MuscleMeat

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weer 2 stemmen erbij. Je zit wel safe ondertussen zeker, hoelang loopt het nog?
 
Weer 2 stemmen erbij. Je zit wel safe ondertussen zeker, hoelang loopt het nog?

4 september, lijkt wel safe ja maar er kan natuurlijk altijd nog een stemmenwonder bij komen. Ook al wordt de tijd nu wel krap om binnen iets meer dan 1 1/2 week meer dan 500 stemmen bij elkaar te krijgen.
 
done
 
4 september, lijkt wel safe ja maar er kan natuurlijk altijd nog een stemmenwonder bij komen. Ook al wordt de tijd nu wel krap om binnen iets meer dan 1 1/2 week meer dan 500 stemmen bij elkaar te krijgen.

link naar de foto die het dichtste bij jou staat?


(vind het overigens maar vreemd dat jouw 2de foto minder stemmen heeft dan de eerste, 2de is tig keer beter)
 
ik heb op deze computer net ook gestemt , zal zo ook nog ff op me eigen computer voten
 
link naar de foto die het dichtste bij jou staat?


(vind het overigens maar vreemd dat jouw 2de foto minder stemmen heeft dan de eerste, 2de is tig keer beter)

Kwestie van smaak natuurlijk, vind de eerste fotografisch gezien beter terwijl de tweede een stuk meer impact heeft. Als ik zelf moet uitkiezen wat ik aan de muur zou hangen dan is het de eerste foto.

Top 25 is te zien door op sorteren van stemmen te drukken. Volgens mij staat die koe in de wei nu het dichtste bij.
 
Kwestie van smaak natuurlijk, vind de eerste fotografisch gezien beter terwijl de tweede een stuk meer impact heeft. Als ik zelf moet uitkiezen wat ik aan de muur zou hangen dan is het de eerste foto.

Top 25 is te zien door op sorteren van stemmen te drukken. Volgens mij staat die koe in de wei nu het dichtste bij.

moet vreselijk zijn om te verliezen van 2 lelijke koters:roflol: (1700 stemmen omgwtfbbq)
 
u heeft gestemd! en dat 2x:)
 
moet vreselijk zijn om te verliezen van 2 lelijke koters:roflol: (1700 stemmen omgwtfbbq)

De top 3 wordt bepaald door een vakjury, dan vallen dat soort foto's automatisch af.
 
Weeral gestemd weet je

Mag ik jouw nu toevoegen als vriend ? :o
 
Laatst bewerkt:
2 stemmen erbij
 
Zie jij dit als vakantie foto's ?
Het zijn zeer mooie foto's maar als ik denk aan vakantie dan heb ik liever een foto waar ikzelf opsta met het gebied op de achtergrond (meestal actiefoto's tijdens een activiteit).

Mijn mening en heb natuurlijk al enkele malen gestemd.
 
Zie jij dit als vakantie foto's ?
Het zijn zeer mooie foto's maar als ik denk aan vakantie dan heb ik liever een foto waar ikzelf opsta met het gebied op de achtergrond (meestal actiefoto's tijdens een activiteit).

Mijn mening en heb natuurlijk al enkele malen gestemd.

Is natuurlijk een ruim begrip maar wat mij betreft zijn het foto's die op vakantie zijn genomen. Een landschap waar iemand opstaat is veel minder interessant verder voor een buitenstaander. Het gaat om het landschap, niet om de persoon op de foto. Dat soort kiekjes met personen er op zijn meer om in eigen kring te laten zien.
 
550
518

wacht nog steeds op 1e haha
 
Ik lees geen regels over de hoeveelheid foto's Eric?

Want jij staat nu 2x in de top 10 geloof ik, dus dan win je 2 Foto albums? Of als ze eerlijk zijn misschien wel 2 camera's :roflol:
 
Back
Naar boven