Fitness Seller

Equipoise + Deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zette 250test 200dk 500primo...ging redelijk...verloor geen kilo's maar wel wat vet...

Dit gegeven maakt duideljk dat het niet de steroide is die vocht laat vasthouden maar de voeding.
Cutten houd meestal in dat je gaat korten op koolhydraten, daarom minder vocht-retentie, ook al werk je met middelen zoals test en in het bijzonder deca.
 
Ben het wel eens met habadada. Tijdens een kuur tren only kon ik ook makkelijk vocht vasthouden als men kh hoog waren, het verlies van vocht ging wel stukken sneller als dan er test bij stond.

Nu tren deca, de gevreesde combi maar de resultaten mogen er wel zijn. Als je kh laag zijn kan je evengoed "droog" staan. Ik geef niemand het advies om tren en deca te combineren door de welgekende bijwerkingen maar tot nu toe gaat het focking lekker, beter dan tren only.

Ik had beter ook meegedaan aan de contest maar doordat ik direct herkend wordt is dit niet mogelijk voor mij.
 
Wat vinden jullie van dit ?

Week 1-16 Test 500 mg EW
Week 1-18 Bold 600 mg EW
Week 1-14 Deca 200 mg EW
Week 1-14 Tren 300 mg EW
Week 1-18 Provi 25 mg ED

Nakuur Arofixen
 
Waar is je HCG?

Ik zal het nog eens trachten te proberen maar als je wilt dat ik het vertaal in een taal die jij begrijpt dan moet je dat maar even aangeven dan verander ik het even.


Op hoeveel calorieen ga je zo op een dag zitten?
Wat is van die hoeveelheid het percentage aan koolhydraten, eiwitten en vetten?
 
Doelstelling van de kuur... droger/harder worden en toch aanzienlijk in gewicht aankomen .. Ik doe het volgende carbcycle schema

High: 4200kcal EKV 420gr/400gr/110gr
Medium: 3600kcal EKV 410gr/227gr/105gr
Low: 3000kcal EKV 400gr/133gr/105gr
Repeat

HCG nooit gebruikt gehad, m'n testes krimpen niet zoveel
 
Met zo goed als alle anabolen steroiden word je bloed stroperiger.
Dat komt omdat het aantal rode bloedcellen vermeerdert.

Ja leuk combo van deca bold is blijkbaar extra gevaarlijk zou nog maar over lezen voor zekerheid topicstarter
 
En wat als ik deca eerste 10 weken doe
En van week 10 begin met tren
 
Waarom begin niemand over dat bold niet samen kan met deca ivm verdikking van het bloed ? cardiovasculaire systeem gaat helemaal naar de klote
 
Las ik ook op de US boards .. Dus betwijfel ze samen te nemen dan maar
 
absoluut niet doen man... gebruik de search eens
 
Dan houden we het volgende

Week 1-16 Test Ent 500 mg EW
Week 1-15 Deca 400 mg EW
Week 1-14 Tren E 300 mg EW
Week 1-16 Provi 50 mg ED
Clen gaat op lage dosis mee gecycled worden

Nakuur Arofixen

Indien nodig HCG, denk wel dat ik het mee ga laten lopen
 
Waarom begin niemand over dat bold niet samen kan met deca ivm verdikking van het bloed ? cardiovasculaire systeem gaat helemaal naar de klote

hier heeft hij wel een punt.
 
Dan houden we het volgende

Week 1-16 Test Ent 500 mg EW
Week 1-15 Deca 400 mg EW
Week 1-14 Tren E 300 mg EW
Week 1-16 Provi 50 mg ED
Clen gaat op lage dosis mee gecycled worden

Nakuur Arofixen

Indien nodig HCG, denk wel dat ik het mee ga laten lopen

2 keer 19nor ben benieuwd naar je herstel bro waarom niet gewoon lekker: test + 19nor + dht ... knal je ook maximaal toch
 
Je lichaam gaat meer vocht vasthouden naarmate je meer koolhydraten gaat eten. De reden hiervoor is omdat je lichaam de koolhydraten alvast gaat voorwerken zodat ze wat gemakkelijker verteert en opgenomen kunnen worden. Hoe meer koolhydraten, deste meer vocht je lichaam gaat vasthouden.
Ik zou nog eens het hoofdstuk van the gastrointestinal system opnieuw lezen als ik jou was.
 
Deca en tren samen? Hoor vaker dat dit geen goede combi is, waarom weet ik niet, iemand hier antwoord op?
 
Oke heb het op proberen te zoeken maar kan t niet terugvinden. Misschien een leesfout van mij zijde. Zowieso lijkt het me erg zwaar tijdens en na de kuur..
 
Ja mij lijkt het ook niet erg maar een tijdje terug postte of reageerde iemand zoiets in een ander topic..

Is mijn post, lees nr.22 opnieuw.

En nogmaals, ik raad dit niemand aan door de welgekende bijwerkingen. Is een experimentje van mij dat tot nu toe vrij geslaagd is.

Libido, mentale toestand is zelf beter dan tren only. Zit praktisch iedere 2-3u met een paal in men broek net zoals ik 15 was.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven