MuscleMeat

Wie zou jij terug tot leven willen brengen?

Bezoekers in dit topic

Michael Jackson
Bruce Lee

Mn oma.
 
Waarom wil iedereen zijn oma/opa terug? Enerzijds zouden ze snel weer overlijden omdat ze wss vrij oud waren toen ze overleden, anderzijds hebben ze een heel leven achter zich. Verder zouden ze, als je het ze zelf zou vragen, waarschijnlijk niet eens willen. Kortom, je wilt het alleen voor je zelf, doe niet zo egoïstisch en haal een gestorven kind terug.
 

Die was ik even vergeten!

Waarom wil iedereen zijn oma/opa terug? Enerzijds zouden ze snel weer overlijden omdat ze wss vrij oud waren toen ze overleden, anderzijds hebben ze een heel leven achter zich. Verder zouden ze, als je het ze zelf zou vragen, waarschijnlijk niet eens willen. Kortom, je wilt het alleen voor je zelf, doe niet zo egoïstisch en haal een gestorven kind terug.

/care

Niks met "een" gestorven kind te maken.
 
men beste vriend
 
Osama bin laden

Kunnen we hem tot zijn dood martelen :D
 
Waarom wil iedereen zijn oma/opa terug? Enerzijds zouden ze snel weer overlijden omdat ze wss vrij oud waren toen ze overleden, anderzijds hebben ze een heel leven achter zich. Verder zouden ze, als je het ze zelf zou vragen, waarschijnlijk niet eens willen. Kortom, je wilt het alleen voor je zelf, doe niet zo egoïstisch en haal een gestorven kind terug.

drijvende factor van alle mensen;)
 
En wat is er mis met egocentrisme? Zondat dat fenomeen zou de techniek nooit zo geavanceerd zijn en leefden we allen nog in grotten omdat we simpelweg geen behoefte zouden hebben aan een gemakkelijker leven.
 
drijvende factor van alle mensen;)

Duh, laat me nou gewoon ff de moraalridder uithange, dan heb ik deze nick niet voor nietsgenomen. Alhoewel ik er bij blijf dat je je oma er geen plezier mee doet.
 
Duh, laat me nou gewoon ff de moraalridder uithange, dan heb ik deze nick niet voor nietsgenomen. Alhoewel ik er bij blijf dat je je oma er geen plezier mee doet.

ligt eraan hoelang geleden ze gestorven is, als ze terug tot leven gewekt wordt en ze is bv al 20 jaar dood, dan is dat in haar beleving gewoon een toekomstsprong van 20 jaar, wat imo toch wel de moeite waard is.
 
ligt eraan hoelang geleden ze gestorven is, als ze terug tot leven gewekt wordt en ze is bv al 20 jaar dood, dan is dat in haar beleving gewoon een toekomstsprong van 20 jaar, wat imo toch wel de moeite waard is.

lol, strong argument is strong.

Zou zelf toch liever zoiets doen met Kant, Da Vinci, Einstein ed.
 
lol, strong argument is strong.

Zou zelf toch liever zoiets doen met Kant, Da Vinci, Einstein ed.

alsof je een **** begrijpt van wat hij te vertellen heeft:P
 
sniperx nadat ik hem vermoord heb, zodat ik hem nog een keer kan vermoorden.
 
sniperx nadat ik hem vermoord heb, zodat ik hem nog een keer kan vermoorden.

Waarom ben jij igg zo negatief en anti wedstrijd bbing geworden?
Wij houden wel van je!
 
Back
Naar boven