAA's. Met water vind ik ze niet zo super lekker, maar het is niet vies. Gisteren had ik het gemixed met een beetje vruchtensap en water, en dan is het erg lekker.

De huidplooimeter weet ik nog niet wat ik er van moet vinden, zie post hierboven van mij.

Straps zijn ook fijn voor laatste setje DL ofzo.

Total muscle solution heb ik vanmorgen als PW voor de training genomen, de smaak is goed te doen en heb lekker getraind, maar moet het vaker gebruiken om er meer over te zeggen, ook qua herstel etc. Een vriendin van mij is er iig erg positief over, maar ze krijgt het niet meer weg vanwege de smaak, haha.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 21:15 ----------

Oké dat is geen goed plan altijd goed naar jezelf luisteren.

In de smith zit een stang van ongeveer 20 kilo, maar ik deed de oef in de smith zonder stang net zo zwaar als de oef met stang in de squatrek.
Smith= 60 kilo+ stang 20 kilo= 80 kilo
squatrek= 40 kilo+stang 20 kilo= 60 kilo
Ik de squatrek komen andere spieren aan bod (je core) en je balans.
Dat laatste geloof ik graag, want in de smith krijg je die stang egt ni van zn plek af:p en kan het gewicht niet wiebelen. Ik zou ook liever los squaten dan maar met minder gewicht. Misschien maar eens met dumbbells los squaten, aangezien ik toch nog niet zo zwaar kan, kan ik die dumbbells wel vasthouden.
 
I know, er zit ook een blaadje bij met instructies en tabel bij de huidplooimeter. Maar alleen op mn been kan ik geen fatsoenlijke huidplooi pakken. Waardoor de metingen steeds ver uit elkaar liggen. Op de andere plekken lukt het wel goed. Maar bij vrouwen is het ook belangrijk de benen te meten, omdat daar vaak ook meer vet zit. En dat is bij mij zeker zo, aangezien mn bovenlichaam redelijk droog is, zou het een vertekend beeld geven de benen niet mee te rekenen.
 
en als je je been ontspannen op een bank neerlegt, dan moet het wel kunnen. staant is toch een spanning. :o
 
en als je je been ontspannen op een bank neerlegt, dan moet het wel kunnen. staant is toch een spanning. :o
Oneeee...ik ben een mongool. Je moet de huidplooi vasthouden, ik liet m los als ik de huidplooimeter op de huidplooi zetten. Ooh ik haat metzelf als ik zo dom doe!! T staat zelfs op het papiertje!!!

:mad:
 
Oke kom maar op met je strakke meting:D:D ik ben nu al weer jaloers:D
 
Oke kom maar op met je strakke meting:D:D ik ben nu al weer jaloers:D
Morgen als mn vriendin tijd heeft zal ik de meting resultaten hier posten. Kan ik over een een paar maanden kijken hoe vet ik geworden ben door het cleanbulken:D:p
 
Ik wacht af:D
 
Gewicht van vanmorgen 56,5kg

Suprailliac 6mm
Triceps 12mm
Thigh 30mm:(:(:(
----------------------------
48mm-->volgens b&f tabel 20%:(:(
Ik was laatst al helemaal blij dat ik op 14% uitkwam, maar toen had ik dus in de mannen tabel zitten kijken. 20% Valt me toch best wel tegen!

Nog een paar metinkjes
Biceps 6mm
Naast de navel horizontaal 14mm

Ik heb een hekel aan mn vette benen:mad::mad::mad::mad:
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Huidplooi meten is ook lastig, helemaal als je het voor de eerste keer doet.
 
Toch is 20% heel netjes hoor:D:D en heb je een doel voor de komende maanden:D
 
Mn vriendin is weg...dus later ff die huidplooi op de rug meten...

Ik dacht een beetje tussen de laatste twee dames op het plaatje te zitten zo op het oog.
Daarom vond ik 20% hoog uitvallen.
http://www.leighpeele.com/wp-content/uploads/2010/02/female-body-fat-percentage-pictures.jpg


Het is ook heel moeilijk om goed te zien of het wel waar is.
Ik dacht dat ik rond de 20/21% zou zitten en toen kwam ook de uitslag 25,7% daar schok ik echt van. ik heb een wat gezette dame bij mij in mijn gedachten:o:o:o


Sorry, ik was vergeten dat je gaat clean bulken:o
 
Ik dacht een beetje tussen de laatste twee dames op het plaatje te zitten zo op het oog.
Daarom vond ik 20% hoog uitvallen.
http://www.leighpeele.com/wp-content/uploads/2010/02/female-body-fat-percentage-pictures.jpg

Een andere verdeling van het vet op het lichaam en/of een andere hoeveelheid spiermassa maakt dat hetzelfde vetpercentage er heel anders uit kan zien op 2 verschillende lichamen.

Mevrouw-15% heeft overall meer spiermassa en minder vet op haar benen dan jij, en meisje-18% heeft juist weer erg weinig spiermassa. Dat maakt het altijd lastig om aan dat hand van dit soort plaatjes je eigen vetpercentage te schatten.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven