MuscleMeat

Vlees (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kip gaat goed, maar als je het al helemaal gaar gebakken hebt en je warmt het weer op wil het nog al eens heel droog worden.
Ik zou speklappen nemen! :D
Kip met rijst opwarmen in de magnetron met zo'n plastic ding erboven.. Ben de naam kwijt. Als je dan wat water er aan toevoegt is het nog best goed te doen.

Speklappen zijn wel overigens wel lekker maar ik zou het niet doen, is bad mkay.
 
lol wat is een varkenshaas?

Dat is de carré van een varkentje op de filet na het duurste en beste stuk maar ook het magerste stuk van een zwijn.

Als we over de carré van een mens spreken dan bedoelen we de erector spinae.
 
Volgens de Muscle & Fitness kun je binnenkant borst trainen.

volgens sommige sites krijg je van kip manboobs omdat ze worden geïnjecteerd
met vrouwelijke hormonen om zo vetter te worden + beter te leggen

volgens sommige sites krijg je dolle koeie ziekten van runds ...

blauwe tong van schaap ...

om nog maar te zwijgen van tilapia & panga

etc ...

uncle Scrooge said it best: bah humbug !
 
volgens sommige sites krijg je van kip manboobs omdat ze worden geïnjecteerd
met vrouwelijke hormonen om zo vetter te worden + beter te leggen

volgens sommige sites krijg je dolle koeie ziekten van runds ...

blauwe tong van schaap ...

om nog maar te zwijgen van tilapia & panga

etc ...

uncle Scrooge said it best: bah humbug !

... Meneer eet varkensvlees en staat niet open voor commentaar op varkensvlees, want als het waar is zou jij het je hele leven fout doen en dat zou je ego schaden.. :D:D:D

Ik weet wel dat er veel beweerd word, maar varkensvlees is niet zomaar een gerucht hé. Het is bewezen veel rijker aan bacteriën, dat is waarom veel mensen er allergisch op reageren.

Het enige varkensvlees wat een beetje fatsoenlijk is is varkenshaas. Qua waardes bijna te vergelijken met kifpilet, maar wel een stuk duurder.

Maar hé, ik hou je niet tegen om varken te eten. :)
 
Een belachelijk duur stuk vlees.

zo duur is dat helemaal niet ... 10euro de kilo. Heb al kip gehad die duurder was

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 13:08 ----------

... Meneer eet varkensvlees en staat niet open voor commentaar op varkensvlees, want als het waar is zou jij het je hele leven fout doen en dat zou je ego schaden.. :D:D:D

:roflol:

Ik kijk enkel naar de voedingswaarden. Er is al vanalles genoeg bewezen over
alle soorten voeding. Tja, moet je dat allemaal voor waarheid nemen is niets
nog goed genoeg.
 
... Meneer eet varkensvlees en staat niet open voor commentaar op varkensvlees, want als het waar is zou jij het je hele leven fout doen en dat zou je ego schaden.. :D:D:D

Ik weet wel dat er veel beweerd word, maar varkensvlees is niet zomaar een gerucht hé. Het is bewezen veel rijker aan bacteriën, dat is waarom veel mensen er allergisch op reageren.

Het enige varkensvlees wat een beetje fatsoenlijk is is varkenshaas. Qua waardes bijna te vergelijken met kifpilet, maar wel een stuk duurder.

Maar hé, ik hou je niet tegen om varken te eten. :)

Een vraagje tussendoor: Ben je een moslim?
 
En eet gewoon alles wat je lekker vind man. ;)
Met mate...
 
Zo heb ik eens gelezen dat meer dan anderhalve kilo vlees per dag niet zo goed is voor je.
Ik geloof niet alles wat ze zeggen, maar probeer me wel de meeste dagen te beperken tot een kilo of drie sinds ik dat gelezen heb.
Dan eet ik maar wat meer eieren en vis enzo... :D

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 13:12 ----------

+1 want als je je hele borst traint, train je de binnekant gewoon mee !
Precies! :D
 
Eat-More-Chikin-Please.jpg
 
volgens sommige sites krijg je van kip manboobs omdat ze worden geïnjecteerd
met vrouwelijke hormonen om zo vetter te worden + beter te leggen

volgens sommige sites krijg je dolle koeie ziekten van runds ...

blauwe tong van schaap ...

om nog maar te zwijgen van tilapia & panga

etc ...

uncle Scrooge said it best: bah humbug !

Ben ik dan de enige die met mijn kennis van AAS geen bal gelooft dat die vrouwelijke hormonen die GEINJECTEERD worden nooit de maag overleven van een mens. Anders zouden die vrouwelijke hormonen wel een 17aa aanpassing hebben en door het voer gedraaid worden.

Als die hormonen dan in je portie vlees al voldoende aanwezig zijn om enige invloed te hebben.
 
Back
Naar boven