AndroidHealthClinic

SniperX vuurwerkverhalen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik adviseer toch echt om te lezen als je je wat van leedvermaak wil bedienen :):)
 
maare brian en paul zijn dezelfde personen neem ik aan?
 
soms begint mijn plassertje te kwijlen van zijn verhalen. Ben ik nu homo?
 
soms begint mijn plassertje te kwijlen van zijn verhalen. Ben ik nu homo?
Nee, ik heb hetelfde en ik bent toch echt geen homo. Al heb ik soms de spontane behoefte om een lekkere man in zijn aars te nemen maar dat terzijde.
 
lol, dat is mijn neef. Altijd al een rare vogel gevonden, maar dit slaat alles haha
 
Een beetje vuurwerk is leuk, maar volgens mij is die met zijn hoofd op een DB gevallen.
 
Door sukkels zoals jullie is sniper vertrokken :mad:
 
:roflol: dat verhaal
geeft een nieuwe definitie aan tl;dr
 
Vertrokken???

Hij gewoon gebanned hoor ;)... ,

[Link niet meer beschikbaar]

Lid sinds: Jul 2011
Iemand een linkje naar het topic 'nu gaat het tever, kappen nou'?

Sniperx account is trouwens geband omdat hij zijn jonge vriend, de dbber 'keranos' op het account liet trollen. Zelf is hij overigens nog wel een tijdje geleden even teruggekomen onder de naam 'ThePassive', maar dat was van korte duur helaas.
 
Lid sinds: Jul 2011
Iemand een linkje naar het topic 'nu gaat het tever, kappen nou'?

Sniperx account is trouwens geband omdat hij zijn jonge vriend, de dbber 'keranos' op het account liet trollen. Zelf is hij overigens nog wel een tijdje geleden even teruggekomen onder de naam 'ThePassive', maar dat was van korte duur helaas.

Achja, met vuurwerk schijnt hij dus ook alles te kunnen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ps: Ik was gebanned onder ander account (voor spammen dus niks bijzonders ernstig) nu dus weer terug onder deze account (allleen alweer 3 rode kaarten :().
 
Moved, begin alleen wel wat angstig te worden. Sniper aan het schrijven en aan het vuurwerk. Sniper Breivik.

Haha ++

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 07:47 ----------

Hij wordt in ieder geval wel gewaardeerd daar op dit forum wordt hij alleen afgezeken.
 
Wat een mannetje is het toch; kan me dat brute:o trainingsfilmpje met die DL van 3x21kg nog herinneren. Toch jammer dat ie weg is.:)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 

THISGONBGUD.gif
 
Back
Naar boven