Fitness Seller

Vruchtbaarheid en zo min mogelijk onderdrukking

Bezoekers in dit topic

Ik heb ergens gelezen dat het herstel van korte esthers sneller is dan van lange, nu ben ik dus benieuwd, zou het dan niet beter zijn om sust te nemen ipv test e?
 
Ik heb ergens gelezen dat het herstel van korte esthers sneller is dan van lange, nu ben ik dus benieuwd, zou het dan niet beter zijn om sust te nemen ipv test e?

In sust zit net zo goed een lange ester omdat sust uit een combinatie van verschillende esters bestaat.
 
dat weet ik, maar er zit een kleinere hoeveelheid van in...
 
dus van tren ace herstel je veel sneller als tren e ?
 
ik heb dat ergens gelezen op us boards
 
dat weet ik, maar er zit een kleinere hoeveelheid van in...

klopt! Weet overigens ook niet of de mate van hoeveelheid uitmaakt? Dus stel je onderdrukt bij een X aantal mg's of het dan uitmaakt of je daar overheen gaat?

Persoonlijk zou ik zeggen van niet sinds onderdrukking, onderdrukking is zeker als je meer gebruikt dan je zelf aanmaakt. Dit is overigens een veronderstelling dus weet iemand hier meer van zou ik het graag weten.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 12:58 ----------

dus van tren ace herstel je veel sneller als tren e ?

ik heb dat ergens gelezen op us boards

dat klopt omdat het minder lang in je lichaam zit en dus voor minder lange suppressie zorgt.
 
klopt! Weet overigens ook niet of de mate van hoeveelheid uitmaakt? Dus stel je onderdrukt bij een X aantal mg's of het dan uitmaakt of je daar overheen gaat?

Persoonlijk zou ik zeggen van niet sinds onderdrukking, onderdrukking is zeker als je meer gebruikt dan je zelf aanmaakt. Dit is overigens een veronderstelling dus weet iemand hier meer van zou ik het graag weten.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 12:58 ----------





dat klopt omdat het minder lang in je lichaam zit en dus voor minder lange suppressie zorgt.
klopt volgens mij niet want lange esters zet je maar één keer per week en korte esters drie keren per week. wat is dan het verschil?
 
klopt volgens mij niet want lange esters zet je maar één keer per week en korte esters drie keren per week. wat is dan het verschil?

Dat het sneller je lichaam uit is. Kijk maar eens naar de half waarde tijden van Test Propionaat en Test enanthaat dan zul je zien dat test prop veel sneller gehalveerd word dan test enan daarom moet je dan ook vaker prikken. Je begint daarnaast ook sneller met je nakuur bij een kuur met korte esthers wat weer een sneller herstel zou kunnen betekenen.

Ben verre van een AAS guru dus kan er ook naast zitten. Dit lijkt me alleen het meest logisch.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven