XXL Nutrition

Aanstaande woensdag naar Amerika, tips?

Bezoekers in dit topic

Bobby10

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jul 2010
Berichten
5.793
Waardering
1.211
Lengte
1m96
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
Ik ga aanstaande woensdag met samen met mijn moeder naar Amerika, New York.
Hebben jullie nog tips, dingen die je MOET zien? Kan ik nog IFBBers tegen komen in een gym daar of andere bb dingen bewonderen :p?

karma :D
 
ga naar de gym waar kai green train 3409 Francis Lewis Blvd
Bayside, New York miss komde hem tegen :d
 
Brooklyn, Harlem en The Bronx moet je gezien hebben, eventueel Hell's Kitchen en Staten Island als je tijd hebt.

Als je avontuurlijke bent ingesteld dan is het zeker een aanrader om een willekeurige metro te pakken, hierin blijven zitten tot het eindpunt en dan kijken waar je bent uitgekomen. (voor herhaling vatbaar)

Heb ff points of interest opgezet voor je per wijk om het makkelijker te maken:
Queens
-Eastern Queens
- Queens, Jamaica
Brooklyn
-Flatbush
-East Flatbush
-Canarsie
Bronx
-Endenwald
-University Heights
-Morris Heights
-Hunts Point, industrie gebouwen (architectuur vooral)
Harlem
- Westelijke gedeelte: West 138th tussen Fifth en Seventh street
West 138th tussen Amsterdam en Riverside

Verder is natuurlijk Central Park leuk om te zien maar pas op!!!! zorg dat je hier weg bent voor het donker!!!!


Ben nu zelf 4 keer in New York geweest en is altijd een leuke ervaring, veel sight seeing vooral. Over ongeveer 2 jaar ga ik er weer heen, ben al aan het sparen.
Zorg in ieder geval dat je de mogelijkheid hebt fotos van de omgeving te maken :)
 
Laatst bewerkt:
bedankt mannen!

more!! :p
 
bedankt skyblazer en ook die tip van de fotocamera, morgen toch maar even een camera halen!
 

to obvious, overdag is het mooi maar s avonds komen de zwervers en de criminelen. Zowieso qua buurten in New York kan je overdag overal wel komen, alleen s avonds als het donker is en je ziet in een straat heel veel zwarten en geen blanke moet je hier zo snel mogelijk weg. Mocht je aangesproken worden hebben ze zowieso aan je accent wel al door dat je toerist bent. Het helpt om te zeggen dat je uit Amsterdam komt. Vaak kennen ze dat wel.

Was een keer wat aan het basketballen in me eentje tot dat een groep negers kwam die er wou spelen en ik moest van hun van het veld af. Aan me accent hoorde ze dat ik "toerist" was en vroegen waar ik vandaan kwam. Toen zei ik Amsterdam ( netherlands of holland kennen ze minder vaak als Amsterdam) en mocht ik met hun meespelen en was het goed. Veel vragen gehad over drugs en hoeren xD

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 23:54 ----------

bedankt skyblazer en ook die tip van de fotocamera, morgen toch maar even een camera halen!

Als je fotos van de omgeving maakt kan je dan sharen? :D
Hoef geen fotos waar jij of je mams opstaat, maar heb speciale intresse voor New York (zoals je al misschien hebt gemerkt) en is leuk om de omgeving te zien en waar anderen zijn geweest.
 
Ja tuurlijk, komt goed!
 
Lees net je karma bericht, hell's kitchen valt tegenwoordig wel mee.
De theaters van Broadway zijn dichtbij en dingen als West Side Story (kent je moeder vast wel) zijn gebasseerd op het oude hell's kitchen toen er nog veel ierse en porto ricaanse immigranten woonde.
 
Check je kamer op bed bugs aanwezigheid
:p
 
Check je kamer op bed bugs aanwezigheid
:p

Haha ja ook een goede :P maar ga er vanuit dat je in een goed hotel zit. Welke omgeving verblijf je?
 
koop eerst een geweer voordat je naar de bronx enzo gaat
 
'snachts die Brooklyn Bridge checken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Empire State Building zal je wel kennen ofniet? Ken je Top of the Rock? Het uitzicht daarvan is ook vet. Dat zit bovenop het Rockefeller Center. Moet je eens naar Macy's gaan :p Wat een asociaal grote winkel is dat. Niet normaal. Hoe lang ga je? New York is :heart:



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
'snachts die Brooklyn Bridge checken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry is manhattan bridge :P Op achtergrond zie je nog wel wat van brooklyn bridge.

Brooklyn: (met achtergrond manhattan bridge)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verschil zit m in een is van staal ander grotendeels steen
 
Haha ja ook een goede :P maar ga er vanuit dat je in een goed hotel zit. Welke omgeving verblijf je?

Mijn tante woont in Pennsylvania, vlak bij New York, daar verblijven we en ook een paar nachten in New York zelf in een hotel maar dat moeten we nog zien.
 
Mijn tante woont in Pennsylvania, vlak bij New York, daar verblijven we en ook een paar nachten in New York zelf in een hotel maar dat moeten we nog zien.

Gewoon checken op internet voor reviews van het Hotel dat je wel wat lijkt, eventueel op google maps omgeving checken.

http://www.booking.com/searchresult...ty;score_min=0;ss_all=0;ssb=empty;order=score

Mijn tante woont in Pennsylvania, vlak bij New York, daar verblijven we en ook een paar nachten
Ga je ook naar Scranton? Of ben je geen fan van The Office :P
 
Laatst bewerkt:
Gewoon checken op internet voor reviews van het Hotel dat je wel wat lijkt, eventueel op google maps omgeving checken.

Ja goed idee en morgen nog maar een keer met google maps spelen :p

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 00:32 ----------

Gewoon checken op internet voor reviews van het Hotel dat je wel wat lijkt, eventueel op google maps omgeving checken.

http://www.booking.com/searchresult...ty;score_min=0;ss_all=0;ssb=empty;order=score


Ga je ook naar Scranton? Of ben je geen fan van The Office :P

Haha ja zag al Scranton staan op de kaart vlak bij m'n tante.

 
Heb jij even geluk dat SkyBlazer dit topic eerder zag dan de trolls!
 
Ja goed idee en morgen nog maar een keer met google maps spelen :p

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 00:32 ----------



Haha ja zag al Scranton staan op de kaart vlak bij m'n tante.


Schijnt dat je The Office tour daar kan doen. Weet niet of er veel aan is aangezien het gewoon een kantoor is xD Denk dat het nieuwe seizoen al gefilmd is dus zal niet veel te zien zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=zG3dFpW9vRo[/ur]
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven