MuscleMeat

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent

Bezoekers in dit topic

Me gusta! Ik zelf vind de laatste juist een van me beste hehe
 
Nee omdat ze niet durven.

Oh Mack ik heb je aanmelding gezien, jezus man wat een zieke conditie zo offseason????:eek::eek: echt brutal man!!!




---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 21:54 ----------




Vuile slijmbal!!!

you are 2 kind :heart:
 
Net even snel gekeken bij Mascha, ziet er goed uit voor je leeftijd man!!
Ik had je op de fotoos zwaarder geschat ;)
Haha dankjewel, ik heb dit altijd al gehad dat mensen me zwaarder inschatten dan ik ben, hoorde dit voornamenlijk toen ik nog 72-78kg woog, nu hoor ik het eigenlijk niet meer tot nu dan.

Hebben jullie al veel aanmeldingen binnen gekregen?
 
Haha dankjewel, ik heb dit altijd al gehad dat mensen me zwaarder inschatten dan ik ben, hoorde dit voornamenlijk toen ik nog 72-78kg woog, nu hoor ik het eigenlijk niet meer tot nu dan.

Hebben jullie al veel aanmeldingen binnen gekregen?

Ja je benen ook behoorlijk zwaar, naja alleen maar beter als je zwaarder gespierd oogt ;)
Zijn heel veel aanmeldingen binnen, zelfs uit het buitenland, verbaas me soms echt naar het talent wat er is, ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen wie de search gaat winnen :)
 
@ Mack

Nee ben te lelijk vind Rob, maar wel voor boer zoekt vrouw
 
Heel drastisch geschoond en de volgende keer een topic zo ontregelen is meerdere rode kaarten per persoon + een topicban.
 
Heel drastisch geschoond en de volgende keer een topic zo ontregelen is meerdere rode kaarten per persoon + een topicban.

Mogen de mensen hier nog niet eens lol maken:D
 
Opzich ontspoorde het ook een beetje, is ook zonde van het topic, dus opzich is het voor de talentsearch wel beter dat het is opgeschoond :)

Maar er is nog tijd om jezelf op te geven!!!Dus denk je dat je een talent bent waar Berry en Mascha mee aan de slag kunnen, meld je dan nog snel aan en mail naar fitnesstalentsearch@gmail.com

Oh ps: de gene die een fake emailadres heeft gebruikt met de naam : DwarfClaudia@hotmail.com daar reageren we niet op, weten dat dit een flauwe grap is die ten kostte gaat van een bepaalde persoon.
Dus hierbij, we negeren dat soort mailtjes en geven om die reden ook geen reply.
 
Robbie, ben je bedreigt door grote T? :p
 
Bedreigt?Ik weet niet eens wat grote t is?Wat is dat dan?
Maar ik ga niet teveel afdwalen in het topic :)
 
Opzich ontspoorde het ook een beetje, is ook zonde van het topic, dus opzich is het voor de talentsearch wel beter dat het is opgeschoond :)

Ik wil wel maar heb gezien dat Ezra en Keun zich ook al hebben opgegeven :P dus denk dat ik dan weinig kans meer maak. Verder heb ik een litteken op mn borst en een hoop moedervlekken :P. Fitnessmodel is wel wat ik wil bereiken en wil ook meedoen aan mens health contest (Superdude I know). Hoe willen jullie dit trouwens doen met de afstanden?
 
Laatst bewerkt:
Opzich ontspoorde het ook een beetje, is ook zonde van het topic, dus opzich is het voor de talentsearch wel beter dat het is opgeschoond :)

Maar er is nog tijd om jezelf op te geven!!!Dus denk je dat je een talent bent waar Berry en Mascha mee aan de slag kunnen, meld je dan nog snel aan en mail naar fitnesstalentsearch@gmail.com

Oh ps: de gene die een fake emailadres heeft gebruikt met de naam : DwarfClaudia@hotmail.com daar reageren we niet op, weten dat dit een flauwe grap is die ten kostte gaat van een bepaalde persoon.
Dus hierbij, we negeren dat soort mailtjes en geven om die reden ook geen reply.
Hmm ben nu erg aan het twijfelen.. Hoeveel mensen hebben zich al aangemeld?
 
beste mascha.

ik heb je een email gestuurd met paar foto`s van mezelf erin en informatie over mij zelf graag zou ik horen als die goed is aangekomen vriendelijke groet littlestrongman
 
beste mascha.

ik heb je een email gestuurd met paar foto`s van mezelf erin en informatie over mij zelf graag zou ik horen als die goed is aangekomen vriendelijke groet littlestrongman


Zelfde voor mij :)
 
beste mascha.

ik heb je een email gestuurd met paar foto`s van mezelf erin en informatie over mij zelf graag zou ik horen als die goed is aangekomen vriendelijke groet littlestrongman

hee wtf gast! en je strongmancarriere dan :mad:
 
Vandaag sluit in de inschrijving voor de talent search.... Iedereen die zich heeft ingeschreven krijgt aankomende week bericht of ze wel of niet geselecteerd zijn voor de finale dag.

Het aantal inschrijvingen was werkelijk overweldigend en wij moeten zeggen dat we echt wereld fysieken voorbij hebben zien komen.
 
Back
Naar boven